Yeni Motorum WR 125 R Ve Karadeniz İzmir yolculugu. Cem

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar Herkese Merhaba. Burada Sizinle hem yeni motorumun Sevincini Hemde Cross / Enduro Olayının ne kadar keyifli birşey oldugunu anlatmak için Konu hazırladım. Aynı Zamanda İzmirli Crosscu Arkadaşlarla Tanışma toplantısı Düzenlemek dilegiyle :cat:

Gelelim konumuza.. Yıllarca Asvaflta Süren Ben zamanla Videoları İzleye İzleye Cross Aşkı tutuştu.. Fazer Şehir içinde Hem agır hem yorucu geldiginden Hem şehir içi motoru hemde arada soft arazı Düşüncesi kafamda canlanmaya başladı.

Yamaha wr 125 Malesef sıfırı 11.250tl Olan bir motosiklet oldugu için 2nci elide ucuz oldugu sayılmaz. Sadece stikir seti 400 tl oldugu için hangi wr düşnüş düşmemiş anlamak çok kolay.

Hikayemiz uygun fiyata temiz bir wr aramakla başladı. Malesef batı bölgelerde wr bulamadıgım için artık gözümü karartıp neresi olursa alıp getirme planlarını gözden geçirmeye başlamıştım.

Karadeniz / Zonguldaktan Buldugum temiz bir wr ile anlaştım. Sahibi ibrahim beyle telefonda 5-6 görüşmemizden sonra Otobüse binerek Zonguldak- İzmir Yolcuguna çıktım.

Bi yandan Otobüste Giderken bitmeyen yolu seyrediyordum bir yandanda geriye ne kadar yorucu olabilecegini. Malesef Ertesi günü İş yerinde olmak zorundaydım.

Bu yüzden rotayı Günlere bölemeyip 780 kmyi tek seferde gelecegimi Göze almıştım.

11181850_1594996560771217_7722151657183479824_n.jp  g



Zonguldaga vardıgımda Hem uykusuz Hem yorgundum.Bu arada Zonguldak halkını çok Sevdigimi dile getireyim çok sıcak kanlı cana yakın insanlar. Adliyenin orda ışıklar olmadan yaya geçidine adımımı attıgım an duran arabalar görünce şaştım kaldım.:)

Zonguldak..

11351473_1594996544104552_5689811712318044807_n.jp  g


Motosiklet ile yola gidecegimden ibrahim bey sagolsun çogu şeyini hazır etmiş zincire kadar yaglamış. Kendisi Dürüst bir satıcı birazda Şanslıydım açıkçası.Forumdan Diyarbakırdan İzmire fazer almak için gelip konuştugu gibi olmayan dönen arkadaşlarda olmuştu..

Çantamızı yükleyip yollara koyulduk.

10985504_1587803751490498_8549462321304237060_n.jp  g


Bu arada şunu söylemeden edemicegim Şu benzinligin sahibi ile tanıştım. Diger çalışanlarını Siz davranmayıp deyip bana benzin doldurmaya geldi.

Kendisi hemşerim oldugum için depomu bedevaya fulledi :)

1507978_1587803771490496_5086062326714329354_n.jpg


1932429_1594999647437575_7339169803613430175_n.jpg


11390172_1594999617437578_8344648612644370392_n.jp  g


11329972_1594999640770909_6949901606240067172_n.jp  g


10422515_1594999644104242_6030226994840903411_n.jp  g



11390073_1594999637437576_4730477173702930298_n.jp  g



10250179_1594999610770912_2923480487216431510_n.jp  g


Yolda Malesef zaman kaybedecegimden ötürü durup çok foto çekilmeye vaktim olmadı. Bazı yollardan yanlış girerek yolumu uzatmış oldum.

Aynı zamanda Forumdan ercan arkadaşımız her cross konusunun altına yorum yazdıgı için kendisiyle bilgi alışverişinde bulunmuştuk.

Cem / Centiko Nickli arkadaşımıda unutmamak lazım.

Yol üstü diye bursaya ugrayarak ercan arkadaşımızla tanıştım kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum.

Burdan berkudata sevgilerimi yollıyayım bursaya geldim dedigimde... abi gelemiyecegim diye ektide beni :p

Sabah 9-10 gibi yola çıkıp Gece 00:00 gibi İzmire ancak varmıştım.

WR 125 r Ortalama hızım 90-100 km yakıt tüketimi 100km / 2.6 lt oldu. Ertesi sabah fazercanın yanına sıkıştırdık.

11393224_1594994324104774_7416214790084390583_n.jp  g


Kısaca Özetlemek gerekirse wr yerden yanlış hatırlamıyorsam 93 cm olan bir motosiklet .Yani bir 1200 gs'den yüksek.

175 boy ile ben ayaklarımı yere tam basamıyorum ve oldukça güvensizlik yaratıyor.Artçı bindiginde çöken amortisörleri sayesinde ayaklar bi benze daha yere degdiginden artçı ile güven saglıyor.


Dengesi frenleri diyecek yok . Kaldırım merdiven yada burdan motosikletmi geçer kardeşım dediginiz yerden geçiyorsunuz ve kendinize inanamıyorsunuz.

Çok yakın bir arkadaşımda benimle aynı düşüncelere sahip oldugu için aynı model aynı renk wr alıp 2 wr izmirde yollara çıkmaya başladık.

11222588_1594994400771433_7531661077673973845_n.jp  g


11393064_1594994377438102_7517288094831419977_n.jp  g


Aradan 1 Hafta sonra Forumdan BatukanK kardeşim ile kamp yapma kararı aldık aradan onuda çıkaralım :)Ufak tefek aksiyonlar dahil gayet keyifli bir kamp oldu fakat Mordogan YAKAMOZ campingi önermıyoruz begenmedık.

10403145_1590388954565311_4444671631163661759_n.jp  g


11018412_1590388781231995_8813809398717878831_n.jp  g


11259507_1590388804565326_4035513508900397717_n.jp  g


11269806_1590388767898663_7815458345210526924_n.jp  g


11223968_1590389261231947_4269569031967503940_n.jp  g


11062019_1590389051231968_7992662096375854047_n.jp  g


11058352_1590388857898654_3707007199273143958_n.jp  g


11215051_1590389247898615_2971975043877515424_n.jp  g


19489_1590389074565299_2291645744640541980_n.jpg


Cemin malikanesi :)

10428450_1590389054565301_8756353224484081010_n.jp  g


11008630_1590389241231949_8054779446718598026_n.jp  g


Evet arkadaşlar Motoru 15bin km'de aldım şuan 17500'de daha bir ay olmadı. Bunun sebebi motorun 10 tlye nerdeyse 100kmde yol gitmesi ve bu aralar gezecek vaktimin bol olması.

Böyle olunca haliyle işe dahi wr ile gidip gelmeye başladım.

Son olarak geçen hafta 2 wr kendimizi Daglara vurduk . Onuda sizlerle paylaşayım.


Kısacası Vakit kaybetmeyin Arazi işi göründügünden 10 kat daha keyifli.

Arazide Trafik yok arabalar yok bariyerler yok trafik polisleri yok radar cezaları yok kamyonlar yok derinizi yakacak asvaft yok .

Düştügünüz zaman hangi araba ezecek diye çabaya girmeyip gülerek yerden kalkıyorsunuz.

Ormanı dogayı hayvanları kampı araziyi crossu zorlu yolları yagmuru ve çamuru seviyorsanız bu cross olayı tam size göre :cat:
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Çok güzel bir gezı ve motor alımı olmuş abi şimdi canım wr 125 çekti niye paylaşıyonki ynai :D ne güzel valla süper bişey ya cros allah tekerine taş değdirmesin dicem de değiyor :D allah düşmek nasiip etmesin en iyisi abi :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
gidişinden bahsedermisin hocam birazda arazide ve yolda nasıl?
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
91
Hayirli olsun :). Hocam 2 motor sahibi olamayan ve tek motoru hem yola hem hafif araziye sokmak isteyenlere tek motor olarak tavsiye eder misiniz? Hafif arazi derken maksimum tarla yollari vb yerler dag tepe degil.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çok güzel bir gezı ve motor alımı olmuş abi şimdi canım wr 125 çekti niye paylaşıyonki ynai :D ne güzel valla süper bişey ya cros allah tekerine taş değdirmesin dicem de değiyor :D allah düşmek nasiip etmesin en iyisi abi :)

Kardesim tesekkur ederim guzel dusuncelerin icin malesef crossla düstúkde ama gülerek kalktik :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Valla özendim. Ben de bir tane CRF 250 almayı düşünüyorum.

Guzel secim crf benimde dusundugum bir modeldi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

gidişinden bahsedermisin hocam birazda arazide ve yolda nasıl?

wr 125 R secmemin sebebi 120 kg civari olmasi bos agirligi motor cok hafif.

Gucu hafif olmasindan yeterli 15bg arka disli oldukca buyuk oldugundan gayet iyi ama beklentinize bagli tabiki.

Arazi videom var gopro genis acili balik gozu lens gibi oldugundan yokusu ve inisleri tam gercegi yansitmiyor .

Sabit 90la turkiyeye dolasabilirsiniz son hizi 110km civari.

Ayrica dedigim gibi inanilmaz az yakan bi motor.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Hayırlı olsun:)az önce smc690'nın arkasına yapıştım beşiktaş trafiğinde beraber gazlaması bile zevkli bu aletlerle bir gün benimde olacak:)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Hayirli olsun :). Hocam 2 motor sahibi olamayan ve tek motoru hem yola hem hafif araziye sokmak isteyenlere tek motor olarak tavsiye eder misiniz? Hafif arazi derken maksimum tarla yollari vb yerler dag tepe degil.

Vallaha kesinlikle tavsiye ederim az yakiyo cok kaciyo cinsten :)

sadece tarlalar yada soft arazi degil zor kosullarda zor yollarda zorlansada devam eder :)

Yokusu atiyorum 20km ile degil 10km ile cikarsin ama cikarsin.

Uzunyolda yorucu tabiki olur ama gitmez diye birsey yok kendine guvenirsen sabirli olursan gider.

Zaten motosiklet yasal hiz sinirlarinin sinirinda gidiyor.

Pisman olmazsin biraz yuksek ve selesi sert en buyuk sorunun bu olur.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Hocam Fazer'dan sonra yol bitmek bilmemiştir herhalde. :)

Hayırlı olsun WR 125 R
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Deklanşörüne, megabaytına , iron butt ına sağlık :mrgreen:

sagol batu kardesim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

aynen oyle :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------

Hayırlı olsun:)az önce smc690'nın arkasına yapıştım beşiktaş trafiğinde beraber gazlaması bile zevkli bu aletlerle bir gün benimde olacak:)

Katiliyorum supermoto zevkide bir baska.motosiklet özgúrluk cross dahada özgürlük kaldirim cukur yüksek laka bozuk yol camur dag tepe tanimiyorsunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst