Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler..

Biraz daha kullanışlı 250r, uzun yolda sızın kılo ve boyla acayip zorlar 125r sizi
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler..

tabiki mantık olarak 250r alınmalı fakat ben atlattıgim kazaları düşününce altımda 250 lik makine olsaydı belki de şu anda daha kötü olabilirdim.evet uzun yolda 125 sıkıntı fakat her ne olursa olsun ben ısrarla başlangıç olarak 125 tavsiye ediyorum.elbette ki karar sizin fakat bir abim 250 aldı bir ay olmadan 2 kere düştü hem de biri sert bu düşustu şu anda motoru satıyor.ama bu demek oluyor ki sen bunu yapamazsın elbetteki 250 ile başlayan çok insan var ama tedbir almak lazım çünkü ne kadar 26 beygir gibi küçük bir ccc görünsede aralarında ciddi fark var.seçimin ne olursa olsun tekerin düz bassın.(ısrarla tavsiye ettiğim şey ikinci el 125 al çok zarar etmeden satarsın sonra 250 alırsın)
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
İyi günler. Bu fan genelde şehir içinde sizlerde kaç çizgide? 3 çizgili bende hep yeni aldım da hayırlısıyla pek anlayamadım ama yardımlarını bekliyorum :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Herkese selamlar şöyle bir sikayetim olacak genel olarak abi ikinci el fiyatlari sıfırla yarışıyor hangimiz daha cok zamlanacak diye resmen. Satici arkadaşlar abiler satmak mi istemiyor anlamadım pazarliga yanaşan da yok alacam diyorum param da hazir ama kimse yanaşmıyor pazarlığa bu gidişle zamli falan ama gidip sıfır alicam ikinci ele 8 veya 8500 vermek cok sacma sifirini alirim pazarlıkla9500hersey dahil. Bilmiyorum ben mi yanlis düşünüyorum
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Herkese selamlar şöyle bir sikayetim olacak genel olarak abi ikinci el fiyatlari sıfırla yarışıyor hangimiz daha cok zamlanacak diye resmen. Satici arkadaşlar abiler satmak mi istemiyor anlamadım pazarliga yanaşan da yok alacam diyorum param da hazir ama kimse yanaşmıyor pazarlığa bu gidişle zamli falan ama gidip sıfır alicam ikinci ele 8 veya 8500 vermek cok sacma sifirini alirim pazarlıkla9500hersey dahil. Bilmiyorum ben mi yanlis düşünüyorum

Yaz aylarındayız ve sıfırı da zam yemişken yerinizde olsam cbr125e çok umut bağlamam uygun fiyatlı denk gelmez kolay kolay. 150-200cc başka model de bakabilirsiniz.
130 kilo ve uzun yol yapacağım diyorsunuz 125 cc epey yorucu olur 120-125in üstüne düzlükte kolay kolay çıkamazsınız çıksanız da 120 ile zaten 9000 devir gösteriyor uzun yolda titreşimi eli ayağı uyuşturuyor daha çok 100 ile gitmeniz gerekir sollarken 120ye çıkarsınız yok ben 100le gidemem yavaş gelir bana o derseniz size CBR250 tavsiye edebilirim ama çok gazlamamaya dikkat etmeniz lazım viraj fren kabiliyetlerinizi geliştirmeden yüksek süratlere çıkmayın derim. Ben de 125 ile 2-3 önemli kaza atlattım ve hızım az daha fazla olsaydı kesin patlardım siz siz olun 250 alırsanız motorun/insanların gazına gelmeyin limitleri zorlamayın, kendinizi frenleyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

Arkadaşlar hepinize merhaba,
Vitesli motora yeni başlayacak biri olarak cbr 125 ve 250 arasında gidip gelmekteyim. Akıl mantık olarak 125 ağır bassada, 1.86 boyunda 130 kilo da bir adam oldugumdan çekincelerim mevcut 125 konusunda. Scooter geçmişim azda olsa var, alacagım motorla uzun yol (3-4 saatlik mesafeler) yapmakta zorundayım yeri geldikçe... Sizce başlangıc için mantıklı olan 125 cc ile mi yoksa biraz da kullanışı düşünüp 250 cc yi mi tercih etmeliyim ?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler..

Aynı kişi sanıp da cevapladım hocam sizin cevap da yukarıda :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Herkese selamlar şöyle bir sikayetim olacak genel olarak abi ikinci el fiyatlari sıfırla yarışıyor hangimiz daha cok zamlanacak diye resmen. Satici arkadaşlar abiler satmak mi istemiyor anlamadım pazarliga yanaşan da yok alacam diyorum param da hazir ama kimse yanaşmıyor pazarlığa bu gidişle zamli falan ama gidip sıfır alicam ikinci ele 8 veya 8500 vermek cok sacma sifirini alirim pazarlıkla9500hersey dahil. Bilmiyorum ben mi yanlis düşünüyorum

dostum sen bilirsin. ben de 3 ay önce aldım motorumu ama inan ki o zamanlar da böyleydi,2. el fiyatı sıfırına yakındı,yani mevsimin yaz-kış olması pek birşeyi değiştirmiyor ve bende senin gibi düşündüğüm için gittim sıfırını aldım.

malum siteler çıktığından beri, internet üzerinden insanlara ulaşmak daha kolay ve daha çok insana ulaşmak mümkün olduğundan dolayı;insanlar,kime ne çakabilirsem çakarım düşüncesiyle,elindeki malın ederinin üstünde fiyat biçiyor. eskiden böyle değildi,internet çıktı mertlik bozuldu.
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
arkadaşlar

sahibinden.com da söyle bir ilan var sakın güvenip almayın motoru biz alacaktık motor kazalıdır haberiniz olsun kendinizi riske atmayın biz alacağımızda motoru 8300 yazmıştı biz gidip baktık kazalı dedik adam söylemedi bize tabi itirafta etmedi suçu başkasına attı.

Velhasıl ilan aşağıda almayın paranız çöpe gitmesin.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-garaj-motoru-216397571/detay
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
arkadaşlar

sahibinden.com da söyle bir ilan var sakın güvenip almayın motoru biz alacaktık motor kazalıdır haberiniz olsun kendinizi riske atmayın biz alacağımızda motoru 8300 yazmıştı biz gidip baktık kazalı dedik adam söylemedi bize tabi itirafta etmedi suçu başkasına attı.

Velhasıl ilan aşağıda almayın paranız çöpe gitmesin.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-garaj-motoru-216397571/detay

Ayıp ya valla ayıp
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
ayıp değil hocam bu düpe düz sahtekarlık şerefsizlik adilik. Kimse alınmasın kimse salak değil kimse o parayı sokakta kazanmıyor. Herkesin alın teriyle hayalleriyle kazandığı paralar böyle çar çur olamamalı.

Haklisiniz hocam bunun yasalarla önüne geçilmesi lazim ya
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
Haklisiniz hocam bunun yasalarla önüne geçilmesi lazim ya

İnsanlar insanları düdüklemeyi bırakıp birazcık empati ile ulan ben bunu böyle satıyorum başkası bana böyle yapsa ne hissederim dese aslında tüm sorun çözülür, ama bizim milletimizde malesef yok.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
YB9GOk.jpg
[/url][/IMG]
Sevgili motorcu kardeşlerim artik bende araniza katıldım aradığım motoru buldum sonunda 2013 model 200 km de buldum canavarı alım islemleri icin bekliyorum hala :):flower: daha güzelleri sizin olsun inşallah:cat:
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst