90 ı geçmemeye çalışıyorum, gidişte bişey yok bakalm şimdilik balıkesirde arkadşımda kalmayı planlıyorum yoksa geceye kalırım bu süratle yarın sabahtan yola devam..ale:
ee burda bulusanlar msx ler siz bulusmamısınızkı msx ler bulusmus benim anladıgım
evet bu kez olmuş bende snavı gecmisim cuma yada haftaya pazartesi sertifikaları hazır olacakmıs
hadi hayırlısı olsun kazasız belasız![]()
hayırlı olsun ehliyet alınca insan rahat rahat biniyor evrak işlemleride artık daha kolay bende gecen hafta aldım 305 tl yi ver 5 dakika sonra ehliyet elindeamin hepimize kazabela vermesin insallah
Bende Temmuz 26 snda direksiyona giricem 10 gün sonra hal oluyormus dosyalar fln oyle dedi kurs agustos 6 gibi ehliyet elimde![]()