seçtiğini ürünler gayet başarılı. bende Nolan kask kullanmaktayım N64 modeli. Motor işine bodoslama daldığım için sizin baktığınız AGV ile Nolan arasında kalmış idim. Lakin AGV 10 dakika sonra başımı ağrıtmaya başlamış idi. Size tek tavsiyem kaskı almadan önce 5-10 dakika takın ve rahat edip etmeyeceğinizi deneyin. AGV nin o modelinde ben rahat edememiş idim. GİS akademide eğitim işini hallettikten sonra bizde yollarda boy göstermeye başlayacağız tabi bu arada havalarda ısınsın diye bekliyoruz...
Eyv hocam görüşlerin için. Tabiki bu yazdıklarım şuan kağıt üzerinde almaya gittiğim zaman hepsini denemem lazım üzerime oturanı rahat hissetireni alıcam.AEA nın kask için olan videolarını izledim elmacık kemiklerden falan biraz sıkması lazım diyor internetten almaya gelmez en azından tecrübe edinene kadar deneye deneye buluruz inş güzel bişey
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
KASK : http://www.fc-moto.de/AGV-K-4-Evo-Hang-On Yeşil olanı.
Mont : http://www.fc-moto.de/Buese-Imola-Racing-Textile-Jacket Yeşil olanı.
Bot : http://www.fc-moto.de/Dainese-SSC-Alpha-D-Waterproof-Boot/en
Eldiven : http://www.fc-moto.de/Dainese-Clutch-Evo-D-Dry-Glove Siyah olanı.
Zincir : http://www.rosebikes.com/article/abus-steel-o-chain-iven-8210-chain-lock/aid:547229
Blaklava : http://www.rei.com/product/852722/the-north-face-helmet-balaclava
Branda : http://www.motosikletciyiz.com/Buse-Abdeckplane-Outdoor-II-GrXXL-Motosiklet-Branda,PR-4899.html
Saat : http://www.casio-intl.com/tr/tr/wat/watch_detail/GA-300-1A/ Motosiklet ile alakası yok ama maksat yeşillik olsun
Benim ekipmanlarım da bunlar. Belki merak eden arkadaşlar olur.
Kunduzz hocam, Alpinestar her ne kadar bu işin nirvana markası olsada. Tekstil bir monta o kadar para verilir mi bilmiyorum. Neticede tekstil yani, kirlenecek yıkayacaksın deforme olacak. Bence daha uygun fiyatlı mont alıp, içerisine kaliteli korumalar yerleştirmek daha güzel olur.
Hocam açıkçası ben acemiyim elbise konusunda falan herşeyi bilmem iş yerinden arkadaşımda 1000rr var onunla oturup bakıyoruz şunu al bunu al falan bak bu güzelmiş diye sadece yazın kullanacağım için tekstile baktım açıkçası buda direk bunu alıcam demek değil daha motor almama var araştırmaya devam
Buda benim saatin videosu : https://www.youtube.com/watch?v=SExA1qu5bUE
buda resmi : http://showroom.comptoirduluxe.com/i/photos/ME1126-01.jpg