Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
cbr da şu şekilde delinmeden yapılıyor ama r25 de nasıl olur bilemem.
http://img207.imageshack.us/img207/8647/cbr250r.jpg

aslında kendi görüşüm koruma takozu kullanmıyorum.nedeni ise motor cc sıne gore şaseside cok zayıf olmamasına ragmen bır 600rr göre zayıf bir şaseye sahip.düşütüğünde zaten şaseye montajlı olan takoz yerınde egrılık ve darbe olacaktır..ama takoz olmasa grenaj ve direksiyon yere gelecek büyük ihtimal grenaj cızılecektır kı grenaj hem tamırı hem boyası hem yenisi ucuz.yani şaseye zarar geleceğine grenaja zarar gelsin ..hondanın grenajı ucuz nede olsa sag kafa 70 tl cıvarı yan komple grenaj en fala 180 tl ama şase cok pahalı
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
1 yıla 2. elini 11 12 bine alınır olcak elbet arkadaşlar üzmeyin kendinizi bende siyahını istiyorum ama 0 a yeticek parayı anca 7 8 bin kredi ile alabılıyorum
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Şimdilik zam gelmesin yeter, Yarın Fuara gidecek arkadaşlar yeni fiyatı bir sorsunlar :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Şuan tvs apache kullanıyorum fakat gönlümde yatan motosiklet kesinlikle bu :( keşke fiyatları 10-11 bin tl olsaydı da aldırabilseydik ailemize. malum öğrencilik...


Ama kullanan alan arkadaşlara Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.. Top speed meraklısı değilim fakat youtube da incelemerde bile bu motorun topspeed i muamma. alan arkadaşlardan deneyen olursa çok merak ediyorum...
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
Koruma takozu ve diğer aksesuarlar ile ilgili bilgi paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
13500 e şu andaki piyasa ya bakılırsa alınabilecek en iyi tercih. Son hız için kimse 185 leri ummasın. 33 hp ninjam ile en çok 177 yaptım. Oda iniş aşağı idi. Cbr 250 ler 172 civarı yapıyordu. Cbr 500 r ile 186 da kesici ye giriyor 47 hp ile. Yamaha da en fazla iniş aşağı 180 diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
27
Arkadaşlar size yakıt konusunda biraz bilgi vermek isterim. Motoru bayiiden çıkardığımda yedek depodaydı hemen Shell'e gidip benzin aldım, kaç litre aldığımı hatırlamıyorum ama 60 TL'ye fulledim ve tam 205 KM.'de yedek depoya düştü. 100 KM. uzun yolda, 100 de şehir içi kullandım. Henüz rodajda olduğu için fazla zorlamadan, 10 - 11 bin deviri sadece 2 - 3 kez geçerek kullandım ama gazla bol bol oynadım, vites aralıklarını hep uzatarak kullandım ve hiç sabit bir hızda gitmedim. 20 - 30 kilometre de yedek depoyla gideceğini varsayarsak eğer bir depo ile taş çatlasa 250 KM. gider diyebilirim. Rodaj bittikten sonra ne olur bilemem onu da göreceğiz ama şimdilik durum bu. Şuan kilometre başına 25 - 30 kuruş yakıyor yani.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
13500 e şu andaki piyasa ya bakılırsa alınabilecek en iyi tercih. Son hız için kimse 185 leri ummasın. 33 hp ninjam ile en çok 177 yaptım. Oda iniş aşağı idi. Cbr 250 ler 172 civarı yapıyordu. Cbr 500 r ile 186 da kesici ye giriyor 47 hp ile. Yamaha da en fazla iniş aşağı 180 diye tahmin ediyorum.

İzmir'de bi vatandaş vardı....cbr250 siyle düzde 183'ü görmüş-yol olsa daha da gidermiş....:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Arkadaşlar size yakıt konusunda biraz bilgi vermek isterim. Motoru bayiiden çıkardığımda yedek depodaydı hemen Shell'e gidip benzin aldım, kaç litre aldığımı hatırlamıyorum ama 60 TL'ye fulledim ve tam 205 KM.'de yedek depoya düştü. 100 KM. uzun yolda, 100 de şehir içi kullandım. Henüz rodajda olduğu için fazla zorlamadan, 10 - 11 bin deviri sadece 2 - 3 kez geçerek kullandım ama gazla bol bol oynadım, vites aralıklarını hep uzatarak kullandım ve hiç sabit bir hızda gitmedim. 20 - 30 kilometre de yedek depoyla gideceğini varsayarsak eğer bir depo ile taş çatlasa 250 KM. gider diyebilirim. Rodaj bittikten sonra ne olur bilemem onu da göreceğiz ama şimdilik durum bu. Şuan kilometre başına 25 - 30 kuruş yakıyor yani.

11.000 d/dk ve RODAJ...Böyle devam et ....^^Düzgün^^ rodaj yapmak diye buna derim...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
İzmir'de bi vatandaş vardı....cbr250 siyle düzde 183'ü görmüş-yol olsa daha da gidermiş....:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------



11.000 d/dk ve RODAJ...Böyle devam et ....^^Düzgün^^ rodaj yapmak diye buna derim...:queen:

Abartmayın hocam bu kadar :).14 bin devir çeviren motor için 2 3 kez 10 11 çevirmesinin ne zararı olucak....
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
38
Arkadaşlar size yakıt konusunda biraz bilgi vermek isterim. Motoru bayiiden çıkardığımda yedek depodaydı hemen Shell'e gidip benzin aldım, kaç litre aldığımı hatırlamıyorum ama 60 TL'ye fulledim ve tam 205 KM.'de yedek depoya düştü. 100 KM. uzun yolda, 100 de şehir içi kullandım. Henüz rodajda olduğu için fazla zorlamadan, 10 - 11 bin deviri sadece 2 - 3 kez geçerek kullandım ama gazla bol bol oynadım, vites aralıklarını hep uzatarak kullandım ve hiç sabit bir hızda gitmedim. 20 - 30 kilometre de yedek depoyla gideceğini varsayarsak eğer bir depo ile taş çatlasa 250 KM. gider diyebilirim. Rodaj bittikten sonra ne olur bilemem onu da göreceğiz ama şimdilik durum bu. Şuan kilometre başına 25 - 30 kuruş yakıyor yani.
biz şimdi r25 e imreniyoruz ama şimdiki motorum 400-425km arası yedeğe geçiyor. anladım ki r25 için biraz daha düşünmem gerekecek...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
42
Piyasada yer etmek için böyle satış politikalarıyla çoğu motor meraklısı arkadaşta hayal kırıklığı yaratması muhtemel..Bence ayıp etmişler.Satacaksan baştan belirlediğin satış fiyatından sat ki kimsenin gönlü kırılmasın...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
2 gündür motosikletimi kullanmaktayım. merak edenler için izlenimlerimi paylaşmak isterim.
Öncelikle şunu söylemeliyim: ilk kullanmaya başladığımdan itibaren sanki aylardır bu motosikleti kullanıyormuşum hissini verdi bana. kullanırken hiç yabancılık çekmedim. yaklaşık 2 günde 80 km yaptım. yarısı 80-90 km süratlerle.
1- kumanda düğmeleri yerli yerinde. neden buraya koymuşlar dediğim hiç birşey olmadı.
2- gösterge panelinde istediğiniz herşey var ve gayet okunaklı.
3- ben alır almaz lastikleri michelin plot street lerle değiştirdim. şu anda virajları bir harika. kendi viraja giriyor derler ya o şekil...
4- frenlerin hassasiyeti süper. dozajlamak çok rahat. bence frenler gayet başarılı olmuş.
5- amortisörleri daha sert bekliyordum ama orta sert gibi hatta bana konforlu geldi.
6- hızlanma hakkında çok bişey söyleyemem henüz rodajda olduğumdan yardırmaya kopmaya falan çalışmadım. nerdeyse 7 bin deviri geçmedim.6 vites 7 bin devirde zaten 90 ı geçiyordu sanırım.
7- aydınlatma gayet yeterli kısa başarılı. uzun da baya iyi
8- yakıt konusuna doğal olarak bişey diyemicem ama şu anda yol bilgisayarında 3.8lt/100km yazıyor.
ben genel olarak motoru çok beğendim. sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hocam böyle yazanlara klasik soru, hiç mi biyerini beğenmedim motorun yahu? Bide foto koyarsan iyi olur
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
2 gündür motosikletimi kullanmaktayım. merak edenler için izlenimlerimi paylaşmak isterim.
Öncelikle şunu söylemeliyim: ilk kullanmaya başladığımdan itibaren sanki aylardır bu motosikleti kullanıyormuşum hissini verdi bana. kullanırken hiç yabancılık çekmedim. yaklaşık 2 günde 80 km yaptım. yarısı 80-90 km süratlerle.
1- kumanda düğmeleri yerli yerinde. neden buraya koymuşlar dediğim hiç birşey olmadı.
2- gösterge panelinde istediğiniz herşey var ve gayet okunaklı.
3- ben alır almaz lastikleri michelin plot street lerle değiştirdim. şu anda virajları bir harika. kendi viraja giriyor derler ya o şekil...
4- frenlerin hassasiyeti süper. dozajlamak çok rahat. bence frenler gayet başarılı olmuş.
5- amortisörleri daha sert bekliyordum ama orta sert gibi hatta bana konforlu geldi.
6- hızlanma hakkında çok bişey söyleyemem henüz rodajda olduğumdan yardırmaya kopmaya falan çalışmadım. nerdeyse 7 bin deviri geçmedim.6 vites 7 bin devirde zaten 90 ı geçiyordu sanırım.
7- aydınlatma gayet yeterli kısa başarılı. uzun da baya iyi
8- yakıt konusuna doğal olarak bişey diyemicem ama şu anda yol bilgisayarında 3.8lt/100km yazıyor.
ben genel olarak motoru çok beğendim. sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.

Öncelikle hayırlı olsun kazasız sürüşler, bir şey sormak istiyorum benim motordaki yakıt tüketim değerleri dijital ekranda 30-40 Lt/100km yazıyor acaba bi problemmi var?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst