- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
ilkadam ve ezio41 ben ilk göz ağrım cbf150 den sonra CRF250L ye geçenlerdenim. 1.70 li boylar sıkıntı olmaz zaten oturunca motor çöküyor. Ayrıca motoru bir miktar alçaltma imkanı da var. Ben çok memnunum motorumdan kesinlikle tavsiye ederim.
Ozgranl yağ konusunda dedikleriniz bir nebze doğrudur. Çok kaliteli olmayan yağlar vizkozite endeks arttırıcı denilen katkılar kullanarak yağın ısı aralığını arttırırlar. Bunlara kısaca VII (viscosity index improvers) bu maddeler yay gibi uzayıp kısalabilme özelliklerine sahiptir. Bu katkılar özellikle ıslak tip debriyajlı motorlarda çok kısa sürede özelliklerini yitirirler. Katkısız yağlar düz tabir edilen mesela 20w20 ya da direk 20 numara gibi adlandırılır. En iyi yağlar polyalphaolephin içeren tam sentetik yağlardır. VII katkıları özellikle energy saving etiketi bulunan yağlarda daha fazla bulunur.
Ozgranl yağ konusunda dedikleriniz bir nebze doğrudur. Çok kaliteli olmayan yağlar vizkozite endeks arttırıcı denilen katkılar kullanarak yağın ısı aralığını arttırırlar. Bunlara kısaca VII (viscosity index improvers) bu maddeler yay gibi uzayıp kısalabilme özelliklerine sahiptir. Bu katkılar özellikle ıslak tip debriyajlı motorlarda çok kısa sürede özelliklerini yitirirler. Katkısız yağlar düz tabir edilen mesela 20w20 ya da direk 20 numara gibi adlandırılır. En iyi yağlar polyalphaolephin içeren tam sentetik yağlardır. VII katkıları özellikle energy saving etiketi bulunan yağlarda daha fazla bulunur.
