- Katılım
- 15 May 2012
- Mesajlar
- 74
Merhaba, seleye zamanla alisiyorsunuz,aslinda SS motosikletlere kiyas ile seleye rahat bile diyebiliriz fakat 60 kg ve uzeri artçı ile uzun yol (dur kalk var ise) sıkıntı olabilir. Ben 48 kilo artçım ile sorun yaşamiyorum fakat kilolu biri olursa sizi yorar.
Her naked gibi yuksek hizda ruzgar rahatsiz ediyor.(120 km ve sonrasinda) ben one biraz buyuk cam taktim ve rahat ettim.
merhaba cevabınız ıcın teşekkürler ben bıraz kılolu bırıyım tek kullanıcam artçı almıyorum zaten bu arada uzun cam ısınızı gordumu ruzgar engellemsı ıyımı eger motoru almaya karar verırısek uzun cam taktırabılırım.