ilk attığımda banada cevap gelmedi mesai saati içinde bir mail daha attım 1 saat sonra cevap geldi bu arada bende beykoz da oturuyorum
Benım çarsamba 2.seans için mail gelmiş çok sevındım dun gelmeyınce umudu kesmıstım. Seninde aynı seanssa beraber gidebiliriz ben nasıl gideceğimi bilmiyorum vede![]()
Kavacıktan nasıl gidebilirim yarın yağmurlu yağmurlugum yok otobuslerle gıtcem galıba ama nasıl gidicem yardımcı olabılırmısınız ?
Kavacık Tem'den 500T'ye bineceksin. Seyrantepe durağında ineceksin.
YAV BEYLER şu renkli fosforlu karayolları işçisi gibi yelek takmayın kötü görünüyorsunuz:farao:
CHOPER CLUB YELEKLERI DERIDEN HARIÇ TABIII
o motorun ışığı açık alup güvenli şuruş eğitimi alsan böyle aptalca yelek takmazdınız....