Olsun güçsüz olsun diye aldım biraz da,bugüne kadar hep vitesli 600cc üzeri kullandım ama xmax 400 ABS beni yolda utandırmadı,30 küsür beygir ama motorun hafifliğinden midir yoksa torkundan mıdır makinenin gidişi hoşuma gitti,
Hafif diyorum çünkü kullandığım en hafif makine bu,
Çok pratik şehir içinde özellikle kıvrak oluşu bagajının büyük olması artı orjinal top case bulunması ve torpido gözlerinin kullanışlığı benim için büyük bir artı,yalnız kalkışlarda titreşimine alışamadım bana çok garip geldi geliyor inşallah alışırım,çünkü kullandığım motosikletler 4 silindir idi titreşimi ilk defa bunda yaşadım
Araştırdığım kadarı ile bunlarda titreşim var mış,Benzin kapağı maalesef çok basit yapılmış resmen bidon kapağı tarzında ayrıca geçen benzici arkadaş benzin tabancasını bırakıp gitti dolum esnasında tabancanın ağırlı benzim deposunun dolum boğazını eğdini farkettim benzinci arkadaşı uyardım hemen mühadele edip tabancayı eliyle tuttu,
Hareret göstergesi maşallah 3 çizginin üstüne çıkmadı sizlerin motorlarında hararet 3 çizginin üstüne çıktımı?yakıtı da ekonomik masrafında ekonomik yarın inşallah monzâ marka 8000 k xenon ve amerikan park taktıracam,
Bu motorla alakalı bir kaç sorum olacak sizlere;
1-)sis farı takılıyor mu
2-)Üzerinde ki mevcut michelin city grip lastikleri kışa doğru pirelli diablo scooter modelini almayı planlıyorum bu lastiği kullanan arkadaşlar var mıdır? Veya bu markanın dışında tavsiye edebileceği lastik varmdır?
3-)Benim motorda takılı olan çanta Yamahanın orjinal top case'i
Direkt demire oturuyor tablası olmadığı için çanta bozuk yollarda ses yapıyor ve elinizle sağa sola çekiştirdiğinizde çanta oynuyor sizlerde de aynımıdır? ben şöyle bir çözüm ürettim çantanın demire dayanan ön lastiklerin altına lastik parça koydum düzeldi ilk önce arka lastiklere koydum çantanın kilit mekanizması sorun çıkardı öne koyunca sorun ortadan kalktı,çantası maalesef bir shad,givi veya kappa değil tek avantajı tek anahtarla açılıp kapanabilmesi,ayrıca çantanın içerisinde ki lastik maalesef yerinde durmuyor,lastiği de yapıştırmam gerekiyor,
4-)Virajlarda ne kadar yatırmamı önerirsiniz ben ikili ayaklık değene kadar yatırıyorum siz bu konuda tavsiyeleriniz nedir?
7-)Antifiriz sıvısını motül marka Motocool expert ile değiştirsem yaz sıcaklarında faydasını görürmüyüm,bütün motosiklerimde bu işlemi yaptım faydasını gördüm,scooter da durum nasıl dır?

Fren balatalarında tavsiye ettiğiniz marka var mıdır(Gold,Brenta hariç)
9-)Ön amortisör yağlarını kaç km veya sürede değiştirmemiz gerekiyor
10-)Arka çanta içerisine led yapan arkadaşlar var mı nerede ve kaça yaptırmışlar?
11-)Motorun Türkçe kullanım kitapçığını nereden temin edebilrim?
12-)Arka amortisör sertlik ayarını yumuşak seviyeye getirsem sentesinde kayıp yaşarmıyım? Veya sizin tavsiye edebileceğiz bir ayar var mı?
13)Arka lastiğin orada küçük bir yağ haznesi mevcut bu haznede biriken yağ neereden ve neden geliyor,
Size zahmet scooter konusunda tercübeli arkadaşlar soruları mı yanıtlarlarsa çok sevinirim.
Yarın xenon ve amerikan park uygulanmış halini yayınlarım