Kask ve yelek hediyeli, ücretsiz teorik motosiklet eğitimi

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Tuğrul Bey,

Siz organizasyondasınız sanırım o yüzden sormak istedim, ben aldığım kaskı kullanmadım küçük bedeniyle değişim istesem yaparlar mı?

Selamlar

Merhaba, eğer kaskın üzerindeki bütün sticker'lar (vizörün üstündeki de dahil) duruyorsa, kutusu ve kılıfı da duruyorsa değişiklik yapılabilir.

Güvenli sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

Artık 10.000 Moto-Kurye Eğitim Projesi'ne başvuru yapmak için www.yolemniyeti.org sitesini ziyaret etmeniz yeterli!
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Merhaba, eğer kaskın üzerindeki bütün sticker'lar (vizörün üstündeki de dahil) duruyorsa, kutusu ve kılıfı da duruyorsa değişiklik yapılabilir.

Güvenli sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

Artık 10.000 Moto-Kurye Eğitim Projesi'ne başvuru yapmak için www.yolemniyeti.org sitesini ziyaret etmeniz yeterli!

Tekrar Selam,

Kask üzerindeki vizördeki stickerlar orjinal haliyle duruyor kılıfı da duruyor, sadece kutusu yok. Umarım sıkıntı olmaz.
Haftasonu değişim yaparlar ise gideyim.

Teşekkürler
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Tekrar Selam,

Kask üzerindeki vizördeki stickerlar orjinal haliyle duruyor kılıfı da duruyor, sadece kutusu yok. Umarım sıkıntı olmaz.
Haftasonu değişim yaparlar ise gideyim.

Teşekkürler

Kutusu olmadan maalesef değişim yapılamaz. Çünkü sizin geri verdiğiniz kask da başkasına kutusuyla birlikte verilmek zorunda.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
merhaba
bende az önce basvuru yaptım sırf bişeyler ögrenebilmek adına eskişehirden bir arkadasımla gelicez başvuruyu yaparken tel no yanlış yaz mışım doğrulama kodu gelmedi şimdi basvuru yapamıyorum arkadasımki oldu lütfen yardım edin bereber gelicektik
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Merhaba,
L beden kaskım hiç kullanılmadı M veya S beden ile değiştirmek isteyen varmidir?
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Tekrar Selam,

Kask üzerindeki vizördeki stickerlar orjinal haliyle duruyor kılıfı da duruyor, sadece kutusu yok. Umarım sıkıntı olmaz.
Haftasonu değişim yaparlar ise gideyim.

Teşekkürler

Eğitimin olduğu birgün gidip eğitimin sonunda kutu temin edebilir siniz.Çoğu topcase ye sığmadığı için yada direk takıp gittiği için motorları park ettiğimiz yerin hemen sağ tarafına kutuları bırakıyorlar bilginiz olsun.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Eğitimin olduğu birgün gidip eğitimin sonunda kutu temin edebilir siniz.Çoğu topcase ye sığmadığı için yada direk takıp gittiği için motorları park ettiğimiz yerin hemen sağ tarafına kutuları bırakıyorlar bilginiz olsun.

Evet aynende öyle düşünüyordum ancak hala çok yogun çalıştığım için fırsat bulamadım gitmeye, o yüzden forumdan bir tanıdıkla kullanılmamış kaskla değiştirmeyi teklif ettim.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Kutusu olmadan maalesef değişim yapılamaz. Çünkü sizin geri verdiğiniz kask da başkasına kutusuyla birlikte verilmek zorunda.

tavsiyem eğitim günü orada hazır olursunuz,kask alanlardan birinden kutuyu istersiniz,kutu ile verip değişim yaparsınız :) genelde eğitime motorla geliyorlar ve kutuları çöpe atıyorlar ....
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Merhaba arkadaşlar.Bugün bende eğitime katıldım.İhtiyacım olan sertifikaydı.
Başta giderken pek umutlu değildim teori olduğu için, fakat hiç umduğum gibi geçmedi.
Rahmi hocayla tanıştık.Gayet iyi ve renkli, akılda kalıcı bir anlatımı var.(Barkın abinin dalgaya vuracağı kadar bir şey göremedim ).
Ki ben prof.lardan ders gören bir ekonomistim.
Eğitim güzeldi,mekan güzel sakin.Dinlenme aralarında çay kahve su vb ikramlar gayet yeterliydi.Size tavsiyem gidip katılmanız.
Kask ve yelekte iş görür nitelikte.Projede emeği olan herkese teşekkür ederim.Emeklerinize karşı bir resim paylaşmayı borç bilirim.
L4v30j.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Merhabalar,
26 agustosta egitime katildim. M beden yelek var kucuk geldigi icin hic giymedim, elinde L beden olup deisim yapmak isteyen varmi?
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Yelek ve kasklari sanirim beden olcumuze gore mi veriyorlar.

Bende 15 eylul saat 13-16 dersine kayit yaptirdim.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
henüz ehliyetim olmaıdğı için eğitime katılamıyorum
ama 19 eylüülde ki sınavdan sonra katılacağım
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
8
keşke Ankarada da Olsa böyle bir eğitim...
Turing Otomobil Kurumu tarafından düzenlenen motosiklet ileri sürüş teknikleri uzmanı Rahmi Barutçu tarafından verilen ücretsiz teori eğitimleri devam ediyor.

Katılan her kişiye full face kask ve sarı yelek hediye edilen eğitim takvimibe Turing websitesinden ulaşabilir
Katılım için [email protected] adresine mail atarak gün ve saat bildirmeniz yeterlidir.

Eğitim Takvimi


Seminerler, 40 kişilik gruplara 3 saatlik seanslar halinde gerçekleşiyor ve günde iki farklı eğitim düzenleniyor.

Eğitime katılan herkes reflektif yelek ve ECE 22.05 güvenlik sertifikalı kask ile ödüllendiriliyor.

Ayrıca, İstanbul Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü bünyesine mensup eğitmenler de trafik kurallarına dair hatırlatmalarda bulunuyor.

Eğitime katılım için yalnızca A2 sınıf ehliyete sahip olmak yeterlidir.

Başvuru yapmak için buraya tıklayabilirsiniz.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Beyler katılanlardan hatırlayanınız var mı? Rahmi hocanın izlettiği videodaki yarışcı kimdi? Hani yağmurlu havada 270le ön fren yapıp 60 kmh ye inen yarışcı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst