KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2015
Mesajlar
115
Sıfır Duke 200 abs modeli arıyorum arkadaşlar. Ankaradayım başka illerde bulunabiliyor fakat otobüsle gönderiyorlarmış. Bu şekilde motorunu teslim alan varmı? Problemsiz teslim ediliyormu? Motora herhangi bir zarar gelme ihtimali varmı?
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
ben satıyorum duke'yi yükselticem için 1680km'de 2015 cıkıslı trafiğe 2014 model ABS'li. stickerler felan da var Tiger egzoz'da üzerinde koyduk sahibine bakalım 12.400'den. 2 kişi aradı egzozuyla beraber 12.600 verdiler vermedim.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
1 saati aşan yolculuklarda sağ kolumda ve omuzumda ağrı oluyor, gaz kolunu sıkmamaya özen gösteriyorum, depoyu dizlerimle kavrıyorum, pozisyonum sabit kalıyor mu emin değilim. sol tarafta herhangi bir problem olmadığı halde sağ omuzum özellikle inanılmaz ağrıyor, benzer sorun yaşayan var mı acaba ?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
1 saati aşan yolculuklarda sağ kolumda ve omuzumda ağrı oluyor, gaz kolunu sıkmamaya özen gösteriyorum, depoyu dizlerimle kavrıyorum, pozisyonum sabit kalıyor mu emin değilim. sol tarafta herhangi bir problem olmadığı halde sağ omuzum özellikle inanılmaz ağrıyor, benzer sorun yaşayan var mı acaba ?

Benim de ayni sekilde sag kolum hafif agriyo kirmizida durdugumda dinlendirmek durumunda falan kaliyorum. Sebebini bi turlu anlamadim her sekile girdim halbuki agrimasin diye...
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Benim de ayni sekilde sag kolum hafif agriyo kirmizida durdugumda dinlendirmek durumunda falan kaliyorum. Sebebini bi turlu anlamadim her sekile girdim halbuki agrimasin diye...

sağ ayağınızı frenin üzerinde bekletiyor olabilir misiniz ? eğer öyleyse sağ tarafın ağırlığının bir kısmını ayaktan omuzlara aktarıyor olabilirsiniz.

bu arada dün göktürk moto212'de duke200 test ettim. motorun oturuş pozisyonu vücudun üst kısmı için çok rahat ama alt taraf çok gergin. benim tadıma göre ayaklıklar çok yukarıda ve geride. bencileyin 40'lık kartlamış dizler için yorucu oldu. 20 dakikada iade ettim motoru. :)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
sağ ayağınızı frenin üzerinde bekletiyor olabilir misiniz ? eğer öyleyse sağ tarafın ağırlığının bir kısmını ayaktan omuzlara aktarıyor olabilirsiniz.

bu arada dün göktürk moto212'de duke200 test ettim. motorun oturuş pozisyonu vücudun üst kısmı için çok rahat ama alt taraf çok gergin. benim tadıma göre ayaklıklar çok yukarıda ve geride. bencileyin 40'lık kartlamış dizler için yorucu oldu. 20 dakikada iade ettim motoru. :)

Ayagimi ozellikle dogru pozisyonda tutmaya ozen gosteriyorum, sanmiyorum ayaktan kaynaklandigini...
Bu arada gercekten ayakliklar fazlasiyla geride gercekten. Ilk kez oturan herkesin tepkisi ayni (benim de oyleydi) ancak alisiyorsunuz zamanla. Belki de agriyi o pozisyon yapiyodur gibi sacma bir fikir aticam ortaya...
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
O değil de dostlar, bugün Inazuma sürdüm yahu bizim motora göre ne kadar yumuşak ve rahatmış. Yani öyle olduğunu biliyordum ama test etmemiştim. Pişman mıyım? Değilim. Ama cidden acayip konforlu idi yahu.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
Merhabalar,

aranıza yeni katıldım.. bir kaç sorum var..

1- motor koruma takozuna ne kadar vermeliyiz.

2- bunun dısında bir koruma almalı mıyız

3- kasko yaptırsak, sadece calıntıya falan karsı yaptırabiliyor muyuz. yaptıran arkadlar ne kadar vermiş acaba?

4- canta takımı ne kadar tutuyor..

şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
13
KTM Duke 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Merhabalar arkadaşlar, yeni bir motosiklet olduğu için henüz konusu açılmamış. Kullanan ya da bilgi paylaşmak isteyenlerle bu konu başlığı altında bilgi paylaşımı yapabiliriz.

xfc876.jpg




Teknik Ayrıntılar

MOTOR

Yapı tipi 1 silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı

Hacim 248,8 cm³

Çap 72 mm

Strok 61 mm

güç 23 kW (31 PS)

