Hocam alıyorsun cruiser, keyifli keyifli biniyorsun. Mümkünse hava soğutmalı olanlarından, düşük devir yüksek tork geziyorsun. İdeal olur. Bahsettiğin büyük motorlar (mesela 4 silindirler) zaten şehir içinde kullanalım, yoğun trafikte rahat edelim falan diye üretilmemiş. Aletin doğasında sürat var. Çevirdin mi gaz kolunu motorun ısıttığı hava senle pek muhattap olmaz. Ama mazoşist yaklaşım ile, şehir içinde yoğun trafikte 1000rr ile 50-60 km hız ile seyredersen ocakta tavaya kırılmış yumurta muamelesi olur. Hem motor pişer hem sen pişersin.
Goldwingdeydi sanırım, klima vardı bir motorda. O ideal çözüm olabilir. Aç klimayı serinle :queen: