Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler..
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler..
Herkese selamlar şöyle bir sikayetim olacak genel olarak abi ikinci el fiyatlari sıfırla yarışıyor hangimiz daha cok zamlanacak diye resmen. Satici arkadaşlar abiler satmak mi istemiyor anlamadım pazarliga yanaşan da yok alacam diyorum param da hazir ama kimse yanaşmıyor pazarlığa bu gidişle zamli falan ama gidip sıfır alicam ikinci ele 8 veya 8500 vermek cok sacma sifirini alirim pazarlıkla9500hersey dahil. Bilmiyorum ben mi yanlis düşünüyorum
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler..
Herkese selamlar şöyle bir sikayetim olacak genel olarak abi ikinci el fiyatlari sıfırla yarışıyor hangimiz daha cok zamlanacak diye resmen. Satici arkadaşlar abiler satmak mi istemiyor anlamadım pazarliga yanaşan da yok alacam diyorum param da hazir ama kimse yanaşmıyor pazarlığa bu gidişle zamli falan ama gidip sıfır alicam ikinci ele 8 veya 8500 vermek cok sacma sifirini alirim pazarlıkla9500hersey dahil. Bilmiyorum ben mi yanlis düşünüyorum
arkadaşlar
sahibinden.com da söyle bir ilan var sakın güvenip almayın motoru biz alacaktık motor kazalıdır haberiniz olsun kendinizi riske atmayın biz alacağımızda motoru 8300 yazmıştı biz gidip baktık kazalı dedik adam söylemedi bize tabi itirafta etmedi suçu başkasına attı.
Velhasıl ilan aşağıda almayın paranız çöpe gitmesin.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-garaj-motoru-216397571/detay
Ayıp ya valla ayıp
ayıp değil hocam bu düpe düz sahtekarlık şerefsizlik adilik. Kimse alınmasın kimse salak değil kimse o parayı sokakta kazanmıyor. Herkesin alın teriyle hayalleriyle kazandığı paralar böyle çar çur olamamalı.
Haklisiniz hocam bunun yasalarla önüne geçilmesi lazim ya
[url=http://hizliresim.com/YB9GOk][url]http://i.hizliresim.com/YB9GOk.jpg[/url][/url]
Sevgili motorcu kardeşlerim artik bende araniza katıldım aradığım motoru buldum sonunda 2013 model 200 km de buldum canavarı alım islemleri icin bekliyorum hala:flower: daha güzelleri sizin olsun inşallah:cat:
[url=http://hizliresim.com/YB9GOk][url]http://i.hizliresim.com/YB9GOk.jpg[/url][/url]
Sevgili motorcu kardeşlerim artik bende araniza katıldım aradığım motoru buldum sonunda 2013 model 200 km de buldum canavarı alım islemleri icin bekliyorum hala:flower: daha güzelleri sizin olsun inşallah:cat: