Kask ve yelek hediyeli, ücretsiz teorik motosiklet eğitimi

Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
7 nisan salı günü 2. Seansa başvurdum. Kursa katılıp katilmayacagimizi nasıl anlıyoruz tel aciyorlar mi
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Bu eğitime sadece kuryeler mi katılabiliyor. Kask yada yelek de gözüm yok, ne öğrenirsem kardır diye düşünerek soruyorum bu soruyu
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
onay maili gelmesi lazım diye biliyorum, sadece kuryeler değil ehliyeti olan herkes katılabiliyor
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Bu pazar 1. seans eğitime katılıyorum arkadaşlar, aramızdan katılacak olan var mı?
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
a2 ehliyet alacaklara neden eğitim vermeyi düşünmemişler merak ediyorum doğrusu
Bu eğitimin asıl amacı hali hazırda motor kullanmayı bilip, A2 ehliyetine sahip olanlar için. Adı üstünde kurye eğitimi. Fakat kurye olmak zorunda değilsiniz tabi. Birde hediye kask veriliyor. Bazı kişiler sırf kaskı alıp satmak için kayıt olabilirdi eğitime ki eğitime katılıp kaskı satanlarda mevcut şuanda.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
05 mayısa randevum var anadolu yakasından gideceğim.

2.köprü çıkışından itibaren yol tarifini aşağıdaki gibi paylaştım, bilmeyenler için umarım işinize yarar.
2dvimma.jpg


Selamlar
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar kaskı alıpta uygun fiyata satmayı dusunen varmı kask alicam fazla durumum yok öğrenciyim satmak isteyenler ö.m ile ulaşabilirseler sevinirim
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Merhaba,
Dün eğitime girdim teorik bilgi diye boş görmemek lazım gerçekten bilinmesi gereken şeyler var.
Kask ve yeleği aldım, Kaskı artçım için kullanıcam, yelek gayet şık günlükte giyiyorum.

Anadolu yakasından tekrar yol tarifi vereyim 2. köprüden çıkıp devam ediyorsunuz seyrantepeye doğru, Türk telekom arenaya giden yan yola giriyorsunuz, oradan ankara istikametine girip otobanda U yapıyorsunuz, sonra levent istikametine giriyorsunuz dümdüz devam edip şehir içine girerken sağ tarafta seyrantepe tabelasını göreceksiniz oradan girip dümdüz devam edin sağda karşınıza Türkiye Turing ve Otomobil Kurumu çıkacaktır.

Selamlar
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Tekrar Merhaba,
Elimde L beden kask var kullanılmamıştır, M beden ile değiştirmek istiyorum değiştirmek isteyen varsa mesajınızı beklerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfa açılmıyo
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Sayfa açılıyor sıkıntı yok.Yarın 2.seans için gidiyorum.Eşime kask alamamıştım maddi durumdan onun için iyi olacak.
Arena nın oraya kadar sıkıntısız gidiyorum. oradan sonrasını tarif edebilecek varmı ?
Hangi tabela ayrımın dan girmem gerekecek.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Arkadaşlar kaskı alıpta uygun fiyata satmayı dusunen varmı kask alicam fazla durumum yok öğrenciyim satmak isteyenler ö.m ile ulaşabilirseler sevinirim

Eğitimlere katılsan daha mantıklı değil mi?
Niye milletin para vermediği bir kaskı satın almak istiyorsun anlamadım.
Bizim insamız sırf kask ve yelek için gidiyor yanarım ona yanarım
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Yazın devam edecek mi acaba çorumdan sırf bu iş için gelebilirim... en son tarih ne zaman?!?!?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Sayfa açılıyor sıkıntı yok.Yarın 2.seans için gidiyorum.Eşime kask alamamıştım maddi durumdan onun için iyi olacak.
Arena nın oraya kadar sıkıntısız gidiyorum. oradan sonrasını tarif edebilecek varmı ?
Hangi tabela ayrımın dan girmem gerekecek.

Arenaya gider gibi yan yola giriyorsunuz, arenayı geçince yol ikiye ayrılıyor düz değil soldan Ankara istikametine devam edeceksiniz, otobanda U yapmış oluyorsunuz birkaç yüz metre sonra ilk sağdan giriyorsunuz içeriye sonra tünele girmeden yine ilk sağdan içeri girin o yol sizi direk Turing Kurumunun önüne çıkaracaktır.

Yukarıda harita ile desteklemiştim bakabilirsiniz.

Selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

Bu arada And yakasından tarif ettim, siz avrupadasınız sanırım.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Doğrudur ben avrupa yakasından geldim. Anlatım için teşekkürler buldum.
Seyrantepe sanayi girişinde hemen.
Kask vermeye devam ediliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst