Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
9
Hocam bende almayı düşünüyorum kayserideyim 8 km de var ama emin olamadım 2012 model 2600 fiyat çekmiş.Ama bana bu km'ler fazla gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

2012 model 14bin km'de bir vulture buldum, motor temiz duruyor yarın arkadaşımla bakmaya gitmeye niyetliyiz, ne dersiniz vulture kullanıcıları, kilometresi çok mudur? yoksa temizse kilometresine bakma mı dersiniz?

bi yardımcı olursanız sevinirim.

Hocam bende almayı düşünüyorum kayserideyim 8 km de var ama emin olamadım 2012 model 2600 fiyat çekmiş.Ama bana bu km'ler fazla gibi geliyor.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
54
Hocam bende almayı düşünüyorum kayserideyim 8 km de var ama emin olamadım 2012 model 2600 fiyat çekmiş.Ama bana bu km'ler fazla gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------



Hocam bende almayı düşünüyorum kayserideyim 8 km de var ama emin olamadım 2012 model 2600 fiyat çekmiş.Ama bana bu km'ler fazla gibi geliyor.

14bin çok geldi bize, egzozu selesi falan da ahı gitmiş vahı kalmış onca kmde. Sezon açılıyor, daha düşük kmli bişeyler denk gelir belki, takipte kalmak lazım. Ya drift olacak ya da vulture benim için :)
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
denemek için bir foto koyuyorum. bakalım olacak mı?

61uFkK.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

ya bu foto işi çok güzelmiş. şu an 900 km olan vulture'dan görüntüler ile başbaşa bırakıyorum sizleri. bundan sonra daha çok foto gelecek.

SfZOO1.jpg

LeYEPS.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

bu da lastikler değiştikten sonraki hali;

Kji8Eh.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

gelecek yıllara anı kalacak fotolardan biri;

XavvZ8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

ilk yıkama sonrası;

9BQerq.jpg
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
maşallah Allah nazardan saklasın kardeşim :)
bldvJm.jpg
[/url][/IMG]
dnALkp.jpg
[/url][/IMG]
AAdO5B.jpg
[/url][/IMG]
Bunlar da benim canavarın resimleri
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125

teşekkür ederim. seninkinede maşallah... Allah kaza bela vermesin. jant şeritleri ile yakışıklı olmuş.
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
5




bende yeni aldım sıfır bişeyler yapıyorum kafama göre önerilere açığım.. bizim motora uyumlu akesusar bilen varsa söylesin lütfen önerilerinizi bekliyorum... yan çanta yaptırıyorum marangoza gürgen ağazıncan 2 tane renk temam altın sarısı siyah.. cross tarzı ön çamurluk takmak istiyorum.. ve altı çarpmıcak şekilde sakak arıyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
22
Beyler, extreme max ve vulture arasinda kararsizim. Genelde bağ dağ ve arada şehirlerarası ( urgup nevsehir kayseri ) dusunuyorum. Sizce hangisi ve vultureye enduro lastik taksam nasil olur?
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
Eskişehir'de dün gece fırtına vardı. Bugün hava biraz kuru idi fakat hafif şehir dışında fırtınanın geldiğini gördüm. Hemen geri dönüş yoluna yöneldim. Yağmura yakalanmadan eve ulaşabildik.

WlwdxR.jpg


Bulutlar yere inmiş resmen...

An0mVx.jpg
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Geçen yaz geçirdiğim yüz felci nedeniyle büyük motor kullanmama kararı aldım. Şehir içi kullanım içinde 2012 Model 2. el Vulture aldım, biraz oynama yapacağım üzerinde, pek yakında bitmiş haliyle aranızdayım. 150 cc olmasına rağmen torku ile doyurucu bir motosiklet. Hız limitlerinin de 70 km olduğunu düşünürsek, sürat yapmadan keyifle binilebilecek en güzel motosiklet diyebilirim.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Ustadlar selamlar,

Uzun zamandir far cok zayif geliyordu bana. Bu sebeple gectigimiz hafta led far taktirdim. Avcilar Atilgan'dan Ozkan usta temiz calisti sagolsun. Xenon diye geciyormus sanirim, fani kiti vs tek parca halinde bir set. Aydinlatmasi su ana kadar gayet iyi gibi, tavsiye ederim. Vaktim olursa daha detayli fotograflar da ekleyecegim.

http://i.imgur.com/qgciXML.jpg

Saygilar
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Birazcık modifiye,

16-34 dişli, 140/70/16 lastik, çift eksoz çıkışı, eksoz, açık hava filtresi, krank filtresi, kısa gidon ve yükseltme aparatı, ön çamurluk. Olmuş mu?






 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Lastik basıncı lastik üzerindeki değere göre ayarlandı, tam tersi daha çok yatıyor, aslında ön lastiğinde değişmesi gerekiyor, ön lastiğin yatış açısı bitiyor arka lastik yarıda kalıyor
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Herekese selamunaleyküm, motosikletleriniz kmde kaç kuruş yakıyor ? İlk göz ağrım mr vulture bu konuda canımı yakmaya başladı artık, yeni hesapladım dibine kadar bitirdim benzini yolda kalana kadar 18krş yaktı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst