- Katılım
- 21 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,648
cbr da şu şekilde delinmeden yapılıyor ama r25 de nasıl olur bilemem.
http://img207.imageshack.us/img207/8647/cbr250r.jpg
aslında kendi görüşüm koruma takozu kullanmıyorum.nedeni ise motor cc sıne gore şaseside cok zayıf olmamasına ragmen bır 600rr göre zayıf bir şaseye sahip.düşütüğünde zaten şaseye montajlı olan takoz yerınde egrılık ve darbe olacaktır..ama takoz olmasa grenaj ve direksiyon yere gelecek büyük ihtimal grenaj cızılecektır kı grenaj hem tamırı hem boyası hem yenisi ucuz.yani şaseye zarar geleceğine grenaja zarar gelsin ..hondanın grenajı ucuz nede olsa sag kafa 70 tl cıvarı yan komple grenaj en fala 180 tl ama şase cok pahalı