Büyük CC Sahiplerine Saçma bir Ergen Sorum Var

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Aman da aman:)
Kimler varmis burada...forumda 10 yillik olan sadece sen değilsin dostum
Büyük cc motorları sattim ev aldim:)
Ama sana kotu bir haberim var benim kymco 110cc cup vardi ya
Ben hala onu kullanıyorum...
Kendine iyi bak
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler bazen mtyi unutuyorum bi 10 gün yoktum konularıda güncelliyorum...

trafikte dur kalk yapmadıktan sonra sıkıntı değil. ama bendeki motor yazın durur durmaz fan açıyor. e gitmeyince de direkt bacaklara ve oradan yukarıya. bazı motorlar da koltuğa çok fazla ısı veriyor, triumph tiger ya da explorerlardan şikayetçi olanlar vardı mesela.

şehiriçinde büyük cc ama geniş motor hiç kullanılacak gibi değil. metrobüsle git daha az terlersin :)

Metrobüse binmeyeli belkide yıllar oldu...o ne rezillik öyle ya üstüste itiş kakış biniyosun suratsız mallar öküzler baltalar ne kadar maltorozzo ararsan mevcut...ulan çirkin bi millet bu millet ya sıfatlarına zıçtıklarım :) akıllı adam bir şekilde motorunu arabasını alır ulaşım sorununu çözer...en azından kaliteli kurumsal bir işte çalışır ve servisinde paşa paşa evine işine gider..ha batılı bir toplum olsaydık zaten bu kadar kalabalık üstüste yaşamazdık metropollerde ahırdaymış gibi yaşamazdık bisikletlerle gider gelirdik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Aman da aman:)
Kimler varmis burada...forumda 10 yillik olan sadece sen değilsin dostum
Büyük cc motorları sattim ev aldim:)
Ama sana kotu bir haberim var benim kymco 110cc cup vardi ya
Ben hala onu kullanıyorum...
Kendine iyi bak


başgan ev aldıysan o başka :) çok sevindim...motor motordur...farketmez seni istediğin yere bırakıyorsa daha ne istersin :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hiç ısıdan şikayetim olmadı...
Rüzgar zaten hissettirmiyor...
Şortlada terliklede çok kullandım....
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Hocam alıyorsun cruiser, keyifli keyifli biniyorsun. Mümkünse hava soğutmalı olanlarından, düşük devir yüksek tork geziyorsun. İdeal olur. Bahsettiğin büyük motorlar (mesela 4 silindirler) zaten şehir içinde kullanalım, yoğun trafikte rahat edelim falan diye üretilmemiş. Aletin doğasında sürat var. Çevirdin mi gaz kolunu motorun ısıttığı hava senle pek muhattap olmaz. Ama mazoşist yaklaşım ile, şehir içinde yoğun trafikte 1000rr ile 50-60 km hız ile seyredersen ocakta tavaya kırılmış yumurta muamelesi olur. Hem motor pişer hem sen pişersin.

Goldwingdeydi sanırım, klima vardı bir motorda. O ideal çözüm olabilir. Aç klimayı serinle :queen:
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Eşimde var buyuk motor ve baya cabuk isiniyor .. birde yaz gunu deri ceketler kullaniyoruz :D evet insanı sinir basıyor sirf oyuzden bir is icin vs cikacaksak gezmeyeceksek tek motorla cikiyoruz benim ufakliga biniyoruz kurtuluyoruz :D yapacak birsey yok sicak basiyor diye ekipmanimin tek bir parcasini dahi cikartmam
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Eşimde var buyuk motor ve baya cabuk isiniyor .. birde yaz gunu deri ceketler kullaniyoruz :D evet insanı sinir basıyor sirf oyuzden bir is icin vs cikacaksak gezmeyeceksek tek motorla cikiyoruz benim ufakliga biniyoruz kurtuluyoruz :D yapacak birsey yok sicak basiyor diye ekipmanimin tek bir parcasini dahi cikartmam

Kim kullanıyor motoru peki o durumda? Eşiniz artçı olmayı kabul ediyor mu? :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Sana 50 defa anlatmaktan bıktım
Ya arkadaş sıcağı bırak üzerinde Şort var motor la düştün hiç sürüklenmedin farzedelim motofiklet 220 300 kg arası eğer dizlik yok Ayağında bot yok kalça korumalı pantolon yoksa sa vay haline
Büyük cc iyidir Güzeldir ama çok tehlikeli dır kaza anında korumalar da eksik varsa asfalt a değen yerin i unut ya düşünce kırılır Yada sürüklenirken erir biter
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Kim kullanıyor motoru peki o durumda? Eşiniz artçı olmayı kabul ediyor mu? :cherry:

Yok artciligi ben aliyorum o durumda :D suana kadar hic artcim olmadı :D zaten artci olsa cok komik gorunur benim 158 boyum var esim 184 :D arkada kazık gibi onde ben pire gibi suruyormuşum :D hayali bile komik :D
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
102
Benim transalple sağ ayak harici ısı problemim hiç yok.Motorun sağ altından kıvrılıp gelen eksozun sıcaklığı , yavaş giderken sağ ayağa vuruyo.Bazı durumlarda sıcaklıktan dolayı sağ ayağımı fren pedalı üzerinde tutmakta zorlanıyorum.Ama sıcaklık sadece sağ ayağın soluna vuruyo.Bacaklarda en ufak sıcaklık vurması durumu yok.O ufak sorun da hızlanınca ortadan kalkıyo.Bi ara sanayiden ufak bi saç kestirip fren pedalının yanına monte etmeyi düşündüm ama çok fazla problem olmadığından fazla üzerine düşmedim.Babam klimacıların kullandığı , boruya ısı yalıtımı için kullandıkları maddeyi eksoza uygulamamı söyledi ama şimdilik bi operasyon yapmadım.

Sağ ayağa vuran eksoz ısısı dışında transalpte en ufak bir ısı sorunum olmadı.Dağ bayır , çok düşük hızlarda kullandım ama motor ısısını hiç hissetmedim.4 silindirliler nasıldır bilmiyorum ama transalpin ısısı zaten belli bir seviyeyi hiç geçmiyo.Çok sıcak havalarda kullandığımda bile fan açtığını daha görmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst