Arkadaşlar O CAM SİZE AYNI ZAMANDA BALATANIN AZALDIĞINI VE /VEYA BİTTİĞİNİ SÖYLE,
Şöyleki...
Eğer etrafında HERHANGİ BİR KAÇAK YER,KOPUK KIRIK HORTUM YOK İSE,
O cam orjınalde FABRİKA VEYA SERVİSTE Gerektiği kadar doldurulur,
dolduruldugu esnada FREN BALATASI SIFIR oldugundan camda sıvı gözükür,
Balata azaldıkca SIVI KALİPER (PİSTON)'un arkasına dolar ve ÜST MERKEZDE SIVI GÖZÜKMEZ,
O sırada SİZ BALATAYA BAKMADAN SIVI EKLEMEYIN,
Aksi taktirde GİTTİĞİNİZ TAMİRCİ SİZE SORMAZ İSE VEYA DİREKT KALİPERİ GERİ BASTIRIR İSE üst merkezdeki O CAM kırılır ve ÜST MERKEZ DEĞİŞİM GEREKTİRİR,,,
Dikkat etmeden Mudahale Etmeyin ETTİRMEYİN...
serkan usta ne diyorsa dinleyin işinin ehli iyi bir usta