Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
6
ah bir de şu çamur atması olmasa... o yüzden yağmurlu havalarda çıkarmıyorum...
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
ben dün fenerbahçede düştüm :) marina civarinda sagdan giderken bisiklet yoluna girdim. Bisiklet yolu yagli boya, islaklikta olunca ön teker kaydi ve yan yattım. Motorun arka fren pedalını tutan metal levha (bracket) kırıldı. Enteresan bir sekilde motorun başka hiç bir tarafinda kılcal çizik bile yok! Bu arada motor yeni olduğu için bu parçanın fiyatı bile belli değilmiş. Tuna otomotiv yarın haber verecek, olmadı bostanci sanayide kirilan bracketi kaynattıracağım. Siz siz olun bisiklet yoluna girmeyin arkadaşlar, boyalı olduğu için buz gibi kayıyor.
aynı sekılde bende dun dustum motorda ufacık bır cızık bıle yok benımde fren kırıldı sanayıde 25 tl yaptırdım =)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Arkadaşlar şu Yamahanın kazıklama politikasına hepiniz alet oluyorsunuz. Bu motor için 10 bin biraz fazlamı diye düşünürken. 3-4 ay sonra 12 bin tl ye çıkmış fiyat. 10 bin tl yken bayileri arıyordum hepsi anlaşmış gibi motor yok satıldı dedi. Yeni yıla 2015 e girildi motorun fiyatı 12 bin oldu. Ve nedense aradığım bayilerde motor yok diyenler 2014 model satmaya başladı. Bayiye diyorum neden 2015 değil de 2014 satıyorsunuz? Motor gümrükte kalmışta daha yeni gelmişte yerseniz tabi. Tüm bayiler bu motoru stoklarında sakladı. Zam gelince hepsi stoklara dahil etti. Ayrıca bu motora 10 bin tl fazla diye çok kişi düşündü ama Yamaha dedik motor kaliteli dedik değerbilir diye yorum yaptık. Şimdi 12 bin tl. Zaten 10 bin tl ye alanlarda 11 bin tl ye satışa koymuşlar : )) Bu motora o para verilmez istediği kadar kaliteli olsun. Bende almayı düşünüyordum ama bu olanlardan sonra ve bu fiyatlardan sonra daha işim olmaz. Zaten dikkat ta edersiniz motoru satanların hiç biri km yapmamış. Motorun görünümü duruşu kalitesi 250 cc gibi ama buna aladanıp almayın derim. Bakın piyasa 12 13 bine ne motorlar var. 10 bin plaka ruhsatla 10.600 alan arkadaşlarda ilana koyuyorsanız madem motorun ederi olan 9.000 den koyarsanız motorlarınız satılır yoksa öyle ilanda bekler.
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
10
Arkadaşlar şu Yamahanın kazıklama politikasına hepiniz alet oluyorsunuz. Bu motor için 10 bin biraz fazlamı diye düşünürken. 3-4 ay sonra 12 bin tl ye çıkmış fiyat. 10 bin tl yken bayileri arıyordum hepsi anlaşmış gibi motor yok satıldı dedi. Yeni yıla 2015 e girildi motorun fiyatı 12 bin oldu. Ve nedense aradığım bayilerde motor yok diyenler 2014 model satmaya başladı. Bayiye diyorum neden 2015 değil de 2014 satıyorsunuz? Motor gümrükte kalmışta daha yeni gelmişte yerseniz tabi. Tüm bayiler bu motoru stoklarında sakladı. Zam gelince hepsi stoklara dahil etti. Ayrıca bu motora 10 bin tl fazla diye çok kişi düşündü ama Yamaha dedik motor kaliteli dedik değerbilir diye yorum yaptık. Şimdi 12 bin tl. Zaten 10 bin tl ye alanlarda 11 bin tl ye satışa koymuşlar : )) Bu motora o para verilmez istediği kadar kaliteli olsun. Bende almayı düşünüyordum ama bu olanlardan sonra ve bu fiyatlardan sonra daha işim olmaz. Zaten dikkat ta edersiniz motoru satanların hiç biri km yapmamış. Motorun görünümü duruşu kalitesi 250 cc gibi ama buna aladanıp almayın derim. Bakın piyasa 12 13 bine ne motorlar var. 10 bin plaka ruhsatla 10.600 alan arkadaşlarda ilana koyuyorsanız madem motorun ederi olan 9.000 den koyarsanız motorlarınız satılır yoksa öyle ilanda bekler.

katılıyorum , kawasakinin 250cc naykedinden sonra elinde patlar umarım bu simsar bayi ve kullanıcının
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Yamaha Türkiye fazlasıyla uyanık!! bir distributor.. Her zaman yaptığı şey budur. MT125 in fiyatı gerçekten saçma sapan. Ducati motor yapsaydı anca bu fiyata satardı diyorum.

Satış sonrası ve servise gelince o da berbat Yamahada. Motor yeni olduğu için vs demiş servis. Ancak Yamahada hiçbir zaman hiçbir dönem YBR 125 harici yedek parça bulunmaz. Siparş verirler beklersiniz artık 2 ay 3 ay.

Evet Duke 125 te ucuz değil ancak Spormoto yedek parçayı max.1-2 hafta içinde tedarik edebiliyor. Bu konuda kimseyi mağdur etmiş değil. Ama bu forum Yamaha yüzünden aylarca yedek parça bekleyen mağdurlarla dolu.

Bu nedenle bu fiyat MT125 e verilmez. Fiyat skalasına bak MT125 12 bin lira R25 14.500 ??!!! anlayabilen varsa izah etsin..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Bugün SPORMOTO ile görüştüm.

Samsun'a Bayi/Servis açılışı yapılmak üzereymiş.
Yaklaşık 1 ay önce de YAMAHA Bayi/Servis açmıştı.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
Evet fiyat olarak 12bin lira biraz fazla görünebilir, hatta tamam fazla diyelim ama 12bin eder ya da etmez ona alan ya da alacak arkadaşlar karar verir. Ben alırken 10bin etmez diyordu pulsarcılar fakat şimdi kaç kişi keşke ben de bundan alsaydım diyor. Bu tamamen seçimdir. Sonuçta malzeme kalitesi ve tipi çok yerinde bir makineyi kullanıyoruz. Her gören pür dikkat bakıyor. 6 ayda yolda kaç kişi durdurup sorular sordu biliyor musunuz? Hiç bir sıkıntı çıkarmadı bana. 5000 KM'yi devirdim. Yağmur çamur demeden şehir içi-dışı gezdim. Ben memnunum arkadaş. Dediğim gibi bu bir tercih ve imkan meselesi. Paran varsa verirsin, yoksa vermezsin gider RKS, Kuba falan kullanırsın.
Servis için de; ben servisten memnunum. Şimdiye kadar hiç sıkıntım olmadı servisle. Parça gerekti ve hemen tedarik ettiler. Sadece aksesuarlar için biraz bekledim o da modelin Türkiye'ye yeni gelmesinden dolayıydı. Neden b.k atıyorsunuz, insanların ekmeğiyle oynuyorsunuz?
Yamaha'nın bu fiyat politikasıyla MT 125'in geçen seneki satışlarını yakalaması zor görünüyor. Doğrudur. Biraz fazla zam yaptılar. Ama bence KTM Duke 125'ten eksiği olmayan hatta fazlası olan bir alet. Duke'e 12bin vereceğime MT'ye veririm. Çok net.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Dostlar bugun tum duzgun japon ve avrupali 125liklerde 10 bin+ rakamlar konusulmakta. Marka kotulemeden once yurtdisi fiyatlariyla da karsilastirip bizim doviz kurunu da goz onune alin derim ben.

Ha bu fiyatlari gorunce ben ne yapardim? 10-11bine Yamaha R125 veya MT-125 almak yerine direk R25e yururdum 14e. Sonra surup surup MT-07 veya R6a gecerdim.

Kendinizi uzdugunuze degmez gencler.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
bence iyike zam oldu herkes alamıyor herkesde olmasın :)dün gezerken bi tane mt7 gördüm durdum 15 dk otistik cocuklar gıbı dalmısım motora ole asık oldum:D burdakı yamaha bayısı peynır ekmek gıbı r25 satıyor dukanın ıcın r 25 dolu:D
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
10
Evet fiyat olarak 12bin lira biraz fazla görünebilir, hatta tamam fazla diyelim ama 12bin eder ya da etmez ona alan ya da alacak arkadaşlar karar verir. Ben alırken 10bin etmez diyordu pulsarcılar fakat şimdi kaç kişi keşke ben de bundan alsaydım diyor. Bu tamamen seçimdir. Sonuçta malzeme kalitesi ve tipi çok yerinde bir makineyi kullanıyoruz. Her gören pür dikkat bakıyor. 6 ayda yolda kaç kişi durdurup sorular sordu biliyor musunuz? Hiç bir sıkıntı çıkarmadı bana. 5000 KM'yi devirdim. Yağmur çamur demeden şehir içi-dışı gezdim. Ben memnunum arkadaş. Dediğim gibi bu bir tercih ve imkan meselesi. Paran varsa verirsin, yoksa vermezsin gider RKS, Kuba falan kullanırsın.
Servis için de; ben servisten memnunum. Şimdiye kadar hiç sıkıntım olmadı servisle. Parça gerekti ve hemen tedarik ettiler. Sadece aksesuarlar için biraz bekledim o da modelin Türkiye'ye yeni gelmesinden dolayıydı. Neden b.k atıyorsunuz, insanların ekmeğiyle oynuyorsunuz?
Yamaha'nın bu fiyat politikasıyla MT 125'in geçen seneki satışlarını yakalaması zor görünüyor. Doğrudur. Biraz fazla zam yaptılar. Ama bence KTM Duke 125'ten eksiği olmayan hatta fazlası olan bir alet. Duke'e 12bin vereceğime MT'ye veririm. Çok net.

bir şey sorucam bayilerin 2014 yılı son aylarında motoru yok diyerek 2015 ocak ayında 2014 modelleri 2 bintl yukarıdan satmasını normal mi buluyorsunuz ?
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
bir şey sorucam bayilerin 2014 yılı son aylarında motoru yok diyerek 2015 ocak ayında 2014 modelleri 2 bintl yukarıdan satmasını normal mi buluyorsunuz ?

Böyle bir davranışın etik olduğunu ya da etik bulduğumu söylemedim. Fakat ülkemde ne zaman içkiye sigaraya zam gelecek olsa bakkalların rafları boşalır. Sigara almaya gidersin, ''kalmadı kardeşim'' der tekel bayii. Karşımıza ilk defa çıkan bir durum değil yani. Bunu tek yapan Yamaha da değil. Haklılar demiyorum kesinlikle, ama güzel ülkemde herzaman olan şeyler bunlar.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
bence etik esnaf olsanız anlarsınız bi işletme calıstırmanız lazım anlamak ıcın faen arkadsın dedıgı gıbı bu boledır bıracı rakıcı mal vermez buda o mısal bu adamlar para kazanmaya calsıyorlar bole durumlardada daha ıyı fırsat olamaz
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
10
Yamaha mt125 sahibi olmak sanırım bonzai etkisi yapıyor insanlarda
karaborsanın iyi birşey olduğunu ,ülkemizde yaygın olduğunu ve hatta etik esnaf olsaydınız durumu anlayabileceğimizi ,desteklememiz gerektiğini iddia ediyorlar.
benden pes.
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
@tunapan bu durum sadece esnaflara özgü bir şey mi? bir girip sahibinden'e falan baksana, motoru zamanında 9950tl ye alanlar da sıfır fiyatı yükseldi diye 11000tl fiyat çekiyorlar ikinci el motorlarına, kolay para kazanma isteği genlerine işlemiş toplumun resmen. üstelik bu sadece MT-125 için değil, aklına gelen her konuda böyle. o yüzden sadece bu motorda böyle bir durum varmış gibi bir algıyla buraya yazan arkadaşları anlamakta zorlanıyorum gerçekten.
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
10
sahibindende şöyle şeylere rastladım ; mt-7'yi 17.950 tlye almış 3 bintl ekstra parça takmış üzerine 1000 km kullanmış sonra bunları altalta toplamış ve 21.000 tl fiyat yazmış insanlar :))
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
10
Her motorun bir alicisi vardir. Ama aksesuarli ama sade. Sayet motoru alip zaten o aksesuarlari takmayi kafaya koyduysa kisi fiyat cok fazla goze batmaz. Cunku aksesuari takanda opucukle taktirmiyor sonucta para veriyor. Aksesuar istemiyorsan aksesuarsiz motor bakarsin. Bu arada bende mt 125 i meraktan aldim. Bu para edermi diyenlere bir sorum olucak. Bu kadar az yakan motor duymus gormuslermi. Saygilar...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Her motorun bir alicisi vardir. Ama aksesuarli ama sade. Sayet motoru alip zaten o aksesuarlari takmayi kafaya koyduysa kisi fiyat cok fazla goze batmaz. Cunku aksesuari takanda opucukle taktirmiyor sonucta para veriyor. Aksesuar istemiyorsan aksesuarsiz motor bakarsin. Bu arada bende mt 125 i meraktan aldim. Bu para edermi diyenlere bir sorum olucak. Bu kadar az yakan motor duymus gormuslermi. Saygilar...

yakıt kaç litre yakıyor ortalama merak ettim, 12.250 olmuş sahiden abartı fiyat kusura bakmayın.
tipi güzel hoş dikkat çekiyoda sonuçta 125cc, dunlop lastikli kawasaki Z250'nin fiyatı şuan 11.676, Abs'lisi 12.982.
el insaf yani, mt 125'de şaşırmışlar.
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
sanırım bu fiyat tartışması hiç bitmeyecek:pale:

neyse @abeciMotoru ben senin sorunu cevaplayayım; benim motorum şu an karma kullanımda, 100KM yolculukta ortalama 1.9-2.0lt yakıt tüketiyor. 110Km sabit hızla giderken ise yolun eğimine göre 2.3 ila 2.7 lt arasında bir yakıt sarfiyatım söz konusu. oldukça mülayim bir kullanımda yani 6000 devir civarında 60-70 km hızla seyrederken ise yakıt tüketimi 100KM'de 1.6-1.7LT'lere kadar iniyor.
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
10
Ben dun aldim ikinci el olarak. 100 km de 1,75-2,00 lt. Arasi diye geciyor. Bir hafta icinde bitirmeye calisicam depoyu.. Bitirebilirsem kac km kac lt yakmis yazarim. Ama daha dun aldim ve dun fulledim depoyu bitmeden bisey diyemem.



Bu arada bende kawasaki z 300 veya z250sl almak icin pulsarimi sattim fakat servis vs bide cift silindir oluslari fark ettigi yonunde uyarilar aldim. Kisacasi motoru almakla hersey bitmiyor. Nakit sikintimi atlatana kadar mt 125 e binicem. Hem de z modellerinin kullanici yorumlari internete dusmus olur yada ikinci eli. Bakalim kismet bekleyip gorucez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst