Bir çıkar yolum yok(AŞK)

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
74
Stajyersin, kız kabul etmez ve birisine söylerse ortamda dışlanabilirsin hatta kovulabilirsin. Çünkü normalde iş yerlerinde ilişkiye izin vermiyorlar (genelde). Buna rahmen söylemek istersen bence telefonla yada sanal ortamda daha rahat konuşabilirsin. Ha ama dersen ki bunlar önemli değil git karşısına söyle.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Kadına "gel gel bişi deniycez" de gelirse denersin gelmezse tekrar deneyiniz.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Bu işleri hep şöyle düşünüp yola çıkmıştım.

1-)Konuşursam ne olur ?
İç ses:Cevabını almış olursun,her şey net olur.Aklına acabalar ile gezmezsin.Ne olacak bir şey için zamanını israf etmiş olursun ne de olmayacak bir şey için boş yere düşüncelerini yormuş olursun.
2-)Konuşmazsam ne olur ?
1.ihtimal evet diyebilme ihtimali.Eğer evet diyecekse kamil gibi bunca süre neden bekleyeyim,olacak bir şeyi neden erteleyeyim ?
2.ihtimal hayır diyebilme ihtimali.Eğer hayır diyecekse kamil gibi bunca süre neden bekleyeyim,olacak bir şeyi neden erteleyeyim ?

En kötü genel kültür olur.Bunlar hep bir deneyim,bir olgunlaşmadır.Yardır kardeşim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
13
Dostum önce sen ikili diyalog kur.Çekinme,efendi efendi takıl.Sonuçta kaybedecek bir şeyin yok.Ayıp bir şey de yapmıyorsun.Kızlardan çekinen kaybeder benden demesi.
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
50
hocam önce bi sakin ol :) bi araştır sevgilisi vs var mı pat diye atlama sonra konuşmayı dene. ne konuşacağın hakkında hiç bi bilgim yok bende o kadar ilerleyebildim :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
millet dalga geçmiş ama ben bir şeyler yazayım
öncelikle senin orada yani Ortamda olduğunu bilmesi fark etmesi lazım örneğin yanından geçerken sürekli selam ver ortamda olduğunu ona belli et kısa zamanda konuşmak için bahane bul mesela iş ile ilgili bir şeyler danış sık sık sor bildiğin şeyi bile bilmiyormuş gibi yap ki seni bilsin daha sonra bir gün naber nasılsın muhabbetiyle gir olaya ve konuşma sonuna doğru KAHVE İÇMEYE davet et APTAL değilse niyetini anlar zaten kabul ederse olur etmezse sağlık olsun 1 haftada bu işi iyi yada kötü sonuca bağlayabilirsin yaş olayına'da pek takma derim
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Sevgilisi varsa söyle Ninjalar Cbrlar Yzflerle basalım iş yerini.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
millet dalga geçmiş ama ben bir şeyler yazayım
öncelikle senin orada yani Ortamda olduğunu bilmesi fark etmesi lazım örneğin yanından geçerken sürekli selam ver ortamda olduğunu ona belli et kısa zamanda konuşmak için bahane bul mesela iş ile ilgili bir şeyler danış sık sık sor bildiğin şeyi bile bilmiyormuş gibi yap ki seni bilsin daha sonra bir gün naber nasılsın muhabbetiyle gir olaya ve konuşma sonuna doğru KAHVE İÇMEYE davet et APTAL değilse niyetini anlar zaten kabul ederse olur etmezse sağlık olsun 1 haftada bu işi iyi yada kötü sonuca bağlayabilirsin yaş olayına'da pek takma derim

Sonuç derken ?
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
yav aga kızla muhabbetin yok aşık oldum diyosun bu ne perhiz ne lahana turşusu

kızın fiziğe bakıp of süpermiş bu beee diyen stajyerler bizim işyerinde de oluyor ama sonuçsuz hatta muhabbet içinde sağlam dalga konusu olunuyor

benden sana tavsiye ilk önce muhabbete gir sonra anlarsın zaten sevgilis var mı yok mu sana gönlü olabilir mi yoksa tamam kardeşim mi diyor:)

Bol şans
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
Sence ne olabilir ?

sadece-sevgilisi-olan-erkeklerin-anlayabilecegi-18-caps-785024.jpg
 
Katılım
15 Tem 2015
Mesajlar
7
ne yapacan kızı dizi motor sevdasi olsun ki kiz sonradan gelir benim motor kiz gibi cg100 :) üç ceza yedim a2 olsada kdur ihtirana uyma ma kask takma ma ters yön sene 2014 yaz ayı yeni haberim oldu bu sene sonuç 650 gayme ceza vizede yaptıramadim vize affıdan yararlanamadım aaahhh aaahh evlat acısı gibi koydu ceza bu trafik memurlarının Allah cezasını versin eskiden imza vardı şahısa kesilirdi ceza şerefsiz hükümet erdoğan yapti hep
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kendine güvenin olmadığını hissettiyse ağzınla kuş tutsan bişey değişmez. Bir kadınla ilk karşılaşmandan sonra en fazla 10 dakikan var kafasında senin hakkında bir izlenim oluşması için. Ondan sonra görüşü sabittir çok extrem bir durum olmadıkça, parayı bulmak veya aşırı popülerleşmek gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst