SL250'yi bayide görüp, oturup beğenmemiştim. Geçen gün fuar davetiyesi sormak için Honda bayisine gittiğimde acaba yanlış mı düşünüyorum diyerek CBR 250'ye oturdum ve fikrim değişmedi. Kawasaki'nin üzerindeki motor daha iyi olsa da, daha iyi gitse de yine tercihim de CBR 250 olur. Sebebi de kalıbı ve rahatlığı. Ayrıca her ne kadar bazı arkadaşlar aksini söyleseler de CBR 250'nin malzeme ve işçilik kalitesinin SL250'den aşağı kalır bir tarafı yok. Evet Honda pahalı bir motor, onun yerine R25 tercih edilebilir ama bu boyut mevzusundan dolayı yine de SL250'yi almayı düşünmem. Z250SL ise naked olduğunu için oturuş pozisyonu daha rahat olacağından ve performansından dolayı tercih edilebilir duruyor. Tabi yine de üzerine binip görmek gerekir.
Kısacası ben CBR250 alan arkadaşların yanlış yaptığını falan düşünmüyorum.
Kısacası ben CBR250 alan arkadaşların yanlış yaptığını falan düşünmüyorum.