- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #21
Evet spormoto da idi bir ara.Saclari uzundu kestirdi.Dogru hatirliyorsunuz
Kardeşinizi spormoto da görmüştüm sanırım baya sohbet etmiştik 990 ı olduğunu söylemişti sanki saçları uzundu ama. Yanılıyor muyum ?