Shark speed r kullananlar bakabilir mi?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Shark kask alacağım.önceden Scorpion Exo 500 kullandım m bedendi yüzümü sıkıyordu sattım. Nolan n86 aldım oda bana pek kaliteli gelmedi onuda sattık l beden di. Şark acaba beni memnun eder mi ve L beden sipariş etsem bana uyar mı? Diğer kasklarla kalıbı aynı mı? İyi akşamlar

Kask bu model nasıl sizce

https://www.google.com.tr/search?q=shark+speed+r+sauer&oq=shark+speed+r+sa&aqs=chrome.2.69i57j69i60j0l3j69i60.3765j0j4&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&espvd=1&ie=UTF-8#imgrc=63CzRIo-bJu_kM%253A%3Bundefined%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.revzilla.com%252Fproduct_images%252F0035%252F9008%252Fshark_speed_r_sauer_helmet_anthracite_white_red_detail.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.revzilla.com%252Fmotorcycle%252Fshark-speed-r-sauer-helmet%3B310%3B310
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shark carbon aldım yeni..Beden olarak M bana uydu..Exo 500 ü halen kullanmaktayım L beden..Yani scorpiondaki L beden tam uymakta,shark ta ise M beden olmakta. Kafa yapısındaki farklılık işi bozuyor :cherry:
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
http://www.motosiklet.net/forum/search.php

Forumda bu konuyla ilgili açılmış bu kadar konu varken araştırmadan yenisini açmak neden ? Üstteki linke tıklayın açılan konuları göreceksiniz, birde böyle konu açarken kullandığınız motoruda yazın speed r kask naked motorlar için racinglere gelmez, kendim kullandım ordan biliyorum
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Ben kullanıyorum foruma konuda açtım ; http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/135844-shark-speed-r-sauer-wht-blu-red-inceleme.html
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Ben iki tane speed r kullandım memnun değildim ilkini çaldılar 2. sini ben sattım ilk seriler daha iyiydi son çıkanlar hiç iyi ve kaliteli değil bilgin olsun
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
102
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu kaymasın , ama nolan n86 nasıl kaliteli gelmedi bilemedim :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
shark carbon aldım yeni..Beden olarak M bana uydu..Exo 500 ü halen kullanmaktayım L beden..Yani scorpiondaki L beden tam uymakta,shark ta ise M beden olmakta. Kafa yapısındaki farklılık işi bozuyor :cherry:

Scorpion mu Shark mı desem konfor olarak ne dersin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scorpion daha ağır..Ses-uğultu konusunda tıkaç kullandığımdan bişey farketmedim ama çıplak kulakla sharkta uğultu var gibi,ancak aşırı rüzgar vardı kullandığımda...Shark'ın aero dinamik daha iyi, yüksek süratte belli oluyor..Sharkta havalandırma daha iyi,En büyük artısı karbon olması..Shark'ın vizör daha kalite..
600 tl civarına bi kask alacak olsam tereddüt etmeden scorpion alırım. Karbon ve birazda şekilli bişey dersen shark'ı tavsiye ederim.Scorpionu 2 yıldır kullanmaktayım iç padler defalarca yıkandı hala ilk günkü gibi kafaya tam oturmakta bolarma yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
scorpion daha ağır..Ses-uğultu konusunda tıkaç kullandığımdan bişey farketmedim ama çıplak kulakla sharkta uğultu var gibi,ancak aşırı rüzgar vardı kullandığımda...Shark'ın aero dinamik daha iyi, yüksek süratte belli oluyor..Sharkta havalandırma daha iyi,En büyük artısı karbon olması..Shark'ın vizör daha kalite..
600 tl civarına bi kask alacak olsam tereddüt etmeden scorpion alırım. Karbon ve birazda şekilli bişey dersen shark'ı tavsiye ederim.Scorpionu 2 yıldır kullanmaktayım iç padler defalarca yıkandı hala ilk günkü gibi kafaya tam oturmakta bolarma yok.

Yani aradaki fiyat farkı sharkı almaya değer mi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Carbon fiber olsun dersen değer,yani ucuzu yok meretin.''Kazada daha iyi korur'' lafını duyan eşimin diretmesi sonucu almak zorunda kaldım;yoksa kessen bu kadar parayı vermem açıkçası :farao:
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
7
shark speer r 1000 lira edecek bi kask değil bir sezon kullandım her tarafı döküldü güneş vizürünün kapağı yolda giderken çıktı.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bütün kötü yorumlar bu başlıkta toplandı :cherry:
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ses yalitimi sifir onu biliyom :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst