2015 Sezonu Açılış Gezisi-Ağva

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

Güzel havayı fırsat bilerek sezonu açtık.Ağva'ya doğru turladık 3 motor.
690 Smc:Kayınbiraderim Uğur
990 Sm:Kardeşim Yıldırım
1190 Adv de ben kahvaltıyı Ağva'da yapmak üzere sabah 8 de yola çıktık.Gayet keyifliyi hem pasımızı attık hem de gezdik.
Videomuz ve bir kaç foto ekte:)











 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
255
Ben cok begendim.
Cok eglenceli bir gezi olmus.
Ustelik cekimler icin ayrica emek harcanmis :)
Jandarma iyiydi :)
Tekerinize tas degmesin .
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler,havalar düzeliyor artık bol bol gezeriz:)

Süper olmuş hocam. Nice güzel gezilere.


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Çok teşekkürler,Çekimler ayrı uğraştırıyor video hazırlama ayrı:)
Jandarma diğer bir sahnede kardeşimle de konuşmuş.Haberimiz yoktu video hazırlarken fark ettik.
:king:

Ben cok begendim.
Cok eglenceli bir gezi olmus.
Ustelik cekimler icin ayrica emek harcanmis :)
Jandarma iyiydi :)
Tekerinize tas degmesin .
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Eğlenceli ve bol heyecanlı bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Yorum için bende teşekkür ederim.Evet yolları çok güzeldir Ağva'nın.Asfaltı da güzel olsa o virajlar tadından geçilmez:)

Anadolukavağı yolu da geçen sene araziden berbat vaziyetteydi, şimdi asfaltlamışlar. Hatta, dereseki köyünün kısa virajlı çıkışı muhteşem olmuş. Varken gezmek lazım yakında orman falan kalmaz buralarda :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Daha iyileri senin olsun:cat:

Ohoho motorlar harika


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

Anadolu Kavağına da gitmek lazım yakın zamanda haklısın.Bunlar böyle devam ederse ağaç görmeye müzeye gideceğiz gerçekten.

Anadolukavağı yolu da geçen sene araziden berbat vaziyetteydi, şimdi asfaltlamışlar. Hatta, dereseki köyünün kısa virajlı çıkışı muhteşem olmuş. Varken gezmek lazım yakında orman falan kalmaz buralarda :)
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Zevkli bir geziyi güzel bir videoyla süslemişsiniz. :cat:
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
çok güzel bir gezi olmuş ağva ya en son 3 yıl once gitmiştim gerçekten çok güzel bir yer.. anılar anılar anılar ....
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Anılar benim de canlandı.Sanırım 3-4 sene olmuştu gitmeyeli.Ama çok keyifli bir yok hem çok uzak değil hem de şehirden uzaklaşma hissiyatı ve güzel virajları var.Çok teşekkürler:)

çok güzel bir gezi olmuş ağva ya en son 3 yıl once gitmiştim gerçekten çok güzel bir yer.. anılar anılar anılar ....
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Kardeşinizi spormoto da görmüştüm sanırım baya sohbet etmiştik 990 ı olduğunu söylemişti sanki saçları uzundu ama. Yanılıyor muyum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst