Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Merhaba herkese, dün bende 2014 model 590 km'de bir Xmax 250 alarak aranıza katıldım. Eski motorum Aprilia Scarabeo'ya göre çok daha dengeli ve güven verici olduğu. Scarabeo'nun bülbül yuvası kadar olan sele altından sonra bunun ki araba bagajı gibi geliyor gözüme hala :mrgreen:

Aksesuar olarak, kısa momo camı ve bacak koruyucu düşünüyorum. Sonrasında da belki bir Akrapovic neden olmasın :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
61
Arkadaşlar ataşehir İstanbul beyaz xmax 250 kaza yapmış ön süspansiyon içeri girmiş tekerlekle beraber, çalınmış sonra bırakılmış olabilir.
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
arkadaşlar merhabalar,
xmax'ın yağını kendim değiştirdikten sonra, oil change ışığının yanmaması yağ değişim sayacını nasıl resetleyeceğim?

teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Merhaba herkese,
Sabah yukarı doğru açılan sele, işe geldiğimde açılmadı. Bir elimde anahtarı çevirip diğer elimle açmak zorunda kaldım.
Başına aynı durum gelen var mı ?
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
arkadaşlar merhabalar,
xmax'ın yağını kendim değiştirdikten sonra, oil change ışığının yanmaması yağ değişim sayacını nasıl resetleyeceğim?

teşekkürler.

mode ve set tuşlarına basarak anahtarı "açık (on)" konuma getiriyorsunuz, mode ve set tuşlarına 5 sn kadar daha basmaya devam ediyorsunuz, tuşları bırakınca resetleniyor.

kitapçıkta "3-8" kısmında bulabilirsiniz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet arkadaşlar x-max'e tiger rs800 carbon egzosu alıp taktım.

görsel olarak harika ötesi oldu, rölanti sesi de süper ama gazlayınca ciddi yüksek ses çıkıyor bu kadar db yüksek olacağını tahmin etmemiştim.
kutunun içinde orjinal bir db killer yoktu firmaya mail attım bakalım napacagız.

en kısa zamanda foto ve video paylaşırım.
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Herkese selamlar,1200 km de aldığım 2014 xmax 250 abs mi yaklaşıķ 5 aydır keyifle kullanıyorum. Daha önce Sym gts 250 im vardı. Tek sorunum camın rüzgarı kesmede yeterli olmadığı,boyum 1.84 yamaha da sorduğum orjinal tur camının 465 tl lik fiyatı bana yüksek geldi. Gerçi bu tip aksesuarlarda hep yetkili servisin sattığı şeyleri almak taraftarıyımdır. Ama sizlere bir danışmak istedim bu camdan takıp kullanan bu fiyata değer deyip tavsiye eden var mıdır acaba ? Yardımlar için şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Herkese selamlar,1200 km de aldığım 2014 xmax 250 abs mi yaklaşıķ 5 aydır keyifle kullanıyorum. Daha önce Sym gts 250 im vardı. Tek sorunum camın rüzgarı kesmede yeterli olmadığı,boyum 1.84 yamaha da sorduğum orjinal tur camının 465 tl lik fiyatı bana yüksek geldi. Gerçi bu tip aksesuarlarda hep yetkili servisin sattığı şeyleri almak taraftarıyımdır. Ama sizlere bir danışmak istedim bu camdan takıp kullanan bu fiyata değer deyip tavsiye eden var mıdır acaba ? Yardımlar için şimdiden teşekkürler..

Hocam Touratech markasının ürünlerine bakabilirsin. AEA programlarına katılan Fuat Domaniç Xmax 400'ü için kullandığını ve memnun olduğunu söylemişti birkaç programda. Fiyatları 310 ila 350 tl arasında. Bir nebze olsun ucuz orjinal aksesuardan. Aşağıdaki linkten bakabilirsin.

http://shop.touratech-tr.com/motosiklet-donan/karenaj-ve-ruezgarl/spoyler.html
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
mode ve set tuşlarına basarak anahtarı "açık (on)" konuma getiriyorsunuz, mode ve set tuşlarına 5 sn kadar daha basmaya devam ediyorsunuz, tuşları bırakınca resetleniyor.

kitapçıkta "3-8" kısmında bulabilirsiniz.

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Herkese selamlar,1200 km de aldığım 2014 xmax 250 abs mi yaklaşıķ 5 aydır keyifle kullanıyorum. Daha önce Sym gts 250 im vardı. Tek sorunum camın rüzgarı kesmede yeterli olmadığı,boyum 1.84 yamaha da sorduğum orjinal tur camının 465 tl lik fiyatı bana yüksek geldi. Gerçi bu tip aksesuarlarda hep yetkili servisin sattığı şeyleri almak taraftarıyımdır. Ama sizlere bir danışmak istedim bu camdan takıp kullanan bu fiyata değer deyip tavsiye eden var mıdır acaba ? Yardımlar için şimdiden teşekkürler..

hocam merhabalar,
benim xmax 250 de normal camdan 15 cm daha yüksek touring camı var. orjinal camdan çok daha iyi. ciddi fark etti. yan sanayi birşey de alıp takabilirsiniz kanaatindeyim
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
46
Ben de X Max 250 ABS modeline 1 hafta kadar önce kavuştum. Önceki motorum Yamaha X City idi. X Max'den çok daha hoşnut kaldım. ABS'nin etkisi de hissedilir derecede iyi. Aşağıda da motorumla yaptığımız ufak bir gezi var.

 
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar bende motorumu yeni aldım x-max 250 abs
Bir sorum olacak motorumu aldığım gün bodrum dan çıktım eve doğru giderken yolda görmediğim yağmurdan oluşan bir çukura girdim ve direksiyon düz dururken teker sağa bakıyor du serviste düzelttirdim ama çok az daha bir fark var sorun olur mu? ya diyorum bende var sorun fazla titizlendim sanırım
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Hocam Touratech markasının ürünlerine bakabilirsin. AEA programlarına katılan Fuat Domaniç Xmax 400'ü için kullandığını ve memnun olduğunu söylemişti birkaç programda. Fiyatları 310 ila 350 tl arasında. Bir nebze olsun ucuz orjinal aksesuardan. Aşağıdaki linkten bakabilirsin.

http://shop.touratech-tr.com/motosiklet-donan/karenaj-ve-ruezgarl/spoyler.html

Eyvallah hocam bu sitedeki ürünleri inceliycem..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------



hocam merhabalar,
benim xmax 250 de normal camdan 15 cm daha yüksek touring camı var. orjinal camdan çok daha iyi. ciddi fark etti. yan sanayi birşey de alıp takabilirsiniz kanaatindeyim

Evet çok mantıklı bence her türlü kesin yükseltmek lazım. Sürüş konforu çok artacaktır.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-aksuarli-xmax-250-209328615/detay

biri bu ilanı açıklayabilir mi? sıfırı 13350TL 2015 model. ilandaki 2. el 2014 modele 13750 istenmiş. saçma değil mi? satmak istemiyorsan ne diye ilan veriyorsun.
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
2015 modeli o olanın rodajı yok 2. el belki aksesuarı filan var rodaj çok önemli sen dua et rodaj sırasındaki benzin parasını koymamış bir sisibar 530 tl olursa düşün artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

Aklıma geldide yazayım dedim millet suriye plakalı araçlarla dolaşıyormuş haberlerde çıktı hatta türk plakaları verilecekmiş bizde alalım bi yunan plakalı motosiklet nasıl olsa 6 ayda bir giriş çıkış yapılacak yazın burda bineriz kışın varsın yunan bi tanıdığımız götürsün yunanın bi adasında binsin komik ama gerçek buarada yeni motor alan arkadaşlarımız şu resimleri seyehatlerini paylaşsa nasıl olur aceba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

ledli aynaları ben sipariş etmiştim, aynalar geldi ve geçen gün montajını yaptırdım. çok şık ve kullanışlı oldu. ilk fırsatta foto ekleyeceğim.
Motoru aldığım günden beri ciddi eklemeler yaptım:
Spor cam - orj. yamaha
Spor Plaka taşıyıcı - orj. yamaha
yan korumalar - orj. yamaha
aliminyum ayak dayama pedleri - orj. yamaha
pleksiglass plakalık ve app plaka
philipps beyaz ampul
özel led sele altı ve ön cam aydınlatma
rizoma elcik ve topuzlar
led sinyalli ayna
Telefon- navigasyon tutucu

şimdi sırada egzos projem var.
gönül akrep istiyor ama sıfırı 2.000 tl ve bana göre çok.
1400 tl civarı ikinci eller var (carbon) ama o da az değil ve komple karbon olmaması canımı sıkıyor, sadece kapağı carbon gövde siyah boyalı
onun yerine komple karbon tiger alacağım büyük ihtimalle
bakalım artık. siz ne düşünürsünüz.

başlık gerçekten çok durgun biraz hareket getirelim.
motorun güzel fotolarını çekeyim paylaşacağım ilk fırsatta.

hayırlı olsun nereden sipariş ettiniz nerede taktırdınız aceba bilgiler için teşekkürler gerçekten resimleri merak ettim ledli aynalar filan lütfen ekleyiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

Merhaba, benim boyum 183 ve ayaklarımı tam basamıyorum. Tecrübe ile halledilebilir diye düşünüyorum.
Bunun dışında bagaj çok büyük gerçekten, arka çantaya ihtiyaç olmayabilir.
Ben bundan önce PCX kullandım, aynı şekilde aralara girilebiliyor, yavaş sürüşe alışıksanız sorun yaşamazsınız.
Tek dezavantajı motosikletin biraz ağır olması, fakat şehir içinde tek geçerim, bagajı, aralara girmesi ve hızlanması ile.



Demekki bizim boy 170 biz hiç basamayacaz arkadaşım boyu 2 metre olanlar kullanmıyor bu motoru yuh deve 185 nasıl ayakların
yere basmıyor sen bu motora x max a oturdunmu hiç merak ettim
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
9
slm arkadaşlar,bende yamaha bw's 100 kullanıcısıyım. xmax 250 geçmeyi düşünüyorum.ama xmax 250 abs ile xmax 250 momo design arasındaki fark nedir? tam ayrıntılı olarak bilgilenmek istiyorum.yardımcı olabilirmisiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst