KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadasim da almis yakindan gorunce cok hosuma gitti.sanirim hepsinde intercom yeri yok? N86 N-COM modellerinde var galiba. Zaten kullanmadigim bir cihaz. Telefona programini yukledim lazim olursa kulaklikla devam :) Bi modelini cok begendim 450 tl ye yurt disindan alayim diyorum :/

Su egzoz konusunda uyup uymayacagini nasil ogreniriz acaba?

denemeden alma derim bu arada yeni çıkan bazı modellerinde N-com yeri yok. ayrıca olurda n86 alırsan zaten n-com cihazından alma çünkü o n-com lar sadece nolan ile uyumlu yarın başka bir kask alırsan tekrardan intercom cihazı almak zorunda kalıcaksın. o yüzden alıcaksanda scala rider gibi başka marka her kaska uyumlu olanlardan almanı tavsıye ederım. egzozu herhalde en guzel servısten ogrenırsın ama dedıgım gıbı muhtemelen uymuyodur. egzozlar aynı ama boru muhtemelen farklıdır.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
denemeden alma derim bu arada yeni çıkan bazı modellerinde N-com yeri yok. ayrıca olurda n86 alırsan zaten n-com cihazından alma çünkü o n-com lar sadece nolan ile uyumlu yarın başka bir kask alırsan tekrardan intercom cihazı almak zorunda kalıcaksın. o yüzden alıcaksanda scala rider gibi başka marka her kaska uyumlu olanlardan almanı tavsıye ederım. egzozu herhalde en guzel servısten ogrenırsın ama dedıgım gıbı muhtemelen uymuyodur. egzozlar aynı ama boru muhtemelen farklıdır.


Ucanteneke5 arkadaş uymadığını söylüyor, gerçektende 390ın ara borusu çok kalın. Kesin bi çözümü var ama bulamıyorum =)

Nolan kaskı n-com olmayanından, pinlock lu istiyorum.. Beğendiğim 2 model aşağıdakiler;

http://www.feyizoglu.com/N86-Stealth-Vizorlu-Kapali-Kask_48286.html#0

http://www.feyizoglu.com/N86-Overtaking-Vizorlu-Kapali-Kask-32-_48282.html#0

Bu pinlock 32'' yada pinlock 38'' ne demek oluyor bilen var mı?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bende Nolan N86 flow ncom var. Pinlock dedikleri vizörün önüne ayrıca cam takmayı sağlayan bir sistem diye biliyorum. Örneğin Şeffaf vizörün önüne güneşlik takabilmeye yarıyor.

https://www.google.com.tr/search?q=...-Arai-XD-XD3-XD4-Helmets-Insert-Only;1131;528

Yalnız ölçüleri bende anlayamadım.

Bu arada Duke 200 için motock'dan aldığım Jant Sticker'ları geldi.
2015_04_15_15_27_38.jpg


Fırsat bulur bulmaz uygulayacağım.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Sele yüksekliği ile ilgili bir şey soracağım. Boyum 1.75

Duke'un sele yükseliği 810 mm diye yazıyor. Ben bu motorda herhangi bir ekstra aparatsız, normal bir ayakkabı ile oturduğumda bırakın ayaklarımın düz yere tam basmasını, motor altımdayken oturup kalkabiliyorum.

Gittik 815mm'lik mt09 tracer aldık. Biraz yüksek gibidir bu ağır motor hem daha rahat kullanalım diye alçak bir de aparat aldık. 4-5 santim indiriyor yükseliği. gel görkü bırakın tabanları basmayı parmak uçlarımla ancak durabiliyorum motorda. Valla kafayı yicem. Ya duke'un yükseklik yanlış, ya da mt09'un...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bende Nolan N86 flow ncom var. Pinlock dedikleri vizörün önüne ayrıca cam takmayı sağlayan bir sistem diye biliyorum. Örneğin Şeffaf vizörün önüne güneşlik takabilmeye yarıyor.

https://www.google.com.tr/search?q=...-Arai-XD-XD3-XD4-Helmets-Insert-Only;1131;528

Yalnız ölçüleri bende anlayamadım.

Bu arada Duke 200 için motock'dan aldığım Jant Sticker'ları geldi.
http://s7.postimg.org/x06hqrbsr/2015_04_15_15_27_38.jpg

Fırsat bulur bulmaz uygulayacağım.

Şeritleri üzerinde görmek isteriz, böyle pek anlaşılmıyor =)
Nolan N86 şuan en mantıklı kask benim için, pinlock vizörün buhu yapmasını engelliyor(kullananlar çok memnun


Birde şu alpinestars montları nasıl bilirsiniz cemaat? =)

https://www.brnmotor.com.tr/Alpinestars-T-GP-Pro-Tekstil-Mont,PR-1647.html
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Sele yüksekliği ile ilgili bir şey soracağım. Boyum 1.75

Duke'un sele yükseliği 810 mm diye yazıyor. Ben bu motorda herhangi bir ekstra aparatsız, normal bir ayakkabı ile oturduğumda bırakın ayaklarımın düz yere tam basmasını, motor altımdayken oturup kalkabiliyorum.

Gittik 815mm'lik mt09 tracer aldık. Biraz yüksek gibidir bu ağır motor hem daha rahat kullanalım diye alçak bir de aparat aldık. 4-5 santim indiriyor yükseliği. gel görkü bırakın tabanları basmayı parmak uçlarımla ancak durabiliyorum motorda. Valla kafayı yicem. Ya duke'un yükseklik yanlış, ya da mt09'un...

şimdi sele yükseklikleri veriler olarak doğrudur fakatttttt en önemli nokta o selenin genişliği ve siz bacaklarınızı açıp yere uzattıgınız alan önemli. yani mt09 un selesinin orası daha geniştir ve ayagınız yere degmıyordur. mesela ben 1.70 boyundayım koca adventure 1190 ı parmak uçlarım ile dengede tutuyorum. tamamen tasarım ile alakalı.örneğin xmax 250 de o kadar geniş sele var ki ayagımın ucuyla yere zar zor değiyorum ki çoğu zaman tek ayagımı koyup dıger ayagımı koymadan dengede tutuyorum. bir adventure boyutuna bakın bır xmax anlarsınız demek ıstedıgımı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

Şeritleri üzerinde görmek isteriz, böyle pek anlaşılmıyor =)
Nolan N86 şuan en mantıklı kask benim için, pinlock vizörün buhu yapmasını engelliyor(kullananlar çok memnun


Birde şu alpinestars montları nasıl bilirsiniz cemaat? =)

https://www.brnmotor.com.tr/Alpinestars-T-GP-Pro-Tekstil-Mont,PR-1647.html

ilk n 86 pinlock 38 yazan arkadaşımda var yeni aldı çok güzel kask ben çok beğendim bendede mat düz siyahı var zaten. bu arada pinlock 32 -38 ne oluyor inan bende bilmiyorum muhtemelen satanda bilmiyor :D cunku aralarında hıc bır fark yokki acaba (32 nolu - 38 nolu kask ) gıbı ayrım yapmak ıcın mı koydular onu cunku ılk defa karsılasıyorum öyle birşey ile.

montta 10 numéröööö mont :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
aynalarla ilgili şikayeti olan var mı arkadaşlar, baya sıkıntılı görüşü çok dar gibi geliyor, değiştiren yada değiştirmeyi düşüneniniz var mı ?_
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Benim var.gerci ben her motorda sinir oluyorum.. aynalar hem ufak hemde sapı kısa..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

şimdi sele yükseklikleri veriler olarak doğrudur fakatttttt en önemli nokta o selenin genişliği ve siz bacaklarınızı açıp yere uzattıgınız alan önemli. yani mt09 un selesinin orası daha geniştir ve ayagınız yere degmıyordur. mesela ben 1.70 boyundayım koca adventure 1190 ı parmak uçlarım ile dengede tutuyorum. tamamen tasarım ile alakalı.örneğin xmax 250 de o kadar geniş sele var ki ayagımın ucuyla yere zar zor değiyorum ki çoğu zaman tek ayagımı koyup dıger ayagımı koymadan dengede tutuyorum. bir adventure boyutuna bakın bır xmax anlarsınız demek ıstedıgımı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------



ilk n 86 pinlock 38 yazan arkadaşımda var yeni aldı çok güzel kask ben çok beğendim bendede mat düz siyahı var zaten. bu arada pinlock 32 -38 ne oluyor inan bende bilmiyorum muhtemelen satanda bilmiyor :D cunku aralarında hıc bır fark yokki acaba (32 nolu - 38 nolu kask ) gıbı ayrım yapmak ıcın mı koydular onu cunku ılk defa karsılasıyorum öyle birşey ile.

montta 10 numéröööö mont :)

Bu işlerin profesoru olucaz yakinda :) kendimize dukkan acicak kivama geliyoruz yavas yavas :) montu uzerime giydim,bedenimi oyle guzel kavradi ki cikarasim gelmedi :/ bi yandan zaten kaskin montun var diyorum bi yandan da uykularim kaciyo al gitsin diyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Ben de bakınıyorum arada bu montlara ama, bendeki Held siyah tekstil mont kiri tozu çok belli ediyor,çabuk tozlanıyor, ve sanki on yıllık mont gibi duruyor üstümde. O yüzden deri mont bakmak istiyorum. Bu kadar bütçe ayırmışken deri bakın derim.Yanlış düşünüyor da olabilirim.

Bende deri dusunuyordum başta,sonra vazgeçtim.. deride pek konfor yok..birde zaten iç astarlı 4 mevsim montum var, yazın astarini cikarsamda terleriyor, cordura bile terletiyosa deriyi dusunemiyorum bile :) dolayisi ile sadece yazin giyecegim,pufur pufur bi mont alayim diyorum.. alpinestars in textil montlarindan biri file digeri normal.. fileyi alirsam yazin keyfime diyecek olmaz ama sekli digeri kadar guzel degil :/

Bu arada 8 yildir siyah cordura mont giyiyorum, pek kir gosterdigini soyleyemem.. aksine beyaz almaktan korkuyorum, 10 numara yag yakan kamyonlarin egzozundan korkuma :) tabi birde mutemadiyen bize kafa atan sinek ve bocekler var :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
aynalarla ilgili şikayeti olan var mı arkadaşlar, baya sıkıntılı görüşü çok dar gibi geliyor, değiştiren yada değiştirmeyi düşüneniniz var mı ?_

Ben, Ben çok şikayetçiyim. Bana göre oldukça dar. Bendemi sorun var bilmiyorum ama aynadan arkayı görmek için kafamı sağa sola doğru yanaştırmam gerekiyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ben, Ben çok şikayetçiyim. Bana göre oldukça dar. Bendemi sorun var bilmiyorum ama aynadan arkayı görmek için kafamı sağa sola doğru yanaştırmam gerekiyor.

kör noktalar mevcut malesef. özellikle ben xmax e bındıgımde resmen ensemi görmediğim kalıyor sonra duke bınınce bı 10 dk alışamıyorum. kaldırma aparatı ile bu sorun halledılıyor.

http://www.motosikletaksesuarlari.com/images_buyuk/f43/SW-Motech-KTM-Duke-Kobra-Elcik-K_16343_1.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Tiger ne kalite ne de dış görünüş olarak Arrow,Leovince,Akrapovic yanına bile yaklaşamaz...nokta

bide ne kadar pahalı tiger egzozlar, akıllara zarar fiyatları var.. Sitesine giriyosun inglizce açılıor =) Türkçeye çevirip ktm duke sekmesine giriyosun yine inglizce oluyor,tekrar yukarıdan Türkçeye tıklıyorsun bu sefer anasayfaya atıyo =)) sevmiyor herhalde Türkçe konuşmayı =)

Hani tiger dan komple egzoz sorayım diyorum ama Türk malı olması,bursada üretiliyor olması (bana 1 saat uzaklıkta) fiyatta hiç güzellik sağlamıyor =) dediğiniz gibi yurt dışından Arrow getirtsem aynı hesap.. Bu da aslında tartışılması gereken çok önemli bi husus.. Tanıyan varsa Serkan beye sorup bizi aydınlatsın =)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
şimdi sele yükseklikleri veriler olarak doğrudur fakatttttt en önemli nokta o selenin genişliği ve siz bacaklarınızı açıp yere uzattıgınız alan önemli. yani mt09 un selesinin orası daha geniştir ve ayagınız yere degmıyordur. mesela ben 1.70 boyundayım koca adventure 1190 ı parmak uçlarım ile dengede tutuyorum. tamamen tasarım ile alakalı.örneğin xmax 250 de o kadar geniş sele var ki ayagımın ucuyla yere zar zor değiyorum ki çoğu zaman tek ayagımı koyup dıger ayagımı koymadan dengede tutuyorum. bir adventure boyutuna bakın bır xmax anlarsınız demek ıstedıgımı.



Evet ben de sırf bu yüzden gittim dar ve alçaltılmış selesini de aldım ama yine de istediğim kadar olmadı. Şimdilik bildiğin topuklu ayakkabı ile kullanıyorum :) baktım olmadı satacağız artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst