Depodan 30 Senelik Hiç Kullanılmamış Motosiklet Çıktı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Avustralya Brisbane'de bir depoda orijinal ambalajında, daha önceden hiç açılmamış bir 1985 model Yamaha RZ500N bulundu. Bu 30 senelik motosiklet hala yepyeni duruyor. Hala karton kutusu içinde duran motosiklet naylonlarla iyi sarılmış. Yamaha RZ500N 30 senelik ama yeni satın alınmış gibi. Boyası hala pırıl pırıl. Diskler ayna gibi cayır cayır parlıyor. Çıkartmaları az önce ustası yapıştırmış gibi. Günümüz led stoplarından değil ama karakteri var.

Daha anahtar değmemiş.

Mükemmel durumda saklanmış.

Tam 30 senelik ihtiyar delikanlı.

Kaynak: Milliyet

WKIglO.jpg


0ZU2XE.jpg


SSh7lC.jpg


gOVy05.jpg


Btn0h0.jpg


9RnvJH.jpg


3I8so2.jpg


hPA0d5.jpg


WdljWc.jpg


shnEGq.jpg
 

Ekli dosyalar

  • depodabulunanmotosiklet.jpg
    depodabulunanmotosiklet.jpg
    73.8 KB · Görüntüleme: 43,569
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Muhteşem,2 zamanlı motosikletlere hastayım,onu bana veriiiiiiiiiiinnnnnn :queen:
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Vay vay vay...90 beygirlik 2 zamanlı 4 silindir efsane makine, yetişemez başka 600 1000 ccler...,

Fena seridir, egzost valfi açılınca şahlanır!
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Adamlar 30 yıl önce arkaya disk fren yapmış
Honda ya bakıyorum yıl olmuş 2015 cbf 150 kampana fren
 
Katılım
27 Eyl 2013
Mesajlar
21
Niye şimdiki ybr'nin arkası kampana değil mi? Ne alakasız bir karşılaştırmadır bu :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hem 2 zamanlı hem de V4 tam manası ile bir sorun makinası.. hep italyanlara öykünmüşler ve çok çirkinler..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
32.500 dolara satilik etmisler.
Muhtemelen simdiye kadar çoktan satilmistir.
Kenny Roberts geldi aklima makinayi görünce.
Bir de onun igrenç bir sari renge sahip motoru.
Hey gidi günler.
30 sene geçmis aradan.
Rüya gibi.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
34
aklıma yamaha rxz 135 geldi bi an 135cc siyle 170-180 km leri görebiliyorsa bu neler yapar düşünmek istemiyorum :D
hız da hızlanmada simdiki 600lüklere taş cıkarır
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
2 zamanlı 4 silindir. Vay anasını bee.
Şu ss'leri hiç sevmem ama bu motora sahip olabilmeyi çok isterdim.

Gerçi disklerinde delik yok bunun. Disk kilidi takılmaz, çalarlar :p

Harbi o diskler alev almıyor mudur acaba yüksek hızlarda frenleme yapınca:sunny:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Disklerin, zincirin ve ince boyalı metal parçaların oksitlenmemiş olması çok ilgin. Çok kuru bir ortamda saklanmış olmalı.


32.500 bu alet için çok az en az 200.000 olmalıydı.

Çok güzel bir motormuş.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
3 tane egzozu mu var bunun. Arka stop lambasının yanlarından çıkan borular nedir ?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
32.500 dolara satilik etmisler.
Muhtemelen simdiye kadar çoktan satilmistir.
Kenny Roberts geldi aklima makinayi görünce.
Bir de onun igrenç bir sari renge sahip motoru.
Hey gidi günler.
30 sene geçmis aradan.
Rüya gibi.

O zamanların yarışlarını izlemek daha zevkliydi sanki. En az 5-6 kişi kafaya yarışırdı her yarışta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst