- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 240
Bence fiyat konusunu birdaha araştırın. galiba 2014 modeller için 17900 gibi bir fiyat veriyorlar duke 390 için absli bir motosiklet için iyi fiyat bence. 2015 modellerde de yeni versiyon geldiyse (kaydırmalı debraj, rosso II lastikler gibi) fena değil ama kullanım amacınıza göre seçim yapın derim. 140km saat gibi hızlara kadar duke 390 da sorun yok ama sonrasıda yok duke te. mt07 bu konuda daha rahat. titreşim ve amortisör konusunda da mt-07'yi önde görebilirim. ama duke ün eşsiz bir oturma pozisyonu var bence. yeterince dik oturuş ve mt-07 ye göre bile hafif ağırlıyla özellikle şehir içinde çok rahat ejnebilerin filtering dediği araçlar arasından geçme konusunda çok rahat bence, bununla beraber biraz uzun yol yapmak istediğinizde motosikleti limitlerine doğru sürmeniz gerekiyor buda sizi biraz da olsa yoruyor. mt-07 yi bir kere kullandım bana konforu özellikle biraz km yapılacak yılculuklarda yerinde geldi şehir içinde de çok rahatlıkla kullanılır, ancak 390 değil. Malzeme kalitesinmde de alıştığınız bildiğiniz ktm farkı mevcut. Sadece ufak olmasına rağmen mt-07 nin ekranını daha çok sevdim. ama 390 da ki düğmelerin aydınlatılmış olması çok farklı bi his. Yinede bence kalbinizi dinleyerek seçim yapın bence. Ben öyle yapıyorum kalbimle seçim yapıyorum aklımla kullanmaya alışıyorum.
