Arazi Yolculugu - İzmir - Manisa Dag yolu Cem.

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar herkese Selamlar. Yaklaşık 1 ay önce Fazercanın yanına almış oldugum Wr 125 R ile açıkcası Fazerdan daha çok egleniyorum.

Herkese Öncelikle Cross ve arazi dünyasını öneririm. Arazi Hobinin hobisidir :)

Honda msx.

Mondial Drift.

Hyosung 250 comet

Wr 125 R düştük yollara :)


1907481_1600091186928421_3015601276676412887_n.jpg


Benzinlikte Yigit kardeşimle buluştuk Forumdan Telike nickli :)

Bu yolculuktan sonra kendiside cross almaya karar verdi :)

10421506_1600091203595086_573690082949837301_n.jpg


11109514_1600091180261755_5889350652151395210_n.jp  g


Msx ile kendini tutamadı koydu tekerini taşın üstüne :)

11535827_1600091386928401_8349380195234457331_n.jp  g


Aslanın sessizligi. Birazdan tozu dumana katacagız :p

11148696_1600091426928397_2838924570262057308_n.jp  g


Asvafta Viraj almak okey. Fakat toprakta işin rengi degişiyor zemin kaygan teknikler oturuşlar bütün herşey farklı Ögrenmeye çalışıyorum. :)

10313308_1600091353595071_2548022708493234648_n.jp  g


10653624_1600091196928420_7623356523458380261_n.jp  g


1514238_1597687613835445_8414843482841411854_n.jpg


Tozu Dumanada katmaya ihmal etmıyoruz :)

1619072_1597689363835270_2472435449753403598_n.jpg


Asansöre Son verdik Merdivenleri kullanmaya başladık özlemişiz :)

11138500_1598400740430799_7501203633916728341_n.jp  g


10672283_1600091266928413_5232216030894293883_n.jp  g


Boyum 175 Motosiklet ufak göründügüne bakmayın. Gelin yakından Görün 93 cm sele 1200 gs'den yüksek kareta :)

11535821_1600091396928400_3053165390299061980_n.jp  g


Böyle bir manzarada motosiklet sürmedikten sonra motosiklet sürüyorum demeyin. :)

Havası oksijeni bambaşka..

11108339_1599260430344830_6797186535429778387_n.jp  g


11109287_1600091303595076_9069852280378701255_n.jp  g


Forumdan Kemal ve mahmut ile buluşuyoruz biri abimiz biri kardeşimiz fıtı fıtı enduro pistine dogru :)

11535826_1600091500261723_3922312845308962247_n.jp  g


11391121_1600091506928389_4802697030943481834_n.jp  g


Bu bir gizli rüşvet yakaladım :p

11390277_1600091436928396_3493825788496996753_n.jp  g


Dagın zirvesine çıkarken ne beklersiniz ? Yada sıkı bir manzara bomboş bir arazı gibimi ? Hiç aklımızda su bulacagımız gelmemişti.

Yola çıkarken aldıgımız 1.5 lt lik sular nedeyse bitmişti ve sıcaktan ısınmıştı. Erimiş kar sularından akan kaynak suyu ve soguk olması bizi çok sevindirdi :)

11406572_1600091556928384_8639134615119739839_n.jp  g


11401564_1600091570261716_166061661520322798_n.jpg


11401444_1600091596928380_340962823044221821_n.jpg


Bu arada Manisaya vardık Enduro pistine girerken yagmura yakalandık.

Msxi sokunca Çamura bakın haline :)

11392829_1600091610261712_5387984728631717763_n.jp  g


11390183_1600091626928377_2054292950310106486_n.jp  g


11401021_1600091606928379_3478577487438403372_n.jp  g


Cross motosikletin Özelligidir ki Çamurlukları yukardadır. Tekerlere biriken çamur çamurla lastik arasında sıkışmasın ve lastigin dönmesini engellemesin diye tekerden yüksek mesafededir. Öyleki Teker çamura batsada rahat döner ama gelin görün çamuru yüzünüze kadar fırlatır :)

11401207_1600091520261721_8316163245992156201_n.jp  g


Yolculugumuz bu fotodan sonra İzmire vararak Sona erdi.

Gezinin Tamamı Video'da İzlemenizi tavsiye ederim :)

 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
İzlemesi ayrı bi zevk abi eline sağlık :))))
Yine dürtüyo beni bu video en kısa zamanda bir daha yapalım :D
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
bu güzel haftasonundan sonra evet enduroya cross a geri dönüşümün kaçınılmaz olduğunu anladım :D tamam toprak arazi süper gidiyor. ama 19-17inç olmalı :D farkettiyseniz pazartesi egzozu amortisörü süspansiyonu stok yapıp ilanı koydum hemen :D

müthiş rotalar yollar var önümüzde. izmirin çevresini dağlardan gezicez :D

Harika olmus ,

Telefondan anlayamadım gizli rüşvetin ne olduğunu :)

kemalin yüzü güldüğüne göre mutlu edeceği bir hediye olmuş :D
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Çok eğlenceli bir gezi olmuş,bu geziler de wr125'in amacına uygun alındığının ıspatı :)
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
güzel gezi olmuş lakin ben buraları bilemedim manisa merkezdeyim
haber edin de bir termos çay getireyim :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
İndiremiyoruz adamı dağlardan, bugün yine çıktı. Bir de benim kanıma girmeye çalışıyor. İşi, gücü bırakıp dağlarda yaşayacak diye korkmaya başladım :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
69
Eline koluna saglik, zaman harcayip buralara koymussun, guzel kareler videolar. seni takibe devam :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Harika olmus ,

Telefondan anlayamadım gizli rüşvetin ne olduğunu :)

Bir gofret :) Teşekkür ederiz güzel düşüncelerin için :) topragın ormanın ve yeşilligin oldugu heryer harika. insan eli deymemiş saf ve temiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Çok eğlenceli bir gezi olmuş,bu geziler de wr125'in amacına uygun alındığının ıspatı :)

Hocam teşekkür ederim. İzmirdeyseniz buyrun gelin beraber yol yapalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

Harika gezi tebrikler...

Teşekkürler hocam kamplarınızı severek takip ediyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

güzel gezi olmuş lakin ben buraları bilemedim manisa merkezdeyim
haber edin de bir termos çay getireyim :)

Buyrun gelin hocam facebook adresim iletisimde kayitli. Oradan ekleyebilirsiniz :)

Bu yol karagolden yani yamanlar dagindan emiraleme ve manisaya uzanan dag yolu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

Cok guzel.Katiliyorum Cem arazinin tadi bambaska.Grom a helal olsun:)

Aynen oyle vallahi katiliyorum :) ins birgun arazide birlikte yol yapmak dilegiyle :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
218
Arazinin, ormanın toprağın o kokusu bambaşkadır. Hele birde motosikletiniz uygunsa çamura tümseğe, ömürlük anılar. Benzinim bitmese de hiç durmasam :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İndiremiyoruz adamı dağlardan, bugün yine çıktı. Bir de benim kanıma girmeye çalışıyor. İşi, gücü bırakıp dağlarda yaşayacak diye korkmaya başladım :)

Senide kandırabilsem kardeşim 1 kere tamamdır full arazici olacaksın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Arazinin, ormanın toprağın o kokusu bambaşkadır. Hele birde motosikletiniz uygunsa çamura tümseğe, ömürlük anılar. Benzinim bitmese de hiç durmasam :D

Aynen kesinlikle katılıyorum :) Şimdi kaşıntı tuttu gecede girmeye hazırlanıyorum :)

Çanakkaleye yine gezi düzenlemeyi düşünüyorum gelirsem tanışalım hocam müsait olursanız. Çanakkaledede rehperlik edersiniz bizlere araziye girme şansımız olur :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Gezi böyle olmalı asfaltta görsellik bir yere kadar :cat:

Aynen hocam kesinlikle katılıyorum. Fazerla 2-3 agaç ve yeşillik görünce kenarı çekip foto çekilirdim :) Şimdi manzara ve yeşilik görünce direk üstüne sürüp içine dalıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Eline koluna saglik, zaman harcayip buralara koymussun, guzel kareler videolar. seni takibe devam :)

Çok teşekkür ederiz elimizden geleni yapıp sizlerle paylaşıyoruz. Hem bizlere geriye dönük hatıralar kalmış oluyor hemde yeni arkadaşlar edinip tanışıyoruz :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
218
Tabii ki beklerim her zaman.
Ayrıca; msx bu iş için değişik bir bakış açısı, gerekli modifikasyonları yapınca endurolardan çok çok daha zevkli bir motor halide geliyor.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Tabii ki beklerim her zaman.
Ayrıca; msx bu iş için değişik bir bakış açısı, gerekli modifikasyonları yapınca endurolardan çok çok daha zevkli bir motor halide geliyor.

hocam aklınıza dahi gelmeyecek modifiksyonlar vardı :) bu geziden dönüşte hepsini söküp standard a döndürdüm. gerekli işlemleri yaptım. şimdi satıyorum :) enduro motosiklet alıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst