Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2010
Mesajlar
56
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-150-mr-vulture-197129925/detay
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Üstadlar selamlar,

Konuda aradım ancak göremedim, bizim lastik basınçları ne olmalı? IRC lastik takılı şu an.

Saygılar
 
Katılım
9 Eyl 2013
Mesajlar
6
Gidonu değiştirmek istiyorum dört tane civata var onların üstündeki kapakları nasıl açabilirim ?
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
Q4GlpG.jpg
[/url][/IMG]
Beyler cuma veya cumartesi günü Niğde-Amasya yola çıkıyorum hazırlıklara başlandı :) uzun yolda yakıt artar mı bu da merak konusu bilen arkadaslara soruyorum
 
Katılım
4 Şub 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba bir aksilik cıkmaz ise yakında mr 150 ile aranıza katılacağım. Motoru 2. el alacağım 8000 km civarında lastikleri IRC marka lastikle değiştirilmiş. Önerileri olan varsa yazarsanız çok memnun olurum. Vergi,sigorta vs. bilgilerinizide yazarsanız çok iyi olur.İlk motorsikletim olacak.:)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Arkadaşlar merhaba bir aksilik cıkmaz ise yakında mr 150 ile aranıza katılacağım. Motoru 2. el alacağım 8000 km civarında lastikleri IRC marka lastikle değiştirilmiş. Önerileri olan varsa yazarsanız çok memnun olurum. Vergi,sigorta vs. bilgilerinizide yazarsanız çok iyi olur.İlk motorsikletim olacak.:)

Hayırlı olsun.Özellikle arka lastik için "michelin city grip" lastiğini öneriyorlar.Islak zeminde yan yatarak viraj almamaya çalış.Motorunu jiklede çalıştır,çalışınca jikleyi ortaya çek ve 1-2 dk ısınmasını bekle,sonrasında jikle kapat yoluna devam et.Motorunu park ettiğin zaman benzin musluğunu kapat.Aklıma gelenler bunlar:cherry:
 
Katılım
4 Şub 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba bir aksilik cıkmaz ise yakında mr 150 ile aranıza katılacağım. Motoru 2. el alacağım 8000 km civarında lastikleri IRC marka lastikle değiştirilmiş. Önerileri olan varsa yazarsanız çok memnun olurum. Vergi,sigorta vs. bilgilerinizide yazarsanız çok iyi olur.İlk motorsikletim olacak.:)

Öğrenmem gereken bir hayli şey var.Artık yavaş yavaş öğreneceğim.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Hayırlı olsun.Özellikle arka lastik için "michelin city grip" lastiğini öneriyorlar.Islak zeminde yan yatarak viraj almamaya çalış.Motorunu jiklede çalıştır,çalışınca jikleyi ortaya çek ve 1-2 dk ısınmasını bekle,sonrasında jikle kapat yoluna devam et.Motorunu park ettiğin zaman benzin musluğunu kapat.Aklıma gelenler bunlar:cherry:

Ankarada soğukta kullanmama rağmen henüz< jikle ihtiyacı hissettirmedi. Gerçi azıcık ucundan ses gelse baktırıyorum, hava yakıt karışımı yapılabilecek en mükemmel seviyede ayarlandı. Lastik olarak çok fazla öneri var. Sava mt7 idi sanırım fiyatı nazaran uygun, kalitesi de iş görür.
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
Cümleten selamlar VULTURE alemi. ilk motorum ile aranıza katılıyorum. nasip olursa eskişehir'deki arkadaşlarla tanışmak isterim. kendinize dikkat edin. kalın sağlıcakla...
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
1
arkadaşlar arka lastiği orjinalinde 110 fakat 130luk takıp kullanan oldu mu?

gerçekten çok hoş duruyor yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
herkese merhaba. sizlere sorum bu işte yeni olduğum için motor yağ seviyesi hakkında olacak.

forumda araştırdım ancak iki farklı kontrol sistemi var. kitapçıkta motor soğukken diyor. ancak bazı arkadaşlar ısrarla motor sıcakken demiş. birde bu arka fren levyesinin yanındaki cam yanıltıyor mu? çubukta seviye en üsttün iki tırnak aşağısındayken cam göstergede low seviyede duruyor.

işin doğrusu bizim bu motorlarda nasıldır? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
herkese merhaba. sizlere sorum bu işte yeni olduğum için motor yağ seviyesi hakkında olacak.

forumda araştırdım ancak iki farklı kontrol sistemi var. kitapçıkta motor soğukken diyor. ancak bazı arkadaşlar ısrarla motor sıcakken demiş. birde bu arka fren levyesinin yanındaki cam yanıltıyor mu? çubukta seviye en üsttün iki tırnak aşağısındayken cam göstergede low seviyede duruyor.

işin doğrusu bizim bu motorlarda nasıldır? şimdiden teşekkürler.

evet yağışsız bir eskişehir gününden merhaba. geçen hafta getirdiğim moturu bugün kullanma fırsatı buldum. şöyle söyleyim. şehir içinde bugün tam 130 km gezdim. motoru tabii ki rodaj kurallarına göre kullandım. kısaca hoşuma gitti. ama 5000 devir 60 km hız insanı bayağı zorluyor. ama 500 km sonra ilk bakımı olacak o zaman rahat rahat kullanırız inşallah.

motorun ivmelenmesi güzel, 1. vites oranı çok kısa sanırım. 2. vites ondan biraz uzun fakat sıkışık trafikte neredeyse 3.vitesle idare ediyor insan. sokak dönüşlerinde bile 3. vites hemen topluyor.

hoşuma gitmeyen veya rodajda olduğu için sevmediklerim;

- ön fren bana pek güven vermedi. belkide balatalar yeni olduğu içindir.
- jikle olayı bir garip. en üstte olduğu zaman 1/4 gaz ile sabah marşa basıyorum. hemen ortaya indiriyorum. yoksa stop ediyor.
- ayak marşında bir sıkıntı var galiba hiç kullanmadım, sanki bir yere takılıyor gibi.
- lastiklerin kötü olduğunu okumuştum. yeni lastik siparişi verdim fakat gelmedi daha; ön: metzeler me22 arka: michelin city grip
- sıkılması gereken yerler var; aynalar, tespit edemediğim bir zırıltı yolda giderken.
- selesi pek rakat değil.

bunların haricinde çok güzel motor. dikkat çektiği kesin... vesselam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst