- Katılım
- 12 Ağu 2014
- Mesajlar
- 645
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
İlk motosikletimden bu yana 1 yıl dan fazla zaman geçti. Artık cb 125e beni kesmez oldu. 250 cc veya biraz üstü bir motosiklet arıyorum ama çok kararsızım.
Hız tutkum yok o yüzden Inazuma F düşünüyorum ama, o kadar paraya insanın aklına Duke 390 da geliyor.
Sürüş tarzı olarak dik oturulan torklu touring naked tarzı motosikletleri seviyorum.
Inazuma ve Duke arasında R25 de aklıma geliyor ama uzun yolda rahat eder miyim bilmiyorum? Cb 125e ile 330 km uzun yol yaptım perişan oldum.
Duke hariç diğerlerinin yağmur lastiğini de bulamadım. Yağmur da kullanmayı ayrıca seviyorum.
Veya bana tavsiye edebileceğiniz başka bir motosiklet var mıdır?
Dediğim gibi dik oturuş ve tork benim için önemli.
İlk motosikletimden bu yana 1 yıl dan fazla zaman geçti. Artık cb 125e beni kesmez oldu. 250 cc veya biraz üstü bir motosiklet arıyorum ama çok kararsızım.
Hız tutkum yok o yüzden Inazuma F düşünüyorum ama, o kadar paraya insanın aklına Duke 390 da geliyor.
Sürüş tarzı olarak dik oturulan torklu touring naked tarzı motosikletleri seviyorum.
Inazuma ve Duke arasında R25 de aklıma geliyor ama uzun yolda rahat eder miyim bilmiyorum? Cb 125e ile 330 km uzun yol yaptım perişan oldum.
Duke hariç diğerlerinin yağmur lastiğini de bulamadım. Yağmur da kullanmayı ayrıca seviyorum.
Veya bana tavsiye edebileceğiniz başka bir motosiklet var mıdır?
Dediğim gibi dik oturuş ve tork benim için önemli.