Marş desteği Elektrik marşı

Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman

Motor yağlaması 1 rotor pompalı basınçlı yağlama dolaşımı

Birincil aktarma 30:80

İkincil aktarma 15:45

Soğutma Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi

Debriyaj Yağ banyolu debriyaj / mekanik tahrikli

Ateşleme tertibatı dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı

YÜRÜYEN AKSAM


Şasi Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama

Çatal WP Suspension 4357

Arka amortisör WP Suspension 4618 EM

Süspansiyon yolu önde 150 mm

Süspansiyon yolu arkada 150 mm

Fren tertibatı önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren

Fren tertibatı Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı

Fren diskleri – çap önde 300 mm

Fren diskleri – çap arkada 230 mm

Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring

Gidon kafası açısı 65°

Dingil mesafesi 1.367±15 mm

Ön lastik ebatı 110/70 17

Arka lastik ebatı 150/60 17

Yüksüz durumda yerden yükseklik 170 mm

Yüksüz oturma yüksekliği 800 mm

Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 11 lKurşunsuz süper (ROZ 95)

Yakıtsız ağırlık yakl. 139 kg

Kaynak: http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-250-duke-2015-%E2%80%8E/
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Merhabalar,

aranıza yeni katıldım.. bir kaç sorum var..

1- motor koruma takozuna ne kadar vermeliyiz.

2- bunun dısında bir koruma almalı mıyız

3- kasko yaptırsak, sadece calıntıya falan karsı yaptırabiliyor muyuz. yaptıran arkadlar ne kadar vermiş acaba?

4- canta takımı ne kadar tutuyor..

şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.


öncelikle hayırlı olsun.

motor koruma demiri ktm nın kendi orjinal demiri var bunun için ve 500-600 tl civarlarında işçilikle beraber.

bunun dışında koruma tabikide alınır. elcikler - ön arka crashpedler - zincir koruma demiri diye

kasko yaptırırsan ortalama olarak 1500 - 2000 tl arası bir fiyat çıkıcaktır ve herşeyi kapsar içinde. 100 tl için kaza sıgortası yaptırmaman bence yanlış olur.

çanta takımı eğer ktm nın kendi çanta takımını alırsan 2 - 3 bın tl civarlarında oluyor ki bence çok pahalı onun yerine bence givi - shad gibi markaların takıp çıkartabiliceğin yan çantaları mevcut 400 -500 tl civarındalar.

aşağıdaki motor eski motorum şuan satıldı ama sahibi ile aram çok iyi olduğu için izinsiz fotoğrafını koyabilirim :))) üzerinde bütün korumalar ve extralar takılı. sadece çanta yok.

pgky9z.jpg


l7pJ7p.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
@marcobode hayirli olsun hos geldin aramiza :)
berkcigdem abimin dediklerine ek olarak onca masraftan once ek olarak saglam kurumlarin egitimlerine katilirsaniz da cok iyi olur.
Tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
13 Şub 2015
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar Rodajı bitmemiştir yüksek çç geçeceğim için satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-rodaji-bitmemistir-216255889/detay
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Beyler motora turuncu elcik ve turuncu manet aldim da ustaya taktirmak istemiyorum, kendim ogrenme amaciyla. Acaba kendi takmis arkadasim var mi burda?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Beyler motora turuncu elcik ve turuncu manet aldim da ustaya taktirmak istemiyorum, kendim ogrenme amaciyla. Acaba kendi takmis arkadasim var mi burda?

Bende zetalardan almayi istiyorum ama 320 tl.. uygun fiyata zeta bulabirmiyiz? Takmasi basit aslinda biraz ugrastirir ama halledersin. Seninki ne marka?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Bende zetalardan almayi istiyorum ama 320 tl.. uygun fiyata zeta bulabirmiyiz? Takmasi basit aslinda biraz ugrastirir ama halledersin. Seninki ne marka?

Videolarini izledim zor gibi gorunmuyor acikcasi.
Elcikler rizoma sportline ama manetleri bilmiyorum, yildirim motordan aldim. Kaliteli duruyo acikcasi.
Ebaye bakabilirsiniz uygun fiyatli olan bir suru sey var ama marka urunlerde cok fark etmez diye dusunuyorum (kargo ucreti aradaki farki kapatir en azindan).
320 tl cokmus bu arada ya bi manet icin deger mi bilmiyorum...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Zeta cok hosuma gitti, canli gorunce insanin o parayi veresi geliyor :) taktiktan sonra resim eklerseniz seviniriz
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
23
Arkadaşlar merhaba,
2 günlük Duke 200 sahibiyim, ilk motorum sıfır tecrübem var. Sürüş eğitimine yazıldım bu ay içerisinde eğitimlere başlayacağım.
Siz tecrübeli arkadaşlara danışmak istediğim bir konu var. Motoru sadece yarım saat kullandım henüz, motorun harareti çok çabuk yükseldi ve sürekli fan açtı. Çok acemice kullandım ama genede bukadar çabuk hararetin yükselmesi ve fan açması normalmi acaba. Balıkesirin çok sakin bir ilçesinde yaşıyorum ve motoru neredeyse sıfır trafik olan bir güzergahta kullandım.
Teşekkürler
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Tabi ki eklerim :)

@eb61 fan aciyosa iyidir bence bozuk olmadigini gosterir. Asil soru fani actiktan sonra soguyo mu motor? Eger sogumayip surekli fan acik duruyosa bi gostermek lazim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst