- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Hiç aklımızda yokken meraktan geçen hafta aldığımız motorsikletimizin ilk videosu.
Çok ufak ve çok güçlü bir motor diyebilirim.
Çok dengeli ve atik.Kullanması çok keyifli.
Çok ufak ve çok güçlü bir motor diyebilirim.
Çok dengeli ve atik.Kullanması çok keyifli.