Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
İyi günlerde kullan yosemite. :mrgreen:

Orjinalinde nasıl düşünmüşler bilmiyorum; ben bidonun üzerindeki stickerları hemen söktüm, tank padleri şöyle yapıştırdım, karanlık fotoğraf biraz ama anlaşılıyordur sanırım:

jLaBOYh.jpg
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
27
Teşekkür ederim. İlk etapta ben de senin gibi yapıştırmayı düşündüm fakat tankın üzerinde açıyı görünce ilerde tank pad çıkabilir gibi geldi. Senin ki daha güzel olmuş bence. İlerde benimkiler çıkarsa seninki gibi yapıştırırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

bu arada sizin aynalar çok oynuyor mu? benim soldaki tamamen içe dönüyor bazen.:pale:
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
mt-125 de gidon amortisoru varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

keske 10-15 yılık arkadslar bıze yardımcı olsa kucuk motor kulanıcılarına arada yorum yapsalar=)
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.

hayırlı olsun oncelıkle aynalarda sorun yok gıbı her acıya ayarlanıyor kor nokta yok denecek kadar bende
bu arada saygı muhabetı cok dogru bu kadar ılgıyı beklemıyordum acıkcası heryerde saygı goruyor gercdekten
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.

Hayırlı olsun. Aramıza hoşgeldin :)
Aynalar konusunda grytamay'a katılıyorum. Fakat bende de bir miktar omuz görünüyor. Sanırım omuzlarımız geniş, yapacak birşey yok :)
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba aranıza katılalı 4 ay oldu... 125 lik olduğu için tereddüt ederek almıştım... tereddütlerim yersizmiş piyasadaki kaliteli, ekonomik yakıtlı ve yoğun trafikte bile sizi üzmeyen güçte başka makina yok... ayrıca gücüde tam kıvamında :) bence tek sorunu uzun yolda öne doğru eğimli olduğu için biraz yoruyor, bunun için gidon yükseltmeyi düşünüyorum yapan yada bilgisi olan arkadaşlar varmı?
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Arkadaşlar merhaba aranıza katılalı 4 ay oldu... 125 lik olduğu için tereddüt ederek almıştım... tereddütlerim yersizmiş piyasadaki kaliteli, ekonomik yakıtlı ve yoğun trafikte bile sizi üzmeyen güçte başka makina yok... ayrıca gücüde tam kıvamında :) bence tek sorunu uzun yolda öne doğru eğimli olduğu için biraz yoruyor, bunun için gidon yükseltmeyi düşünüyorum yapan yada bilgisi olan arkadaşlar varmı?

Gidon yükseltme konusunda bilgim yok ama hoşgeldin mm. :D
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
27
Merhaba arkadaşlar.
Aranıza 20 gün önce katılan biri olarak bu konuyu büyük bir keyifle okudum. Kullandığınız üslup ve alaka için teşekkür ederim hepinize.
Forumda bulamadığım için sizlere sormak istediğim bir sorunum war.
Aynalar omuzlarımı gösteriyor ve bunun için 2-3 cm lik bir uzatmaya ihtiyacım war.
Ama aynı zamanda görüntüyü bozmayacak şık bişey olmalı.
Bu konuda benim gibi problem yaşamış ve bunu çözmüş arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.

Şöyle bir şey var işine yarar mı bilmiyorum.

http://www.ebay.com/itm/NEW-R-G-Rac...57?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c45d16f7d
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
öncelikle aramıza yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz, umarım hiç kaza yapmadan mutluluk ve keyifle kullanırsınız motorlarınızı.

ayna konusunda ben de ilk günlerde zorlanmıştım, sonraları hem doğru açıyı bulmamdan hem de alışmamdan kaynaklanıyor sanırım artık çok rahatım. siz de acele etmeden bir süre ayna açısının ayarlarıyla oynayarak deneyin bence.

gidon yükseltme uzun yolda rahatlatabilir ama aerodinamiyi değiştireceği için nasıl bir sonuç çıkar bilemedim. bu durumun çözümü benim için kolay oldu, manzarasını beğendiğim her yerde mola verip yakıyorum bi sigara:cherry: ne ağrı oluyor ne sızı
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim cevaplarınız için. Haftasonu tornacı bir arkadaşıma küçük bir ara aparat yaptırarak sorunu çözdüm. Acemi olduğum için sanırım daha net bir görüntü istiyordum.
Yaptırdığım aparatın resmini eklryemedim. Olur da ihtiyacı olan olursa özelden yazsın arkadaşımın numarasını vereyim. Bu arada fiyatı 25TL den yapıp gönderebilirim dedi. Kargo hariç.
keyifli sürüşler.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
14
Hosbulduk arkadaslar...Bu gun ilk bakimini yaptirdim. aynalari baglanti noktasindan gaz koluna sifir ayarlattim gorus acisi iyilesti. Oturma yuksekligi icinde yayin yuksekligi ayarlanabiliyormus servis arkadas gec oldugu icin yarin hallederiz dedi yarin bi bakalim nasil olacak..
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Bu motoru ılk kez bugün gördüm yamaha bayinde hayran kaldım. kesinlikle 125 cc'yi hakeden motor degil 250lik olsaymış keşke cok iyi alet baba

Üzerine binince sanki bi 300 600lüktesin gibi. yalnız sürmedüğüm için yorum yapamıcam. selesi felan rahat mı uzun süreli binmelerde?

hızlanması ivmelenmesi felan nasıl? birde ne bıleyım 12.650 tl plaka dahil dedi bana adam pahalı geldi açıkcası

O fiyata ABS'siz duke 200 var 2015 model. 12000bin hatta. ama onun servis sorunu var. bugün bi an karar kıldım alıyorum bu aleti diye

Supersport serisinden gidecektım ta ki bu naked'ı aleti görene kadar. MT -07'yide yakından gördüm aşık oldum resimlerden cok daha güzel acaip bi alet. Tecrübeli bi arkadaş varsa detaylı motor hakkında herşeyiyle bilgi yazarsa sevinirim yarın felan alabilirim bi anlık kafayla cübkü

birde satarken 2.el fiyatları nasıl acaba?
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
Bu motoru ılk kez bugün gördüm yamaha bayinde hayran kaldım. kesinlikle 125 cc'yi hakeden motor degil 250lik olsaymış keşke cok iyi alet baba

Üzerine binince sanki bi 300 600lüktesin gibi. yalnız sürmedüğüm için yorum yapamıcam. selesi felan rahat mı uzun süreli binmelerde?

hızlanması ivmelenmesi felan nasıl? birde ne bıleyım 12.650 tl plaka dahil dedi bana adam pahalı geldi açıkcası

O fiyata ABS'siz duke 200 var 2015 model. 12000bin hatta. ama onun servis sorunu var. bugün bi an karar kıldım alıyorum bu aleti diye

Supersport serisinden gidecektım ta ki bu naked'ı aleti görene kadar. MT -07'yide yakından gördüm aşık oldum resimlerden cok daha güzel acaip bi alet. Tecrübeli bi arkadaş varsa detaylı motor hakkında herşeyiyle bilgi yazarsa sevinirim yarın felan alabilirim bi anlık kafayla cübkü

birde satarken 2.el fiyatları nasıl acaba?
mt125 kesınlıkle 125lık motorlarla kıyaslama farklı bır boyut en kucuk bu mt 125 bıle tork olayını koymuslar gazı kokledınmı one atmasına bayılıyorum heryerde ılgı ordagısın ktm 200 u performans olrak gecemez ama 100 kısıye sorsan hangısı dıe mt derler sahıbınden de ktm sahıplerıne dıkat et asagıda genelde yazan mt-07 yada 09 ıle takas olur=)
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
mt125 kesınlıkle 125lık motorlarla kıyaslama farklı bır boyut en kucuk bu mt 125 bıle tork olayını koymuslar gazı kokledınmı one atmasına bayılıyorum heryerde ılgı ordagısın ktm 200 u performans olrak gecemez ama 100 kısıye sorsan hangısı dıe mt derler sahıbınden de ktm sahıplerıne dıkat et asagıda genelde yazan mt-07 yada 09 ıle takas olur=)


125 felan deyince güldüm bi an nasıl olur diye ama 12.650 bana göre verilmez pahalı geldi hocam. 11 bin felan olsa eyvallah. ama gerçekten pahalı. bizim bi arkadaşda bu yüzden duke 200 aldı fiyatından dolayı.

Yamaha bu fiyata bu motoru satamaz bu kadar net dıyorum. alan 2.elini almaya bakar. yazık böyle güzelim motor bu kadar aşılı pahalı olmamalı. Avrupayla alım gücümüz bir degil.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
tek derdim var oda ses abi=)youtube da var mılet takmıs akrpovıcı vınnn vınnn vınnn cok guzel ses var ah ah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst