KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
antalya fethiye alanya muğla marmaris buralar buralara yakın yerlerden olan kimler var arkadaşlar el kaldırırmısınız
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
antalya fethiye alanya muğla marmaris buralar buralara yakın yerlerden olan kimler var arkadaşlar el kaldırırmısınız

yunus alanya duke 200 ile emir ve görüşlerinize hazır ::asker::

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

Hoş geldin...hayırlı olsun makinen....
Not: favori eksoz'um Leovince GP Style...:bounce::thumleft:

teşekkür ederim :) evet egzosdan çok memnunum:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

Vay kardeşim hayırlı olsun bende alanya mahmutlar görüşürüz nasipse bigün :)

teşekkür ederim kardeşim bende obadayım mutlaka görüşelim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

eyvallah kardeşim sağolasın, seninde tekerine taş değmesin:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle.

eyvallah kardeşim seninde tekerine taş değmesin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle.

eyvallah kardeşim seninde tekerine taş değmesin:)
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Hayırlı olsun çok güzel makine maşallah

[url]http://i.hizliresim.com/Pq3XD7.png[/url]

teşkkür ederim kardeşim sağolasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

dün motoru yıkamıştım tanzikli su tutmuştum 20 cm den daha yakın tutmadım. neyse motoru yıkadım kuruladım bez ile kontağı çevirdim çalıştırdım ve gösterge üstündeki motor sembolü sönmedi. normalde çalışınca sönerdi ama sönmedi. biraz bekledim bi tur attım geldi baktım hala yanıyor. kontağı kapattım açtım busefer o sembol yanıp yanıp sönmeye başladı.. bende su kaçmış olacağını tahmin edip motorun üst kısımındaki devrelere hava tuttum. ve o motor işareti havayı tuttuktan sonra söndü. bi zararı olmuşmudur? daha önce başına gelen oldumu?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
teşkkür ederim kardeşim sağolasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

dün motoru yıkamıştım tanzikli su tutmuştum 20 cm den daha yakın tutmadım. neyse motoru yıkadım kuruladım bez ile kontağı çevirdim çalıştırdım ve gösterge üstündeki motor sembolü sönmedi. normalde çalışınca sönerdi ama sönmedi. biraz bekledim bi tur attım geldi baktım hala yanıyor. kontağı kapattım açtım busefer o sembol yanıp yanıp sönmeye başladı.. bende su kaçmış olacağını tahmin edip motorun üst kısımındaki devrelere hava tuttum. ve o motor işareti havayı tuttuktan sonra söndü. bi zararı olmuşmudur? daha önce başına gelen oldumu?

cumartesi günü 3 saate yakın uğraştım,garajın içinde motora detaylı yaptım =) ön dişli kapağını fln çıkarıp gaz yağıyla zincir ve dişlileri tertemiz yaptım, sonra motoru shell advance bike cleaner ile bi güzel yıkadım,balata spreyi ile etrafa sıçrayan yağları temizledim,zincir muhafaza plastiğini wd-40 ile temizledim, jantları jant temizleme spreyiyle.. Sonra bi güzel kurulayıp zinciri Wurth drylube ile güzelce yağladım..basaklar,ayaklık vs yi de yağladım.. akabinde plastik parlatıcı ile depo yanları,plakalık,kuyruk altı,radyator koruma vs yi parlattım..sonra ersağın böyle güderi gibi ürünleri parlatmak için bi ürünü var onla da koltuklarımı parlattım =) en son da lastik parlatıcı ile lastik yanaklarını parlattım ve devamında ''ben bu motora daha binmem'' dedim :D 3 saate yakın uğraş sonra pisliğin çamurun içinde anası ağlasın? yok öyle yağma..

Bu arada yıkama işlemini ilaçlamada kullanılan,el ile pompalayarak tazik üreten birşey var onla yapıyorum.. Bence sende bundan sonra tazik vurdurma gerek yok. zaten o tazik motorun hareketli parçalarının içindeki yağı alıyor..zararlı.. sıktıkları köpükte kostik fln var plastiklerin anasını ağlatıyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Ben würth ün zincir yağını aldım
https://shop.wurth.com.tr/sabesto-zincir-yaglama-sprey-400ml
Aldıktan sonra şeffaf olduğunu farkettim. Zinciri mazotla bi güzel temizledikten sonra sprey ile iyice yagladım. Fakat belli bir süre sonra kuruyor gibi. Yani baksaniz zincirde gram yağ yok dersiniz. Biraz soru işareti oluşturuyor.

İlk defa zincir yağı kullanıyorum belki ondandır
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
teşkkür ederim kardeşim sağolasın :)
dün motoru yıkamıştım tanzikli su tutmuştum 20 cm den daha yakın tutmadım. neyse motoru yıkadım kuruladım bez ile kontağı çevirdim çalıştırdım ve gösterge üstündeki motor sembolü sönmedi. normalde çalışınca sönerdi ama sönmedi. biraz bekledim bi tur attım geldi baktım hala yanıyor. kontağı kapattım açtım busefer o sembol yanıp yanıp sönmeye başladı.. bende su kaçmış olacağını tahmin edip motorun üst kısımındaki devrelere hava tuttum. ve o motor işareti havayı tuttuktan sonra söndü. bi zararı olmuşmudur? daha önce başına gelen oldumu?

Aynısı başıma geldi. ben hiç bişey yapmadım 3 gün sonra kendi kendine geçti.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ben würth ün zincir yağını aldım
https://shop.wurth.com.tr/sabesto-zincir-yaglama-sprey-400ml
Aldıktan sonra şeffaf olduğunu farkettim. Zinciri mazotla bi güzel temizledikten sonra sprey ile iyice yagladım. Fakat belli bir süre sonra kuruyor gibi. Yani baksaniz zincirde gram yağ yok dersiniz. Biraz soru işareti oluşturuyor.

İlk defa zincir yağı kullanıyorum belki ondandır

sende sıkıntı yok,yılların motoruclarını bile şaşırtıyor bu yağ =) Zaten olayı o, DRY LUBE yani kuru yağlayıcı. İçinde mum ve teflon var.. normal zincir yağlarından daha derine nufus ediyor.. Lakin kullanımı zordur..janta sıçramaz,örüntüyü bozmaz.. profesyonel kullanıma uygun.. ben 100 km de bir sıkıyorum.

Bu arada mazot yerine gaz yağı ile temizlesen daha iyi olur.. Bide zinciri mazottan sonra iyice yıka ki az bişeyde olsa mazot kalırsa sıktığın yağı bozar..

Ben aldığımda 55 tl flndı 400ml kutusu şuanki fiyat çok iyi.. Ben bide koliyle almıştım =) tabiki şirketin iskontosunu kullanarak baya uyguna almıştım.
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
cumartesi günü 3 saate yakın uğraştım,garajın içinde motora detaylı yaptım =) ön dişli kapağını fln çıkarıp gaz yağıyla zincir ve dişlileri tertemiz yaptım, sonra motoru shell advance bike cleaner ile bi güzel yıkadım,balata spreyi ile etrafa sıçrayan yağları temizledim,zincir muhafaza plastiğini wd-40 ile temizledim, jantları jant temizleme spreyiyle.. Sonra bi güzel kurulayıp zinciri Wurth drylube ile güzelce yağladım..basaklar,ayaklık vs yi de yağladım.. akabinde plastik parlatıcı ile depo yanları,plakalık,kuyruk altı,radyator koruma vs yi parlattım..sonra ersağın böyle güderi gibi ürünleri parlatmak için bi ürünü var onla da koltuklarımı parlattım =) en son da lastik parlatıcı ile lastik yanaklarını parlattım ve devamında ''ben bu motora daha binmem'' dedim :D 3 saate yakın uğraş sonra pisliğin çamurun içinde anası ağlasın? yok öyle yağma..

Bu arada yıkama işlemini ilaçlamada kullanılan,el ile pompalayarak tazik üreten birşey var onla yapıyorum.. Bence sende bundan sonra tazik vurdurma gerek yok. zaten o tazik motorun hareketli parçalarının içindeki yağı alıyor..zararlı.. sıktıkları köpükte kostik fln var plastiklerin anasını ağlatıyor..

ohh ohh sen baya bi uğraşmışsın ya:mrgreen: yıkamada sıkıntı yokda benimde kafama takılan tek sorun arıza lambası yakması. su nereye geldide acaba o lambayı yaktı. niye o uyarıyı verdi yani bi zararı olmuşmudur biyere onu merak ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

TYRUNG= arıza lambası niye yakıyor acaba? 20 cm den fazlada yaklaştırmadım boyasına zarar vermesin diye ama demekki biyerine su kaçmış.. daha sonra hava huttum ben motorun üst taraflarına söndü arıza lambası
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
[/COLOR]TYRUNG= arıza lambası niye yakıyor acaba? 20 cm den fazlada yaklaştırmadım boyasına zarar vermesin diye ama demekki biyerine su kaçmış.. daha sonra hava huttum ben motorun üst taraflarına söndü arıza lambası

Su bu kaçar girer.. yani fazla kafaya takmamak lazım.
https://www.youtube.com/watch?v=oqMc1q_dEGc

Belden aşağısı sudayken bile çalışabiliyor :D
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ohh ohh sen baya bi uğraşmışsın ya:mrgreen: yıkamada sıkıntı yokda benimde kafama takılan tek sorun arıza lambası yakması. su nereye geldide acaba o lambayı yaktı. niye o uyarıyı verdi yani bi zararı olmuşmudur biyere onu merak ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

TYRUNG= arıza lambası niye yakıyor acaba? 20 cm den fazlada yaklaştırmadım boyasına zarar vermesin diye ama demekki biyerine su kaçmış.. daha sonra hava huttum ben motorun üst taraflarına söndü arıza lambası

Duke ler akıllı motorlar :) burnuna kulagina su kactiysa yakmistir lambayi :) sorun olacagini sanmiyorum.. birkac kisiden daha duymustum tazikle yikayinca bir sure uyari verdigini.. bence cok kafana takma ama tazikten de uzak dur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst