[İstanbul] Sezon Açılış Buluşması 25/04/2015 cumartesi

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Kışı yeni atlattığmız şu günlerde sezonun ilk buluşmasını yapmaya karar verdim arkadaşlar
buluşma yerimiz caddebostan sahilinin başlangıcında burger king arkasında bulunan potaların orda olucak
gelmek tanışmak isteyen , eski dostları görmek isteyen herkesi bekliyoruz :cat:
ulaşamadığımız arkadaşlarımızada haber verirseniz iyi olur :cat:



yer : caddebostan sahili burger king arkası
buluşma tarihi :25/04/2015 Cumartesi
buluşma saati : 19:30


facebook linki: https://www.facebook.com/events/436158199885319/

harita linki : https://www.google.com/maps/search/...64237,29.0643804,1929a,20y,180h/data=!3m1!1e3
 
Son düzenleme:
L

LifeisBike

Oradayız insallah. Avrupa yakasından geleckeler için bir nokta belirleyip toplu geçiş yapabiliriz. Bu konu ile ilgilenenler bana ulaşabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
116
Bi aksilik olmazsa ben de ordayım inşallah. Yeri tam bilmiyorum ama buluruz herhalde :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
O zaman forumda ki arkadaşlar ile tanışmak için büyük fırsat, oradayım inşallah :)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
caddebostan sahili bende bilmiyorum avrupa yakasında yada kadıköyde felan bulusup gitsek güzel olur
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Beylikdüzü'nden metrobüsle gelsem nasıl olur acaba :) Zannetmiyorum ehliyetsiz motoru alıp okadar yolu gelebileceğimi de
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
caddebostan sahili bende bilmiyorum avrupa yakasında yada kadıköyde felan bulusup gitsek güzel olur

Bi aksilik olmazsa ben de ordayım inşallah. Yeri tam bilmiyorum ama buluruz herhalde :)

Avrupa Yakası'ndan gelecek arkadaşları veya Caddebostan'ı bilmeyen arkadaşları buluşma saatinden yarım saat önce Kadıköy Haldun Taner Tiyatrosu önünde (Karaköy-Eminönü Vapur İskelesi'nin arkası) karşılayıp buluşma noktasına kadar takip etmelerini sağlayabilirim. Özel mesajla ulaşabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
116
Avrupa Yakası'ndan gelecek arkadaşları veya Caddebostan'ı bilmeyen arkadaşları buluşma saatinden yarım saat önce Kadıköy Haldun Taner Tiyatrosu önünde (Karaköy-Eminönü Vapur İskelesi'nin arkası) karşılayıp buluşma noktasına kadar takip etmelerini sağlayabilirim. Özel mesajla ulaşabilirsiniz.

Daha iyi olur. Ben Üsküdardayım, caddebostanı da biliyorum ama, burger king i kacırabilirim :D Haldun Taner'de buluşup gidersek daha iyi olur.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Hava kararmadan, günün ışıklarıyla buluşsak daha iyiydi havalar güzelleşmişken, ama madem böyle dediniz, caddebostan'da görüşürüz.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
işten çıkıp geleceğim için avrupa yakası buluşma noktası yapamadım kusurumuza bakmayın
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Avrupa Yakası'ndan gelecek arkadaşları veya Caddebostan'ı bilmeyen arkadaşları buluşma saatinden yarım saat önce Kadıköy Haldun Taner Tiyatrosu önünde (Karaköy-Eminönü Vapur İskelesi'nin arkası) karşılayıp buluşma noktasına kadar takip etmelerini sağlayabilirim. Özel mesajla ulaşabilirsiniz.

öm atarım cuma banada uygundur kadıköy iyi olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst