Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sibop değişim sorası lastik havaları inmiyor artık.. :) Arka tekerde patlak yokmuş buda güzel..

Bu arada en son zincirimi gres ve atık yağ ile yağlamıştım.. Tavsiye ederim gayet güzel iş görüyor.. sadece atık yağ ile yağlayınca sağa sola çok sıçrıyor, çok kirletiyordu.. Bu şekilde sıçrama minimumda..

Birde benim km göstergesinin iç kısmı oynuyordu.. ön kafayı söktüm alttaki km teline ait yuvarlak somun gevşemiş onu elimle sıktım. şimdi seyir halinde oynamıyor ama tripmetreden oynatmaya çalışınca yine oynatabiliyorsun. sabitlemenin bir yolu var mı?.. yoksa bu oynama normal mi?

Oynama normal değil,içerdeki sabitleyen civata veya parçalardan gevşeyen yada kırılan bir parça olabilir,gösregenin açılacağını zannetmiyorum ama bir bak incele istersen.Benimkinde en ufak oynama yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

Motoru aldığımdan beri motorda bir dengesizlik vardı fakat fazla olmadığından önemsemiyordum.Son zamanlarda çoğaldı sola dönüşlerde zorlanmıya ve düşeceğim hissi vermiye başladı.Tabii benim için arızayı bulmak zor olmadı.Ön sol amortisör 2cm uzundu ön amörtisörlerin ikisindede yağ kaçağı yoktu ve buda fabrika hatasına işaretti.Amortisörlerin ikisinide söktüm 2cm olandaki yağı ölçtüm gr olarak 100gr yağ vardı,diğer kısa olan amortisöründe yağını 100gr tamamladım ve ikisininde havasını alıp taktım sonuş 2cm uzun amortisördeki fark 2ml inmişti normaldi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@salih
Zincir için otomatik yağlama yapacağım ben. Çinden selenoid siparişi verdim. Ama benim sıçrama gibi derdim yok şu zincir daima yağlı kalsa yetecek bana..
@adil abi
Abi benimde amortisör 2. Kez patlak. Artık değiştirtmiyorum lastiğini. Nekadar yağ alıyor bir tanesi,mübarek aka aka bitmedi de :)
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Tahsin kardeşim senin o vites keçisi olayina zonguldakta 70 lira istediler. Başka bir motorcuda malzeme bana ait 30 tl istedi ama ön dişli altındaki keceyide degistirmek iyi olurmuş. Senin orda yetkili servisten parça gönderme imkanın olabilirmi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin kardeşim senin o vites keçisi olayina zonguldakta 70 lira istediler. Başka bir motorcuda malzeme bana ait 30 tl istedi ama ön dişli altındaki keceyide degistirmek iyi olurmuş. Senin orda yetkili servisten parça gönderme imkanın olabilirmi.

Var hocam.
Ama bizim salcano servisi aynı zamanda yamaha + mondial + arora ve bir markanın daha yetkili servisi.
Sen önce sök. Bak keçede numara yazıyorsa bana söyle öyle alayım servisten.
Yoksa artık ustaya sorup keçeyi öyle yollarım
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Var hocam.
Ama bizim salcano servisi aynı zamanda yamaha + mondial + arora ve bir markanın daha yetkili servisi.
Sen önce sök. Bak keçede numara yazıyorsa bana söyle öyle alayım servisten.
Yoksa artık ustaya sorup keçeyi öyle yollarım

Servise vites mili kecesi dedim biliyorlar. Aslında toplamda 4 kece var ön amartisor hariç pahali değilse 4 ünüde alabilirim. Sen bir sorabilirsen imkanın olursa hesabina ona gore parayi yollarim
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Servise vites mili kecesi dedim biliyorlar. Aslında toplamda 4 kece var ön amartisor hariç pahali değilse 4 ünüde alabilirim. Sen bir sorabilirsen imkanın olursa hesabina ona gore parayi yollarim

Hmm. Tamam kardeş vites mili keçesi bide ön dişli keçesi diye alırım yarın servisten.
Sen özel mesaj olarak adres bilgilerini bana mesaj at. Yarın servisten alır sana ptt kargoyla yollarım.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Hmm. Tamam kardeş vites mili keçesi bide ön dişli keçesi diye alırım yarın servisten.
Sen özel mesaj olarak adres bilgilerini bana mesaj at. Yarın servisten alır sana ptt kargoyla yollarım.

Allah razı olsun hocam şimdiden özelden mesaj attım bakarsın telde yazdim ordanda ulaşabilirsin.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
@salih
Zincir için otomatik yağlama yapacağım ben. Çinden selenoid siparişi verdim. Ama benim sıçrama gibi derdim yok şu zincir daima yağlı kalsa yetecek bana..
@adil abi
Abi benimde amortisör 2. Kez patlak. Artık değiştirtmiyorum lastiğini. Nekadar yağ alıyor bir tanesi,mübarek aka aka bitmedi de :)

Selenoid tamam ama zamanlayiciya kafam basmaDi.

Takipteyim, sonra bende yaparım belki
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ankara'ya bugün itibar ile yaz gelmiş arkadaşlar.

Sabah gelirken mont içinde resmen piştim, haşlama oldum. :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Oynama normal değil,içerdeki sabitleyen civata veya parçalardan gevşeyen yada kırılan bir parça olabilir,gösregenin açılacağını zannetmiyorum ama bir bak incele istersen.Benimkinde en ufak oynama yok.

Daha öncede oynama varmıydı bilmiyorum ama km telinin civatasını sıkınca geçti.. saati tutan vidalarda gevşeme yok.. belki içteki bir vida yada benzer birşeyde gevşeme çıkma, kırılma olabilir ama çalışmada hiç bir sorun olmadığı için kurcalamayada gerek yok. Rahatsız edici bir problem yok yani.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@erkan
Kardeşim yolladım keçeleri. Ybr nin dörtlü keçe takımından buldum. Ustaya sordum çok basitmiş takması.
Bir vites mili keçesi bir ön dişli keçesi birde ayak marşı. Diğeri neyin acaba?
Neyse yağı boşaltıp değişirsin hepsini. Kolay gelsin
Ptt kargo ile takip no AP05028912489
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
@erkan
Kardeşim yolladım keçeleri. Ybr nin dörtlü keçe takımından buldum. Ustaya sordum çok basitmiş takması.
Bir vites mili keçesi bir ön dişli keçesi birde ayak marşı. Diğeri neyin acaba?
Neyse yağı boşaltıp değişirsin hepsini. Kolay gelsin
Ptt kargo ile takip no AP05028912489

Kardeşim allah razı olsun ama daha halen bilgileri göndermedin
birde castrol racing 10/40 yağ kullansam olur mu?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Kardeşim allah razı olsun ama daha halen bilgileri göndermedin
birde castrol racing 10/40 yağ kullansam olur mu?

erkan hediyem olsun. inan 4 adet keçe okadar ucuzki biz bu ybr nin ekmeğini yiye yiye bitiremeyiz kardeş :)
castrol 10/40 olur tabi hemde çok iyi olur ama motorun yağ değişim periyodu 1500km. o yağ 25-30 tl civarı olduğunu düşünürsek çok pahalıya gelir.
şahsen ben 15-40 bulabildiğim en ucuz yağı kullanıyorum. 1500km dede değiştiriyorum. en son hepsiburada.com dan 11 tl den aldım ben litrelik gulf 15-40 motorsiklet yağını. iş görüyor
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
erkan hediyem olsun. inan 4 adet keçe okadar ucuzki biz bu ybr nin ekmeğini yiye yiye bitiremeyiz kardeş :)
castrol 10/40 olur tabi hemde çok iyi olur ama motorun yağ değişim periyodu 1500km. o yağ 25-30 tl civarı olduğunu düşünürsek çok pahalıya gelir.
şahsen ben 15-40 bulabildiğim en ucuz yağı kullanıyorum. 1500km dede değiştiriyorum. en son hepsiburada.com dan 11 tl den aldım ben litrelik gulf 15-40 motorsiklet yağını. iş görüyor

Tahsin kardeşim böyle olmadı ama bır daha işim düşürse yüzüm tutmaz.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
İleride bide ön fren alt merkezi lazım olacak sana ozaman helalleşiriz :)
Tahsin o zaman hakkını helal et ne olur ne olmaz. Valla ondan önce akü almam lazım halen karar veremedim birde bizim buralarda secenek yok bir golden var hiç garanti vermiyorlar birde duyulmamis 2-3 marka var belirsiz. Ya aldimi bir kere almak istiyorumda acikca sen ne dersin usta biri olarak :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Helal olsun.
Bence önce aküyü şarjet. Belki kurtulur. Ben orjinal aküyü bayaa kullanmıştım.
Valla yeni hiçbir akü garanti vermiyor.
Ben senin yerinde olsam önce elektrik sistemini ölçtürüp sonra bulabildiğim en kaliteli kuru aküyü alırım.
Küçük cc de zaten akü max 2 yıl gidiyor. Çokda pahalıya gerek yok.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Helal olsun.
Bence önce aküyü şarjet. Belki kurtulur. Ben orjinal aküyü bayaa kullanmıştım.
Valla yeni hiçbir akü garanti vermiyor.
Ben senin yerinde olsam önce elektrik sistemini ölçtürüp sonra bulabildiğim en kaliteli kuru aküyü alırım.
Küçük cc de zaten akü max 2 yıl gidiyor. Çokda pahalıya gerek yok.

Elektrik sistemini 2 ayrı yerde ölçtürdüm ikiside sıkıntı olmadığını söyledi. Şarj sistemi çok iyi dediler. Sıkıntılarını anlatinca akü dediler. Artık aksamlari sıkıntı yapmaya başladı ve bir gün marş başlayınca tirt oluyo:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst