- Katılım
- 1 Ağu 2012
- Mesajlar
- 854
legos 4 daha derli toplu görünüyor ancak uzaktan kumandayı uyarma özelliği yok sanırım, benim alarm için asıl kullanacağım özellik motor garajdayken üst kattan haberim olmak istememdir.
legos4'de pager özelligini sonradan ekleyebiliyorsun fakat spy 5000m gibi paket icinden öyle bir özellige sahip degil.
dün alarmın montajını yaptım.pembe ve gri kablo hariç... sarıları denemek için kabloyu zedelemeden klemens arasından taktım.bir süre hatasız çalıştı sonra sigortayı yaktım.herhalde klemensin içinden negatife deydi.Sigortayı değiştirdim. üşenmeden sarı kabloları direkt sinyal + lara bağlayayım dedim.bu sefer de sinyaller devamlı -yanıp sönmeden- yanmaya başladı. oysa sigortayı yakmadan önce düzgün çalışıyordu....
şuan sinyaller hariç temel sistem çalışıyor.ama sabah alarmı kapatmak için 3 kere hızlıça açma düğmesine bastım.(niye 3 kere bilmiyorum) bu sefer de anahtar takılı olmamasına rağmen kontak ışıkları yandı.anahtarı takıp açıp kapattım sönmedi...en son açma düğmesine bir kez daha basınca söndü. manual de 3 kere hızlı açmaya basmanın motor çalıştırma komutu olduğu yazıyor.ama ben gri/pembe kabloyu takmadım ki.... kahverengi kablo dışında sistemin elektrik alacağı başka bir çıkış bağlı değil... onuda doğru bağladığıma eminim....
bilgisi olan
tsk....
alarm aktif durumda "alarmi kapat" tusuna 3 kez basinca (devredisi durumda 1 kez basinca) kahve rengi kablo ile motora elektrik verir, tipki kontaga anahtari takip cevirmis gibi. "alarmi kapat" tusuna tekrar kahve rengi kablo ile elektrigi keser.
mavi kabloyu baglamadiysan bile mutlaka pembe ve gri kabloyu bagla derim. mavi kablo bildigin üzere motorun calistirmasini sagliyor (mars anahtari görevini görür), pembe ve gri ise acil stop anahtar görevini görür.
bu pembe gri kablo sayesinde motoru istedigin zaman (anahtarla calistirilmis ola bile) stop edebilirsin.