Seger 60b modelini aldim (20 tl) role de hediyesi
Yalnız bendeki korna tek kablo girişine sahip
Ortadaki baglanti demirinden şase alıyor
Baglanti şeması paylasabilir misiniz?
Bağlantıyı nasil yapmam gerekir?
Motosikletin 2 kablo çıkışı var korna için
Eski kornam 100 db idi
Simdiki ikili salyangoz 105-118 db tahminen
Tekini rölesiz takarsanız bir sorun olmayabilir (korna düğmesinin ve elektrik tesisatının kalitesine göre değişir)
2 taneyi rölesiz takarsanız ya sigorta atar ya da düğme çekilen akıma dayanmaz takılı kalır, korna sürekli çalar
Korna sizin tercihiniz sesi, görüntüsü nasıl hoşunuza giderse




Şema doğru, 85 ve 86 ya orijinal kornaya giden kabloları, 30a aküden +, 87den de kornalara + gidecek şekilde bağlayın. Kornaların uçlarına 87den + gelecek, kornanin bağlama cıvatalarına da şaseden - gelmiş olacak. Aldığınız kornanin amper değerini kontrol edin, 6 amper olanları da var öyleyse toplam 12 amper eder, o zaman 15 amper sigorta takarsınız
Parcacidan aldığım röle yanılmıyorsam 40 amper
Motosiklete uyar diye verdiler
Sorun olmaz değil mi?
Bi sorun olmaz, önemli olan az olmaması fazla olması etkilemez
Korna montajını tamamladim.
Sesi etkileyici.
mip miiip gitti dat daat geldi
Kutu altinda şema varmış tekli ikili montaj gosteriyor.
10A sigorta (fuse) takılıyor kutuda yazdigina göre
Akü bağlantısını en sona yapmakta fayda var
Sase yapinca sigortasi patlıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
Araba akusu 60ah
Arabaya role bağlarken 60 amper olanini mi isteyeceğiz satıcıdan&?
Arkadaşlar ybrye bugün hella korna aldım. Tekini bağladım şuan çiftli bağlamak istiyorum röle işini nasıl halledicem anlamadım basit bi biçimde anlatabilirmisiniz ?