- Katılım
- 13 Mar 2015
- Mesajlar
- 435
Merhaba herkese, dün bende 2014 model 590 km'de bir Xmax 250 alarak aranıza katıldım. Eski motorum Aprilia Scarabeo'ya göre çok daha dengeli ve güven verici olduğu. Scarabeo'nun bülbül yuvası kadar olan sele altından sonra bunun ki araba bagajı gibi geliyor gözüme hala :mrgreen:
Aksesuar olarak, kısa momo camı ve bacak koruyucu düşünüyorum. Sonrasında da belki bir Akrapovic neden olmasın :cherry:
Aksesuar olarak, kısa momo camı ve bacak koruyucu düşünüyorum. Sonrasında da belki bir Akrapovic neden olmasın :cherry: