Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar selamlar, birkaç sorum var cevap bulursam çok memnun olacağım.

Çekim yapıp aynı anda ses kayıt etmek istiyorum fakat bunun mikrofon girişi yoluyla olması taraftarıyım. Gopro hero'ya baktım fiyatı iyi fakat aksesuarları ile bütçemi aşar. Sj4000 istiyorum fakat mikrofon girişi yok. Sj5000 dikkatimi çekti, resmi internet sitesinde ses kısmında stereo diyor, bu hoparlör girişi olduğu anlamına mı gelir?
Aee yani Next çıktı karşıma fakat kararsızım, makineyi hiç bilmiyorum. Fakat mikrofon girişi varmış, bu nedenle bakabilirim. Önerir misiniz?
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar selamlar, birkaç sorum var cevap bulursam çok memnun olacağım.

Çekim yapıp aynı anda ses kayıt etmek istiyorum fakat bunun mikrofon girişi yoluyla olması taraftarıyım. Gopro hero'ya baktım fiyatı iyi fakat aksesuarları ile bütçemi aşar. Sj4000 istiyorum fakat mikrofon girişi yok. Sj5000 dikkatimi çekti, resmi internet sitesinde ses kısmında stereo diyor, bu hoparlör girişi olduğu anlamına mı gelir?
Aee yani Next çıktı karşıma fakat kararsızım, makineyi hiç bilmiyorum. Fakat mikrofon girişi varmış, bu nedenle bakabilirim. Önerir misiniz?

Cep telefonuna takacağın bir mikrofonla ya da ses kayıt cihazıyla kayıt yapmanı öneririm.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Espaniola ben aldım kullanıyorum gayet hoş.
Next sd21 pro kart dolunca geçmişi silip üstüne nasıl yüklüyor ben bulamadım.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar selamlar, birkaç sorum var cevap bulursam çok memnun olacağım.

Çekim yapıp aynı anda ses kayıt etmek istiyorum fakat bunun mikrofon girişi yoluyla olması taraftarıyım. Gopro hero'ya baktım fiyatı iyi fakat aksesuarları ile bütçemi aşar. Sj4000 istiyorum fakat mikrofon girişi yok. Sj5000 dikkatimi çekti, resmi internet sitesinde ses kısmında stereo diyor, bu hoparlör girişi olduğu anlamına mı gelir?
Aee yani Next çıktı karşıma fakat kararsızım, makineyi hiç bilmiyorum. Fakat mikrofon girişi varmış, bu nedenle bakabilirim. Önerir misiniz?

sj4000 için youtubede bir video vardı
ses girişi nasıl yapılır diye ama kameranın için açmanız gerekiyor bunun için ve tabi biraz ince işçilik yapacaksınız yandan bir delik açıp ses girişi için 3,5mm jack girişi lehimlemek gerekiyor

hatta senin için videosunuda buldum

Espaniola ben aldım kullanıyorum gayet hoş.
Next sd21 pro kart dolunca geçmişi silip üstüne nasıl yüklüyor ben bulamadım.

menüde cycling record diye bir seçenek varmı acaba ?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
sj4000 için youtubede bir video vardı
ses girişi nasıl yapılır diye ama kameranın için açmanız gerekiyor bunun için ve tabi biraz ince işçilik yapacaksınız yandan bir delik açıp ses girişi için 3,5mm jack girişi lehimlemek gerekiyor

hatta senin için videosunuda buldum
https://www.youtube.com/watch?v=N9MPZD5s30I



menüde cycling record diye bir seçenek varmı acaba ?

menü türkçe bizim next kameraların, bende yeni oldugumdan bu secenegi araştırmadım varsa bilen söylesin
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Espaniola ben aldım kullanıyorum gayet hoş.
Next sd21 pro kart dolunca geçmişi silip üstüne nasıl yüklüyor ben bulamadım.


menü türkçe bizim next kameraların, bende yeni oldugumdan bu secenegi araştırmadım varsa bilen söylesin

Next camerada, Menu tuşuna bas, 1defa sola bas(çark işaretine gelsin) "sürekli kayıt = Açık" yap.

Sjcam'de arkadaşın dediği gibi "Setup" kısmında ilk sayfada "Cyclic record" var, onun açılması gerekli.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Teşekkür ederim arkadaşlar, sj ye mikrofon girişi yapabileceğimi sanmıyorum, elim bu işlere pek yatkın değil. Kesin yapabileceğini bildiğim biri de yok.
Ya Next, 200 küsür tl daha gözden çıkarıp Gopro Hero alacağım. Gönlüm Gopro diyor, bakalım.
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
162
Teşekkür ederim arkadaşlar, sj ye mikrofon girişi yapabileceğimi sanmıyorum, elim bu işlere pek yatkın değil. Kesin yapabileceğini bildiğim biri de yok.
Ya Next, 200 küsür tl daha gözden çıkarıp Gopro Hero alacağım. Gönlüm Gopro diyor, bakalım.

Arkadaşım, şöyle birşeyde yapabilirsin. Ses kaydını telefonla (mikrofon kulaklık ile) yaparak. basit bir programda video ve sesi birleştirebilirsin. Movie maker da bile yapılabiliyor.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
video ses birleştirme işi kolay, gözünüz korkmasın. sürükle bırak :) ben premiere kullanıyorum. sadece senkronu tutturun yeter. burada bir arkadaş paylaştı royaljornadian sürüşe başlamadan önce kornaya basıyor ve siz iki parçayı nerede birleştireceğinizi anlıyorsunuz. sonrası kesip biçme.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Bana kesin gülüceksiniz ama yapcak bişe yok.kaskın üstüne takmam gereken aparatı yan aparat sanarak kaskın yanına taktım çıkmıyorda namussuz.cok sağlammış 3m bant.daha önce çıkartan oldumu.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bana kesin gülüceksiniz ama yapcak bişe yok.kaskın üstüne takmam gereken aparatı yan aparat sanarak kaskın yanına taktım çıkmıyorda namussuz.cok sağlammış 3m bant.daha önce çıkartan oldumu.
Biraz zorla çıkıyor, bende 3m ile yapıştırıyorum .
 

kbs

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
26
Sony Action Cam için buğu sorunuyla karşılaşan veya çözebilen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst