Birde aliexpress den bu ürünü aldım inşallah benim motora uyuyordur çok hoşuma gitti. Uyarsa fotoları atarım buraya
http://www.aliexpress.com/snapshot/6470150039.html?orderId=65585097520904
Parça geldi de mt 125 e uymadı mt 07 si olan bi arkadaşa sattım. Araştırmalarım devam ediyor.@eraksoy
Parçan geldi mi? montajda sorun çıktı mı? Foto paylaşır mısın ?
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
Arkadaşlar merhaba aranıza katılalı 4 ay oldu... 125 lik olduğu için tereddüt ederek almıştım... tereddütlerim yersizmiş piyasadaki kaliteli, ekonomik yakıtlı ve yoğun trafikte bile sizi üzmeyen güçte başka makina yok... ayrıca gücüde tam kıvamındabence tek sorunu uzun yolda öne doğru eğimli olduğu için biraz yoruyor, bunun için gidon yükseltmeyi düşünüyorum yapan yada bilgisi olan arkadaşlar varmı?
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
mt125 kesınlıkle 125lık motorlarla kıyaslama farklı bır boyut en kucuk bu mt 125 bıle tork olayını koymuslar gazı kokledınmı one atmasına bayılıyorum heryerde ılgı ordagısın ktm 200 u performans olrak gecemez ama 100 kısıye sorsan hangısı dıe mt derler sahıbınden de ktm sahıplerıne dıkat et asagıda genelde yazan mt-07 yada 09 ıle takas olur=)Bu motoru ılk kez bugün gördüm yamaha bayinde hayran kaldım. kesinlikle 125 cc'yi hakeden motor degil 250lik olsaymış keşke cok iyi alet baba
Üzerine binince sanki bi 300 600lüktesin gibi. yalnız sürmedüğüm için yorum yapamıcam. selesi felan rahat mı uzun süreli binmelerde?
hızlanması ivmelenmesi felan nasıl? birde ne bıleyım 12.650 tl plaka dahil dedi bana adam pahalı geldi açıkcası
O fiyata ABS'siz duke 200 var 2015 model. 12000bin hatta. ama onun servis sorunu var. bugün bi an karar kıldım alıyorum bu aleti diye
Supersport serisinden gidecektım ta ki bu naked'ı aleti görene kadar. MT -07'yide yakından gördüm aşık oldum resimlerden cok daha güzel acaip bi alet. Tecrübeli bi arkadaş varsa detaylı motor hakkında herşeyiyle bilgi yazarsa sevinirim yarın felan alabilirim bi anlık kafayla cübkü
birde satarken 2.el fiyatları nasıl acaba?
mt125 kesınlıkle 125lık motorlarla kıyaslama farklı bır boyut en kucuk bu mt 125 bıle tork olayını koymuslar gazı kokledınmı one atmasına bayılıyorum heryerde ılgı ordagısın ktm 200 u performans olrak gecemez ama 100 kısıye sorsan hangısı dıe mt derler sahıbınden de ktm sahıplerıne dıkat et asagıda genelde yazan mt-07 yada 09 ıle takas olur=)