İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Herkese Merhaba. Burada Sizinle hem yeni motorumun Sevincini Hemde Cross / Enduro Olayının ne kadar keyifli birşey oldugunu anlatmak için Konu hazırladım. Aynı Zamanda İzmirli Crosscu Arkadaşlarla Tanışma toplantısı Düzenlemek dilegiyle :cat:
Gelelim konumuza.. Yıllarca Asvaflta Süren Ben zamanla Videoları İzleye İzleye Cross Aşkı tutuştu.. Fazer Şehir içinde Hem agır hem yorucu geldiginden Hem şehir içi motoru hemde arada soft arazı Düşüncesi kafamda canlanmaya başladı.
Yamaha wr 125 Malesef sıfırı 11.250tl Olan bir motosiklet oldugu için 2nci elide ucuz oldugu sayılmaz. Sadece stikir seti 400 tl oldugu için hangi wr düşnüş düşmemiş anlamak çok kolay.
Hikayemiz uygun fiyata temiz bir wr aramakla başladı. Malesef batı bölgelerde wr bulamadıgım için artık gözümü karartıp neresi olursa alıp getirme planlarını gözden geçirmeye başlamıştım.
Karadeniz / Zonguldaktan Buldugum temiz bir wr ile anlaştım. Sahibi ibrahim beyle telefonda 5-6 görüşmemizden sonra Otobüse binerek Zonguldak- İzmir Yolcuguna çıktım.
Bi yandan Otobüste Giderken bitmeyen yolu seyrediyordum bir yandanda geriye ne kadar yorucu olabilecegini. Malesef Ertesi günü İş yerinde olmak zorundaydım.
Bu yüzden rotayı Günlere bölemeyip 780 kmyi tek seferde gelecegimi Göze almıştım.
Zonguldaga vardıgımda Hem uykusuz Hem yorgundum.Bu arada Zonguldak halkını çok Sevdigimi dile getireyim çok sıcak kanlı cana yakın insanlar. Adliyenin orda ışıklar olmadan yaya geçidine adımımı attıgım an duran arabalar görünce şaştım kaldım.
Zonguldak..
Motosiklet ile yola gidecegimden ibrahim bey sagolsun çogu şeyini hazır etmiş zincire kadar yaglamış. Kendisi Dürüst bir satıcı birazda Şanslıydım açıkçası.Forumdan Diyarbakırdan İzmire fazer almak için gelip konuştugu gibi olmayan dönen arkadaşlarda olmuştu..
Çantamızı yükleyip yollara koyulduk.
Bu arada şunu söylemeden edemicegim Şu benzinligin sahibi ile tanıştım. Diger çalışanlarını Siz davranmayıp deyip bana benzin doldurmaya geldi.
Kendisi hemşerim oldugum için depomu bedevaya fulledi
Yolda Malesef zaman kaybedecegimden ötürü durup çok foto çekilmeye vaktim olmadı. Bazı yollardan yanlış girerek yolumu uzatmış oldum.
Aynı zamanda Forumdan ercan arkadaşımız her cross konusunun altına yorum yazdıgı için kendisiyle bilgi alışverişinde bulunmuştuk.
Cem / Centiko Nickli arkadaşımıda unutmamak lazım.
Yol üstü diye bursaya ugrayarak ercan arkadaşımızla tanıştım kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum.
Burdan berkudata sevgilerimi yollıyayım bursaya geldim dedigimde... abi gelemiyecegim diye ektide beni
Sabah 9-10 gibi yola çıkıp Gece 00:00 gibi İzmire ancak varmıştım.
WR 125 r Ortalama hızım 90-100 km yakıt tüketimi 100km / 2.6 lt oldu. Ertesi sabah fazercanın yanına sıkıştırdık.
Kısaca Özetlemek gerekirse wr yerden yanlış hatırlamıyorsam 93 cm olan bir motosiklet .Yani bir 1200 gs'den yüksek.
175 boy ile ben ayaklarımı yere tam basamıyorum ve oldukça güvensizlik yaratıyor.Artçı bindiginde çöken amortisörleri sayesinde ayaklar bi benze daha yere degdiginden artçı ile güven saglıyor.
Dengesi frenleri diyecek yok . Kaldırım merdiven yada burdan motosikletmi geçer kardeşım dediginiz yerden geçiyorsunuz ve kendinize inanamıyorsunuz.
Çok yakın bir arkadaşımda benimle aynı düşüncelere sahip oldugu için aynı model aynı renk wr alıp 2 wr izmirde yollara çıkmaya başladık.
Aradan 1 Hafta sonra Forumdan BatukanK kardeşim ile kamp yapma kararı aldık aradan onuda çıkaralım
Ufak tefek aksiyonlar dahil gayet keyifli bir kamp oldu fakat Mordogan YAKAMOZ campingi önermıyoruz begenmedık.
Cemin malikanesi
Evet arkadaşlar Motoru 15bin km'de aldım şuan 17500'de daha bir ay olmadı. Bunun sebebi motorun 10 tlye nerdeyse 100kmde yol gitmesi ve bu aralar gezecek vaktimin bol olması.
Böyle olunca haliyle işe dahi wr ile gidip gelmeye başladım.
Son olarak geçen hafta 2 wr kendimizi Daglara vurduk . Onuda sizlerle paylaşayım.
Kısacası Vakit kaybetmeyin Arazi işi göründügünden 10 kat daha keyifli.
Arazide Trafik yok arabalar yok bariyerler yok trafik polisleri yok radar cezaları yok kamyonlar yok derinizi yakacak asvaft yok .
Düştügünüz zaman hangi araba ezecek diye çabaya girmeyip gülerek yerden kalkıyorsunuz.
Ormanı dogayı hayvanları kampı araziyi crossu zorlu yolları yagmuru ve çamuru seviyorsanız bu cross olayı tam size göre :cat:
Gelelim konumuza.. Yıllarca Asvaflta Süren Ben zamanla Videoları İzleye İzleye Cross Aşkı tutuştu.. Fazer Şehir içinde Hem agır hem yorucu geldiginden Hem şehir içi motoru hemde arada soft arazı Düşüncesi kafamda canlanmaya başladı.
Yamaha wr 125 Malesef sıfırı 11.250tl Olan bir motosiklet oldugu için 2nci elide ucuz oldugu sayılmaz. Sadece stikir seti 400 tl oldugu için hangi wr düşnüş düşmemiş anlamak çok kolay.
Hikayemiz uygun fiyata temiz bir wr aramakla başladı. Malesef batı bölgelerde wr bulamadıgım için artık gözümü karartıp neresi olursa alıp getirme planlarını gözden geçirmeye başlamıştım.
Karadeniz / Zonguldaktan Buldugum temiz bir wr ile anlaştım. Sahibi ibrahim beyle telefonda 5-6 görüşmemizden sonra Otobüse binerek Zonguldak- İzmir Yolcuguna çıktım.
Bi yandan Otobüste Giderken bitmeyen yolu seyrediyordum bir yandanda geriye ne kadar yorucu olabilecegini. Malesef Ertesi günü İş yerinde olmak zorundaydım.
Bu yüzden rotayı Günlere bölemeyip 780 kmyi tek seferde gelecegimi Göze almıştım.
Zonguldaga vardıgımda Hem uykusuz Hem yorgundum.Bu arada Zonguldak halkını çok Sevdigimi dile getireyim çok sıcak kanlı cana yakın insanlar. Adliyenin orda ışıklar olmadan yaya geçidine adımımı attıgım an duran arabalar görünce şaştım kaldım.
Zonguldak..
Motosiklet ile yola gidecegimden ibrahim bey sagolsun çogu şeyini hazır etmiş zincire kadar yaglamış. Kendisi Dürüst bir satıcı birazda Şanslıydım açıkçası.Forumdan Diyarbakırdan İzmire fazer almak için gelip konuştugu gibi olmayan dönen arkadaşlarda olmuştu..
Çantamızı yükleyip yollara koyulduk.
Bu arada şunu söylemeden edemicegim Şu benzinligin sahibi ile tanıştım. Diger çalışanlarını Siz davranmayıp deyip bana benzin doldurmaya geldi.
Kendisi hemşerim oldugum için depomu bedevaya fulledi
Yolda Malesef zaman kaybedecegimden ötürü durup çok foto çekilmeye vaktim olmadı. Bazı yollardan yanlış girerek yolumu uzatmış oldum.
Aynı zamanda Forumdan ercan arkadaşımız her cross konusunun altına yorum yazdıgı için kendisiyle bilgi alışverişinde bulunmuştuk.
Cem / Centiko Nickli arkadaşımıda unutmamak lazım.
Yol üstü diye bursaya ugrayarak ercan arkadaşımızla tanıştım kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum.
Burdan berkudata sevgilerimi yollıyayım bursaya geldim dedigimde... abi gelemiyecegim diye ektide beni
Sabah 9-10 gibi yola çıkıp Gece 00:00 gibi İzmire ancak varmıştım.
WR 125 r Ortalama hızım 90-100 km yakıt tüketimi 100km / 2.6 lt oldu. Ertesi sabah fazercanın yanına sıkıştırdık.
Kısaca Özetlemek gerekirse wr yerden yanlış hatırlamıyorsam 93 cm olan bir motosiklet .Yani bir 1200 gs'den yüksek.
175 boy ile ben ayaklarımı yere tam basamıyorum ve oldukça güvensizlik yaratıyor.Artçı bindiginde çöken amortisörleri sayesinde ayaklar bi benze daha yere degdiginden artçı ile güven saglıyor.
Dengesi frenleri diyecek yok . Kaldırım merdiven yada burdan motosikletmi geçer kardeşım dediginiz yerden geçiyorsunuz ve kendinize inanamıyorsunuz.
Çok yakın bir arkadaşımda benimle aynı düşüncelere sahip oldugu için aynı model aynı renk wr alıp 2 wr izmirde yollara çıkmaya başladık.
Aradan 1 Hafta sonra Forumdan BatukanK kardeşim ile kamp yapma kararı aldık aradan onuda çıkaralım
Cemin malikanesi
Evet arkadaşlar Motoru 15bin km'de aldım şuan 17500'de daha bir ay olmadı. Bunun sebebi motorun 10 tlye nerdeyse 100kmde yol gitmesi ve bu aralar gezecek vaktimin bol olması.
Böyle olunca haliyle işe dahi wr ile gidip gelmeye başladım.
Son olarak geçen hafta 2 wr kendimizi Daglara vurduk . Onuda sizlerle paylaşayım.
Kısacası Vakit kaybetmeyin Arazi işi göründügünden 10 kat daha keyifli.
Arazide Trafik yok arabalar yok bariyerler yok trafik polisleri yok radar cezaları yok kamyonlar yok derinizi yakacak asvaft yok .
Düştügünüz zaman hangi araba ezecek diye çabaya girmeyip gülerek yerden kalkıyorsunuz.
Ormanı dogayı hayvanları kampı araziyi crossu zorlu yolları yagmuru ve çamuru seviyorsanız bu cross olayı tam size göre :cat: