Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
göğüs bağlantısı için şöyle bir aparat aldım, tavsiye ederim.
ktRnIcY.jpg

neoprenden mamul yani su altında bile kullanabilirsiniz, biraz daha omuz göğüs hizasında sabitlemeye yarıyor. motosiklette kullanmaya da uygun.
satış linki
go pro 3, aee sd21 uyumlu.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
http://www.sanalpazar.com/Gopro-Sj4000-Gogus-Aparati__isp38651305

Şöyle bi ürün var ama ne derece verimli malumatım yok ne yazık ki.

ben de gün tam bu ürünü aldım (hatta fazlasını gönderdiler http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148060-60-tl-ye-3-tane-sj-cam-wifi-geldi.html )yazacaktım güzel ürüne benziyor yalnız daha deneyemedim ama malzeme kalitesi iyi j bağlantısı biraz boşluk yaptı üründeki kısım hafif büyük sorun yaparsa araya bir şey sıkıştırırız , öndeki plastik kısım 10 * 12 cm ebadında taktıktan sonra lastiklerle iyice gerilirse sabit durarak yüksek hızda bile sorun çıkaracağını sanmıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
Dostlar SJ 4000 Wifi kullandım. bir abime hediye etmek durumunda kaldım
şimdi 500 liraya GoPro Hero mu alıyım yoksa Xiaomi Yi Action Camera mı alıyım acıkcası Xiaomi Yi 60 fps çekmesi gözümü boyuyor siz ne düşünüyorsunuz teşekkürler
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Beyler şu aliexpress'te taksitlendirme yapan mağaza var mı biliyor musunuz? Yada kaanelektronik denen yer hakkında bilgi verecek olan var mı? Güvenilir midir değil midir, sitede yazan cep numarasını aradım kapalı, sabit hat ise sürekli meşgul çalıyor
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Ben kaanelektronik adlı firmanın dükkanını bulmuştum, bir apartmanın bodrum katında bir dükkan.
30 cm yüksekliğinde bir penceresi var sokağa bakan.
Camdan içeri baktım, standart bir mahalle arası elektrikçisine benzettim.
SJ4000'i oradan alayım da yurtdışı ile uğraşmayayım demiştim ama dükkanı görünce vazgeçmiştim.
Sonra da Next kamera aldım zaten.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Valla dün gece siparişi verdim artık kaanelektronik'ten. Hem taksit yapıyor hem garantili ürün. Adamla da telefonda konuştum. İlgili biri olduğu belli. Zaten ortada yasal prosedürler var. Adam distribütörlüğünü almış. Şartları yerine getirmek zorunda.
Mağazayla ilgili olumlu olumsuz detayları yazarım buraya
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Valla dün gece siparişi verdim artık kaanelektronik'ten. Hem taksit yapıyor hem garantili ürün. Adamla da telefonda konuştum. İlgili biri olduğu belli. Zaten ortada yasal prosedürler var. Adam distribütörlüğünü almış. Şartları yerine getirmek zorunda.
Mağazayla ilgili olumlu olumsuz detayları yazarım buraya

ç.tesi uğradım kaanelektronike çok güvenilir bir yere benzemiyor ama ordaki arakadaş gayet ilgiliydi.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Arkadaşlar bugun motor ile ilk kez test ettim. Görüntü fena değil idare eder.
Ses çok fazla,su geçirmez kap kullanmadım.
En büyük sorunum ise ufukta kalan görüntüde beyazlıklar mevcut. Tünelden çıkıyorum görüntü önce bembeyaz oluyor sonra kendine geliyor
Sanki nur inmiş :mrgreen:
Çok canım sıkıldı bu duruma :silent:
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Tünellerden çıkıştı benim Next kamera da öyle yapıyor.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Tünellerden çıkıştı benim Next kamera da öyle yapıyor.

İlker bey tesekkürler. Ancak benim sorunum daha farklı.Şu resimlerdeki beyazlık var malesef.
Bazen iyi çekiyor,bazen yol kenarındaki deniz bile gözükmüyor,bembeyaz :silent:


 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Eki 2003
Mesajlar
90
İlker bey tesekkürler. Ancak benim sorunum daha farklı.Şu resimlerdeki beyazlık var malesef.
Bazen iyi çekiyor,bazen yol kenarındaki deniz bile gözükmüyor,bembeyaz :silent:

[url]http://i.hizliresim.com/ZD6OLG.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/j5MQ4m.jpg[/url]

Kamerada iso ayarı varsa onu düşürerek beyaz dengesini değiştirebilirsin. istersen dene.

xiaomi yi kameramın inceleme yazısını hazırladım okumak isteyenler için linki
http://www.motosiklet.net/forum/kam...siyon-kamerasi-incelemesi-test-cekimleri.html
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Kamerada iso ayarı varsa onu düşürerek beyaz dengesini değiştirebilirsin. istersen dene.

xiaomi yi kameramın inceleme yazısını hazırladım okumak isteyenler için linki
http://www.motosiklet.net/forum/kam...siyon-kamerasi-incelemesi-test-cekimleri.html

merhaba.
dediğiniz gibi beyaz dengesini düzenleyici ayar neticesinde daha kaliteli goruntuler ortaya cıktı.
resimlerdeki beyazlık sorunu cozuldu,cam gibi oldu.
ozellikle 1080 p'de cekilen videoları cok begendim :)
tesekkürler desender.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Beyler 82.5 dolara SJ4000 aldım aliexpress'ten, kapıda 53-TL gümrük vergisi ödemek zorunda kaldım.

Sizce usule uygun mudur? İtiraz mümkün sanıyorum ama uğraşsam mı karar veremedim. Parasından değil fakat kafalarına göre vergi kesilmesine uyuz oluyorum.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Beyler 82.5 dolara SJ4000 aldım aliexpress'ten, kapıda 53-TL gümrük vergisi ödemek zorunda kaldım.

Sizce usule uygun mudur? İtiraz mümkün sanıyorum ama uğraşsam mı karar veremedim. Parasından değil fakat kafalarına göre vergi kesilmesine uyuz oluyorum.
itiraz edebileceğin bir durum yok maalesef.
tüm ithal ürünler gümrük vergisine ve kdv ye tabidir.
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
18
Arkadaşlar kamerayla çektiğimiz videoları düzenleyip efekt verme kesme biçme için orta halli tavsiye edebileceğiniz bir program var mıdır? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
edius, adobe premier, final cut, sony vegas bunlar piyasada kullanılan kurgu programları size ediusu tavsiye ederim basit işler ve kolaylık olarak.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
70
Arkadaşlar,

bu kamerayı almayı düşünüyorum...
kullanan yada bilgisi olan.

Pentax Ricoh WG-M1 Aksiyon Kamera Turuncu
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Arkadaşlar SJ4000 ile ilk çekimimi bu sabah yaptım, kamerayı kaskın soluna monte ettim. Ancak herkes gibi bende de ses sorunu var. Konuştuklarım vizörü açmama rağmen hiç duyulmamış. Motorun egzoz sesi de hiç duyulmuyor. Harici ses kayıt cihazı ya da telefondan kayıtla uğraşmak istemiyorum. Ancak bu SJ4000'in ses alan yeri aynı zamanda hoperlör olan sağdaki delikli yer midir? Sesi buradan alıyorsa, üstüne hiç sünger deneyen oldu mu? Fark ediyor mu? Diğer yandan bu su geçirmez kap ile nasıl bu kadar yine ses alıyor anlamış değilim.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Arkadaşlar kamerayla çektiğimiz videoları düzenleyip efekt verme kesme biçme için orta halli tavsiye edebileceğiniz bir program var mıdır? Şimdiden teşekkürler.

format factory hemde turkce kes yapiştır süper.sıkıntı olan yerde arayın yardımcı olayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst