Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Bende zam geleceğini sanmıyorum. Fiyatlar Euro zaten neyi bahane edecekler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
9
Ninja 250 sl karenaj fiyatları yedek parca fiyatları ne durumda ? Veya yayginlasirsa 250 sl ,yedek parca fiyatlar azalır mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Bizim millet bir yerlerinden element uydurmaya bayılıyor hocam.
Bakımda iken iyice kontrol ettik. Takozları takacak yer var. Ama henüz bizim motor için özel olarak üretilmiş kit görmedim.
Motor yeni, yakında çıkacaktır.
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Fethiye güzel bir yer, geçen yaz ölüdeniz de 2 gün kalmıştım. Bu yaz tekrardan gideceğim :) Konumuza gelirsek motosiklet servisleri malesef otomobil servisleri gibi gösterişli olamıyor. Zaten bölgede var olan motor tamircileri servislik alıyor. Firmalarda el muhtaç hiç yoktan bir servisimiz de bu şehirde olsun diyerekten derme çatma tamircilere servislik veriyor. Her ne kadar derme çatmada görünse orjinal olmayan parça kullanacaklarını sanmıyorum. Ben Motorumu İstanbuldan aldım, artık telefonla en yakınınızdaki bayiyi arayıp sipariş vereceksiniz.

Anladım. Servisini iyi kötü bir şekilde hallederiz herhalde. Ben bu konuda biraz takıntılıyım. Orjinal olmayan bir vida bile takılsa bir verim eksikliği yaşanıyor. Malumunuz vibrasyon kaynaklı problemler başlıca sorun haline geliyor. Özellikle türkiye şartlarında, yollarında motorlu taşıt kullanmak büyük sıknıtı yaratıyor. Ben atv kullanıcısıyım ve inanın bu konudan çok çektim. Sarsıntı kaynaklı defalarca yerinden çıkma, kırılma, egzos düşürme vb problemlerim oldu ve devam etmekte. O nedenle takdir ederseniz ilk ss motorumun kaliteli, sıfır ve servis ağı iyi olan bir motor olmasını istiyorum. e malum, istanbul dışı oluncada belki kawasaki biraz lüks kalacak ama ninja benim çocukluk hayalimdi diyebilirim. Nadir görülen o yeşil motorsikletin daha üstüne binmeden hissettirdiği tutkuyu inanın anlatamam. Yamaha kaliteli olabilir, honda belki her konuda ilk tercih sayılabilir ancak ninja dediğiniz zaman bende oluşan heyecan farklı bir boyutta. :)

Sizden bir görüş rica edeyim, 2012,2013 model önceki 250 R da temiz bir ikinci elde bir opsiyon olarak önümde duruyor. Çift silindirli, bir nebze daha performanslı, daha kaslı bir klasik ninja formu var. 250 sl yanında biraz naif kalıyor diye gözlemledim ama AEA'ın da belirttiği gibi atik ve bir çok yönden yeni teknoloji bir motor. Maddiyatı bir kenara bırakırsak bu iki motoru karşılaştırma konusunda ne düşünürsünüz?
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
250SL her açıdan 250R dan daha keyifli bir alet. ancak en önemlisi bu iki motor bir birinden ciddi anlamda farklı. Türkiye de SL ile ne anlatıldığını daha insanlar kavrayamadı ama motorun üstüne çıktığınızda en ufak bir manevrada SL farkını hissediyorsunuz. bir süre sonra oyuncak gibi bu ya ne güzel demeye başlıyorsunuz. muadilleri daha kaslı duruyor sadece 250r değil diğerleride. kısa vadede o kaslı yapı insanı cezbediyor olabilir ama uzun vade de SL manevra kabiliyeti ve yönlendirme kolaylığı ile aradaki farkı kapatıyor. bence SL in en büyük eksiği vites göstergesi. hoş bir müddet sonra ihtiyaç kalmıyor ama başlangıçta çok arıyorsunuz...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
250sl videosunda söylemişti fan olayını ayrıca kawasaki ler yüksek ısı ile çalışan motorlar ve bi o kadarda sesli çalışan motor yapıyorlar sanki alt makenik kısmında parçalar kırılıyor gibi ses çıkıyor honda ve suzuki ye kıyaslarsak.

Bu ses olayını benim'de kafama çok takıldı 250r aldığımda sanki pistonlar vuruyor gbiydi ustaya sormuştum normal demişti yeni başlayanlar bu sesi biraz zor anlar 250sl de bu ses varmı hiç dikkat etmedim cbr125 varken öyle bir ses yoktu ne sesi bende anlamadım ama şuanda ilk aldığım'ki gibi ses yok 15000km oldu
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
http://www.hizliresimyukle.com/image/P39F

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net...=05708a0406e02470c84d686a09c8440c&oe=5507A027

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

Evet arkadaş kendime ait ilk motosikletime ilk benzini koyarken acelece eski telefonum iphone 4 ile bir fotoğraf çektim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------



Hocam ne zaman ilk buluşma? Nerede buluşuyorsunuz kaç kişi oluyor ? :)

İstanbul da hangi bayiden aldınız acaba motoru?
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
250SL her açıdan 250R dan daha keyifli bir alet. ancak en önemlisi bu iki motor bir birinden ciddi anlamda farklı. Türkiye de SL ile ne anlatıldığını daha insanlar kavrayamadı ama motorun üstüne çıktığınızda en ufak bir manevrada SL farkını hissediyorsunuz. bir süre sonra oyuncak gibi bu ya ne güzel demeye başlıyorsunuz. muadilleri daha kaslı duruyor sadece 250r değil diğerleride. kısa vadede o kaslı yapı insanı cezbediyor olabilir ama uzun vade de SL manevra kabiliyeti ve yönlendirme kolaylığı ile aradaki farkı kapatıyor. bence SL in en büyük eksiği vites göstergesi. hoş bir müddet sonra ihtiyaç kalmıyor ama başlangıçta çok arıyorsunuz...


Kesinlikle. Her geçen gün daha fazla ısındığım bir motor haline geliyor. Boyum 1.79 ve belki bir nebze küçük kalabilir ama ilk motorum olacağından motorumun ve özellikle benim ayağımın yere basması bir artı olacaktır :) Çünkü repsol cbr250'nin üstüne bindiğimde motorun çok büyük olduğunu düşünmüştüm ve bende bir tedirginlik yaratmıştı. r25 de yeni biri için fazla agresif bir motor diye düşünüyorum. Yaza kadar onunla 250 sl arasında kalacağım gibi görünüyor ama fiyat 13.500 den yukarı çıkarsa o da görüş alanımdan çıkacak.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın kawasaki nin tüm motorları öyle sesli çalışır bu kronik bir sorun değildir. Büyük makinalar ile kıyaslıcak olursak zx6 yı rolantı sesinde bi dinleyin bide 600rr ı dinleyin ne demek istediğimi zaten anlarsınız kawasaki nin yapısı bu alt motoru sesli çalışır.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Bu haftasonu biraz gidip bakanayım araştırayım dedim. Ktm e girdim hiç aklımda olmayan bi model rc200 ü gördüm fotoğraflarla alakası yok çok dolgun bi motor acayip hoşuma gitti çıkışta 250sl i gördüm çok cılız geldi bana ya birde orda bi kaç eleman ile konuştum yedek parça için pahalı baya falan dediler bi bilginiz varmı kawasaki 250sl in yan grenaj ne kadar ?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Anladım. Servisini iyi kötü bir şekilde hallederiz herhalde. Ben bu konuda biraz takıntılıyım. Orjinal olmayan bir vida bile takılsa bir verim eksikliği yaşanıyor. Malumunuz vibrasyon kaynaklı problemler başlıca sorun haline geliyor. Özellikle türkiye şartlarında, yollarında motorlu taşıt kullanmak büyük sıknıtı yaratıyor. Ben atv kullanıcısıyım ve inanın bu konudan çok çektim. Sarsıntı kaynaklı defalarca yerinden çıkma, kırılma, egzos düşürme vb problemlerim oldu ve devam etmekte. O nedenle takdir ederseniz ilk ss motorumun kaliteli, sıfır ve servis ağı iyi olan bir motor olmasını istiyorum. e malum, istanbul dışı oluncada belki kawasaki biraz lüks kalacak ama ninja benim çocukluk hayalimdi diyebilirim. Nadir görülen o yeşil motorsikletin daha üstüne binmeden hissettirdiği tutkuyu inanın anlatamam. Yamaha kaliteli olabilir, honda belki her konuda ilk tercih sayılabilir ancak ninja dediğiniz zaman bende oluşan heyecan farklı bir boyutta. :)

Sizden bir görüş rica edeyim, 2012,2013 model önceki 250 R da temiz bir ikinci elde bir opsiyon olarak önümde duruyor. Çift silindirli, bir nebze daha performanslı, daha kaslı bir klasik ninja formu var. 250 sl yanında biraz naif kalıyor diye gözlemledim ama AEA'ın da belirttiği gibi atik ve bir çok yönden yeni teknoloji bir motor. Maddiyatı bir kenara bırakırsak bu iki motoru karşılaştırma konusunda ne düşünürsünüz?

Servis konusunda her şey ortada, Servis desteği diyince Honda diğer 3 japonun toplamından daha iyi bir ağa sahip. Zaten en çokta bu yüzden kazanıyor.

Motosiklet diyince benimde aklıma hep Kawasaki gelirdi, Kawasaki diyince de o yeşil rengi. Ben bu renge o kadar takıntılıyım ki Siyah Honda CBR 250r alıp yeşile boyatmayı düşünüyordum lokal bazda. Neyseki son anda kawasaki imdadıma yetişti :)

Öncelikle çift silindir ninja 250r yi hiç kullanmadım. O yüzden kendimde iki motoru kıyaslayacak bir yeterlilik görmüyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara da uyuz olduğumdan bu konuda sadece hepimizin bildiği teknik rakamlar üzerinden gideceğim.

Eski kasa Ninja 250r oturuş pozisyonu ile Ninja 250sl den daha rahat. Ninja 250sl daha sportif bir oturuş pozisyonuna sahip. Spor kullanmayı seviyorsan Ninja 250sl ama rahatlık önemli ise çift silindir ninja 250r.

Eski kasa daha heybetli duruyor.

Eski kasa çift silindirli olması nedeniyle daha yüksek hızlara çıkıyor. Zaten arada 5bg bir fark var. Eski kasa gücün ve fazladan bir silinidirin vermiş olduğu farkla daha fazla yakıt tüketmekte.

Ben motor sürerken göstergeye bakmam, ama bir çok insan için gösterge önemli. Eski kasa biraz vintage göstergeye sahip :) Yeni kasa da ise tamamen dijital bir gösterge var.

Ayrıca Eski kasa ile kıyaslarsak yenisi 20kg daha hafif.


Benim sana tavsiyem, Sıfır olanını almandır. Eğer Ninja 250sl eski kasa olsaydı bu sefer çift silindir 250r al derdim. Sıfır motor sıfırdır her zaman. İkinci el işini ayrıca konuşup tartışmak gerekir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

İstanbul da hangi bayiden aldınız acaba motoru?

Fatihte bulunan Necat Motordan aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

Bu haftasonu biraz gidip bakanayım araştırayım dedim. Ktm e girdim hiç aklımda olmayan bi model rc200 ü gördüm fotoğraflarla alakası yok çok dolgun bi motor acayip hoşuma gitti çıkışta 250sl i gördüm çok cılız geldi bana ya birde orda bi kaç eleman ile konuştum yedek parça için pahalı baya falan dediler bi bilginiz varmı kawasaki 250sl in yan grenaj ne kadar ?


Yedek parçası en uygun motor Honda. Onun dışında Kawasaki de Suzukide Yamaha da KTM de hepsinde ayı bekliyor servislerde. Ama Kawasaki pahalılık konusunda ayrıca bir nam salmış bir marka oda ayrı tabiki.

Şuan yedek parça falan yok. Kaza yaparsak sipariş geçerler japonyaya. Oda fabrikadan yönlendirir.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
@neonxc istedinde vermedikmi:) hemen bir ninja250r tahsis edeyim sana test için:)
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Servis konusunda her şey ortada, Servis desteği diyince Honda diğer 3 japonun toplamından daha iyi bir ağa sahip. Zaten en çokta bu yüzden kazanıyor.

Motosiklet diyince benimde aklıma hep Kawasaki gelirdi, Kawasaki diyince de o yeşil rengi. Ben bu renge o kadar takıntılıyım ki Siyah Honda CBR 250r alıp yeşile boyatmayı düşünüyordum lokal bazda. Neyseki son anda kawasaki imdadıma yetişti :)

Öncelikle çift silindir ninja 250r yi hiç kullanmadım. O yüzden kendimde iki motoru kıyaslayacak bir yeterlilik görmüyorum. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara da uyuz olduğumdan bu konuda sadece hepimizin bildiği teknik rakamlar üzerinden gideceğim.

Eski kasa Ninja 250r oturuş pozisyonu ile Ninja 250sl den daha rahat. Ninja 250sl daha sportif bir oturuş pozisyonuna sahip. Spor kullanmayı seviyorsan Ninja 250sl ama rahatlık önemli ise çift silindir ninja 250r.

Eski kasa daha heybetli duruyor.

Eski kasa çift silindirli olması nedeniyle daha yüksek hızlara çıkıyor. Zaten arada 5bg bir fark var. Eski kasa gücün ve fazladan bir silinidirin vermiş olduğu farkla daha fazla yakıt tüketmekte.

Ben motor sürerken göstergeye bakmam, ama bir çok insan için gösterge önemli. Eski kasa biraz vintage göstergeye sahip :) Yeni kasa da ise tamamen dijital bir gösterge var.

Ayrıca Eski kasa ile kıyaslarsak yenisi 20kg daha hafif.


Benim sana tavsiyem, Sıfır olanını almandır. Eğer Ninja 250sl eski kasa olsaydı bu sefer çift silindir 250r al derdim. Sıfır motor sıfırdır her zaman. İkinci el işini ayrıca konuşup tartışmak gerekir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------



Fatihte bulunan Necat Motordan aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------




Yedek parçası en uygun motor Honda. Onun dışında Kawasaki de Suzukide Yamaha da KTM de hepsinde ayı bekliyor servislerde. Ama Kawasaki pahalılık konusunda ayrıca bir nam salmış bir marka oda ayrı tabiki.

Şuan yedek parça falan yok. Kaza yaparsak sipariş geçerler japonyaya. Oda fabrikadan yönlendirir.

KTM için benimde fikirlerim öyle idi fakat servise girip sorduğumda öyle olmadığı farkettim
Ayna:24€
Yan grenaj:64€
ön:124€
çok abartılacak rakamlar değil bence bide kawa ile görüşüp fiyat almam lazım
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
KTM için benimde fikirlerim öyle idi fakat servise girip sorduğumda öyle olmadığı farkettim
Ayna:24€
Yan grenaj:64€
ön:124€
çok abartılacak rakamlar değil bence bide kawa ile görüşüp fiyat almam lazım

Valla hocam Ktm'ye defalarca gittim ve rc 200'ü inceleme fırsatım oldu. aşağıdaki linkde göreceğiniz stickerın ki motor o olmadan çok sade duruyor, 450 tl olduğunu öğrenince başka bir şey sormadım :)
http://derestricted.com/wp-content/uploads/2013/11/ktm-rc-390-05.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst