2 nci motosiklet tavsiye (Kararsız kaldım)

Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Sendeki sabrı bana da versin Allahım, bir sene 12 motor değiştim, doymak bilmiyor gözüm. :(
 
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
42
Bende CC yukseltmek istiyorum ve en mantıklısı pulsar200ns veya rs ha biraz bütçe olsa R25 en iyisi daha az olsa ninja 250SL

r25 fazla ağrasif bir motor ona binmek istemem :) her devirde motor kendini fırlatıyor mübarek şimşek gibi adamlar yememiş içmemiş bu motor üzerinde çalışmış resmen :) 200ns le ilgili bir konu açtım bilgin varsa bakarmısın 2 3 konu altta. Teşekkürler..
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
madem bütçeni yukarı çıkardın kawasaki h2 r al birde full modifiye yap,5 metre şerit led alıp etrafını dön,kuyruğa ''sıkıysa yakala'' yaz bu en az 20 HP arttırıyor..

Yahu adam 5.000 km tecrübem var diyor kamilin biri de çıkmış MT7 al diyor.. Yok avrupada beygiri düşürüyorlarmışmış..

Bak dostum sana nacizane 11 yıllık motosiklet deneyimlerimden bana kalan tavsiyelerle öneride bulunayım.(11 yıl çok bir süre değil bu arada)

Duke390 şuan kulladığım motorum, inan bana cb125 ten geçmek mantıklı değil, çok agresif ve hafif. En büyük artısı mükemmel çalışan ABS sistemi ve üzerinde standart gelen Metzeler Sportec M5 interact lastikler. Muhtemelen aldığın diğer 250cc motosikletlerde cacık lastikler olacaktır ve bir çoğunda ABS olmayacaktır. 390 çok dengeli ve hareket kabiliyeti yüksek.. Buna hafifliğini de eklersek benim için daha iyisi yok.. Bakım zamanı 1.6 litre yağ, 15-20 tl ye yağ filtresi,1 buji alırsın yani bakım maliyeti çok düşük. Garanti bakım aralığı 7500 km yani garanti dışı kalmasın diye zırta pırta servise gitmezsin. Birde ben şu sıra işe gidip geliyorum ve sabah trafiğinde 100km de 3.2 litre yakıyor. Hızım sıkışıkta 30-50km, ışıkları atlatınca 90-100 km arası..

Bu arada 2012 yılında sıfır km CB125e almıştım 18.000 km civarı kullanıp satmıştım.bukadar artısına rağmen ben yinede sana duke390 önermem çünkü kuvvetli. Sen bakma burda hayabusa al,f16 al diyenlere..Zaten onu diyenlerin büyük çoğunluğu plakasız CG lere biniyor..Haberleri yok gücün tehlikesinden. Ya iyi bir eğitime git yada 390 pek düşünme..

Hocam diğerlerine verilen paraya acıyorum açıkçası, fiyat performans olarak duke 390 açık ara önde, birde mt-07 var ama ona daha çok erken.

Son tahlilde Duke 390 olacak sanırım. Honda GS2 ye kayıt yaptım. 04.05.2015 - 05.05.2015
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Hocam diğerlerine verilen paraya acıyorum açıkçası, fiyat performans olarak duke 390 açık ara önde, birde mt-07 var ama ona daha çok erken.

Son tahlilde Duke 390 olacak sanırım. Honda GS2 ye kayıt yaptım. 04.05.2015 - 05.05.2015

Öğlen yemeğe gittim duke ile, siyah bi punto önce beni sıkıştırdı,sonra korna fln çaldı bende kenara çektim. Duke200 sanmış incelemek istemiş =)

Uzun konuştuk,bu fiyata bu güç,kalite,abs,yol bilgisayarı,M5 lastikler,model yılı,yakıt,bakım vs herşeyde en makulu ve yeterlisi duke 390 çıkıyor. Ben yinede uyarımı yapayım, 1-2-3 vitesler yan yan gidiyorum =) öyle tork var, erkek artçıyla bayırda gaz veremiyorum tekere geliyor =) acemi işi pek değil.. Gerçi güvenli sürüş eğitimlerine gidecekmişsiniz, şimdiden hayırlı olsun diyelim ozaman.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
314
15 bin ver, inazuma F al, arkaya da 3'lü çanta seti taktır. Temiz temiz bin. Rüzgar yok, konfor 10 numara, 2 silindir, titreşim yok. İster şehir içi, ister uzun yola çık. Görüntüsü 650 cc, yakıtı, vergisi 250 cc. Daha ne olsun. :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Inazuma nirdee 390 nirde... 390 atletik sinek gibi hafif, inazuma agir abi az biraz hantal tipi emekli doktor motoru gibi :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
15 gün içersinde mt-25 tanıtılacak. Bekleyebilirsin.
Yada Kawa z250sl bakabilirsin bence.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
15 gün içersinde mt-25 tanıtılacak. Bekleyebilirsin.
Yada Kawa z250sl bakabilirsin bence.

Mt-25 den haberim yoktu, 2 yıl önce KTM 390 Adventure haberleri de çıkmıştı bir cacık olmadı. Şuan tanıtım olsa bile buraya gelmesi en az altı ayı bulur diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
240
suzuki inazuma ömürlük ve keyif motoru ayrıca uzun yol motoru duke ise rahat hem şehir içi hem dışı rahat kullancağın makina ayrıca şuanda 2014 abs li kampanyalı birde mayıs ayında test sürüşü var bursada bence ismini yazdır. dene
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
ikinci motor olarak duke 390 alma aşırı güçlü yorumunu artık iyice abartı olarak görüyorum. bu mantığa göre neredeyse tüm motorlarıtek tek değişmek lazım. elbette büyük cc ile başlanılmaz ve yavaş yavaş büyütülür ancak o kadar da değil. üstelik patlamaya meyilli adam cbr250 ile dahi gayet rahat patlayabiliyor.

bir de motorun sadece bg gücü kriter değil ağırlığı freni duruşu her şeyi önemli.

son söz olarak ne ifrat ne tefride kaçalım. büyük cc ile başlamayalım ama ikinci motor olarak duke 390 alınmaz yorumuna da katılmıyorum.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ikinci motor olarak duke 390 alma aşırı güçlü yorumunu artık iyice abartı olarak görüyorum. bu mantığa göre neredeyse tüm motorlarıtek tek değişmek lazım. elbette büyük cc ile başlanılmaz ve yavaş yavaş büyütülür ancak o kadar da değil. üstelik patlamaya meyilli adam cbr250 ile dahi gayet rahat patlayabiliyor.

bir de motorun sadece bg gücü kriter değil ağırlığı freni duruşu her şeyi önemli.

son söz olarak ne ifrat ne tefride kaçalım. büyük cc ile başlamayalım ama ikinci motor olarak duke 390 alınmaz yorumuna da katılmıyorum.

Ucundan yakalamışsın ama tam okumamışsın. Kime göre 2. motor? neye göre 2. motor? ben 2. motorumu aldığımda 30.000 km ye yakın tecrübem vardı, Bu konuda 5.000km tecrübeden bahsediliyor. Sizin düşünce yapınız şuna benziyor; ''ben sıfır km honda cbf150 aldım 10 km gittim öğrendim sonra gidip gt250r aldım 50 km yol gittim sonra gittim fz6 aldım 30-40 km git gel yaptım hadi bana bi S1000rr bakalım''

Nerede kaldı mantık? Abartı falan yok, söylediğimin arkasındayım,eğitim almamış,sadece 5.000 km tecrübesi olan kişiye duke390 tehlikelidir.. Önermem,önereni de ciddiye almam. Ha, arkadaş güvenli sürüş eğitimine gideceğini söylemiş bizde alma dememişiz zaten.



Herneyse gelelim konumuza,biraz önce duke390 ıma kasko yaptırdım,artık sağda solda gönül rahatlığıyla bırakabilirim =) Oh bee dünya varmış :)
Dip not: Bugun Barkın Bayoğlunun beyaz süt gibi Honda CBR1000rr ı çalındı :( Hemde kapalı duvarlar ardından,üstelik abus bu babuş mu ne kilit ile kitli olduğu halde..Çok dikkat edelim..
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
elbette ki yazılan mesajı tamamen okudum. uzun polemiğe girmeye de hiç niyetim yok. kendine çok hakim birisi 5000 km tecrübe ile 125 cc motordan sonra 400 cc lik motoru sürer. kendine hakim olamayan motorun tepesine binince kendini batman sanan biri de 5 eğitim aldıktan sonra r25'in tepesinde ölür. benim görüşüm bu.

karşıdaki insanı tanımadan, sürüş yeteneklerini bilmeden duke 390 alınmaz yine git sen en iyisi 250 lik al denmesini doğru bulmam. görüşüm bundan ibaret.

diğer yandan hırsızlık özellikle istanbul'da öyle noktaya geldi ki, motoru bırakırsam sadece bu sebepten bırakacağım. merkezi yerlerde motoru bırakıp işimi halledemeyeceksem, avm otoparkına güvenemeyeceksem ben ne aldım motorun bir ulaşım vasıtası olmasından. sadece kafenin önüne çekip motorla göz teması kuracaksam, ya da sadece haftasonu şileye gidip geleceksem. 20.000 tl nin motorda yatma maliyeti iyice mantıksızlaşıyor.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
elbette ki yazılan mesajı tamamen okudum. uzun polemiğe girmeye de hiç niyetim yok. kendine çok hakim birisi 5000 km tecrübe ile 125 cc motordan sonra 400 cc lik motoru sürer. kendine hakim olamayan motorun tepesine binince kendini batman sanan biri de 5 eğitim aldıktan sonra r25'in tepesinde ölür. benim görüşüm bu.

karşıdaki insanı tanımadan, sürüş yeteneklerini bilmeden duke 390 alınmaz yine git sen en iyisi 250 lik al denmesini doğru bulmam. görüşüm bundan ibaret.

diğer yandan hırsızlık özellikle istanbul'da öyle noktaya geldi ki, motoru bırakırsam sadece bu sebepten bırakacağım. merkezi yerlerde motoru bırakıp işimi halledemeyeceksem, avm otoparkına güvenemeyeceksem ben ne aldım motorun bir ulaşım vasıtası olmasından. sadece kafenin önüne çekip motorla göz teması kuracaksam, ya da sadece haftasonu şileye gidip geleceksem. 20.000 tl nin motorda yatma maliyeti iyice mantıksızlaşıyor.

Ama sende karsindakini tanimadan 400cc kullanabilir diyerek ayni hatayi yapmiyormusun? Benim hatamin sonucunda arkadasimiz daha gucsuz bi motosiklet ile 1 sezonunu geçirir,kaybettigi bu olur. Ama senin hatan sebebi ile canindan olabilir? Bence temkinde fayda var..


Aslında bende kaskoyu istanbula gelirsem diye yaptirdim.yoksa kocaelide yasiyorum,kapali garajim var, duvar ve tel orgulu site icinde üstelik otomatik rayli kapi vs de var yani calinma ihtimali cok dusuk.. Ama yaz geliyor,istanbula gezmelere gitme ihtimali var.. Istanbuldaki arkadaslarimla konusuyorum hepsi "abi motorla biyere gidemiyoruz ki,aninda caliyorlar mecbur arabayla gidiyoruz" diyorlar.


Korkarak hayat yaşanmaz :) bence sizde kasko yaptirin kafanız rahat olsun.Benim ustumden buyuk bi yük kalktı..şimdi varsın kaskoyu yapan şirket düşünsün :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Ucundan yakalamışsın ama tam okumamışsın. Kime göre 2. motor? neye göre 2. motor? ben 2. motorumu aldığımda 30.000 km ye yakın tecrübem vardı, Bu konuda 5.000km tecrübeden bahsediliyor. Sizin düşünce yapınız şuna benziyor; ''ben sıfır km honda cbf150 aldım 10 km gittim öğrendim sonra gidip gt250r aldım 50 km yol gittim sonra gittim fz6 aldım 30-40 km git gel yaptım hadi bana bi S1000rr bakalım''

Nerede kaldı mantık? Abartı falan yok, söylediğimin arkasındayım,eğitim almamış,sadece 5.000 km tecrübesi olan kişiye duke390 tehlikelidir.. Önermem,önereni de ciddiye almam. Ha, arkadaş güvenli sürüş eğitimine gideceğini söylemiş bizde alma dememişiz zaten.



Herneyse gelelim konumuza,biraz önce duke390 ıma kasko yaptırdım,artık sağda solda gönül rahatlığıyla bırakabilirim =) Oh bee dünya varmış :)
Dip not: Bugun Barkın Bayoğlunun beyaz süt gibi Honda CBR1000rr ı çalındı :( Hemde kapalı duvarlar ardından,üstelik abus bu babuş mu ne kilit ile kitli olduğu halde..Çok dikkat edelim..

GYY7E2.png


Pazartesi eğitimdeyim, 390 konusuna gelince kendime güveniyorum. Eğitimi de iş garanti olsun diye alıyorum. Dün gece Keith Code bileği bükmek 2 kitabını da sipariş ettim.

İlerde GS3 ve 4 de alacağım.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
http://i.hizliresim.com/GYY7E2.png

Pazartesi eğitimdeyim, 390 konusuna gelince kendime güveniyorum. Eğitimi de iş garanti olsun diye alıyorum. Dün gece Keith Code bileği bükmek 2 kitabını da sipariş ettim.

İlerde GS3 ve 4 de alacağım.

Hayırlı uğurlu olsun, Ben kocaelide yaşıyorum,yazın yalovada yazlıkta oluyorum. Bu taraflara gelirsen 390 hakkında fikir alışverişi yaparız,turlarız =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst