- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Süper olmuş hocam. Nice güzel gezilere.
Ben cok begendim.
Cok eglenceli bir gezi olmus.
Ustelik cekimler icin ayrica emek harcanmis
Jandarma iyiydi
Tekerinize tas degmesin .
Eğlenceli ve bol heyecanlı bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
Yine güzel bi gezi ve videoSM'de yakıyor hee
![]()
Paylaşım için teşekkürler.
Mekan 10 numara.:cat:
Yorum için bende teşekkür ederim.Evet yolları çok güzeldir Ağva'nın.Asfaltı da güzel olsa o virajlar tadından geçilmez![]()
Ohoho motorlar harika
Anadolukavağı yolu da geçen sene araziden berbat vaziyetteydi, şimdi asfaltlamışlar. Hatta, dereseki köyünün kısa virajlı çıkışı muhteşem olmuş. Varken gezmek lazım yakında orman falan kalmaz buralarda![]()
Zevkli bir geziyi güzel bir videoyla süslemişsiniz. :cat:
çok güzel bir gezi olmuş ağva ya en son 3 yıl once gitmiştim gerçekten çok güzel bir yer.. anılar anılar anılar ....