Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Zincir yağı almadan da zinciri yağlayabilirsiniz, nasıl mı mazotla zinciri temizleyin eski motordan çıkan yağla da zinciri yağlayabilirsiniz, yağladıktan sonra biraz bekletin fazla yağ süzülsün aksi taktirde arka kısmı yağ yaparsınız yağı sıçratır ve silmek zorunda kalabilirsiniz.
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Rölantiyi az artır sorun kalmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Sigortasepetim.com çok iyi fiyat veriyorlar.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Arkadaşlar,arka lastiğim 110/90-16 ancak michelin city grip'in bu ebatlarda lastiğini bulamadım.Ne yapabilirim ? Ön lastik bence gayet iyi herkes arka lastiği değiştirmekten bahsediyor.Gerçi motor daha 2.000 km bile değil bilmiyorum değer mi ?
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
2012 model 9000 km Mondial MR150 Vulture motorumu satmayı düşünüyorum. 2300 TL fiyatı vardır. Henüz Sahibinden veya başka yerde ilanı yoktur. Arzu eden arkadaşlar ile görüşelim.

Orta sehpası çıkarıldı. Yanında verilecek.
Bir takım arka fren balatası verilecek.
Bir adet debriyaj teli kullanılmamış. yanında verilecek.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Bu motosikletin ön lastiği asfalt için arka lastiği ise engebeli arazi yollar için iyi duruyor ancak lastikleri converse marka ayakkabının altına benzetiyorum.Kuru havada güven veriyor ancak yerde ufak bir ıslaklık olduğu zaman fren yapıldığında ya da ani direksiyon çevrildiğinde tekerleklerden biri kayıyor.Kuru havada kullanırım,ıslak ya da nemli havada motorla çok işim olmaz diyen biri için orijinal lastik iş görür.Şahsen bir sürpriz olmadıkça ben hep kuru havada kullanırım.Zemin uygunken riskli virajlara da girdim ancak bir problem yaşamadım.Bir akşam ise yeni yağmur başlamıştı vitesi 3 den 2 ye düşürdüm ve arka lastik biraz sağa doğru kaymıştı.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Orta sehpahayı açarken üzerine bastığımız demir çıkıntı kırıldı. :pr: Gerçi normaldir, 97 kg bastı üstüne.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Arka lastik için bunlar kullanılabilir mi?Fikri olan vulture neferleri var mıdır?

http://www.n11.com/michelin-city-grip-12070-12-51p-lastik-P40340787?cid=604001&gclid=CPbdut-U8MICFccSwwodQjsAPw
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
120/70-12 ? Şakadır umarım scuter lastiği abi bu.

110/90-16 bizim orjinal lastik ebatı. Bunun yerine 120/80-16 takan, 120/70-16 takan, 130/90-16 takan, 100/90-16 takan gördüm. 16 jant bizim motor, ona göre bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
120/70-12 ? Şakadır umarım scuter lastiği abi bu.

110/90-16 bizim orjinal lastik ebatı. Bunun yerine 120/80-16 takan, 120/70-16 takan, 130/90-16 takan, 100/90-16 takan gördüm. 16 jant bizim motor, ona göre bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.

Teşekkürler Efendy.Sonu 16 ile bitene bakayım o halde.İnternette bulduklarım aşağıdaki gibi.

 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Hocam arka lastik çok çok önemli.Tırt çünkü orjinali.İmkanınız varsa mıchelin alın.Ben ırc ile değiştirdim cstye göre çok daha iyi tabii ki.Ama michelinde onun bi tık üstüdür
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
Beyler iki hafta sonra Niğde-Amasya arası 450 km lik bir yol gitmeyi planlıyorum, malum havalar soğuk, o günlere denk gelecek 10 derece civarı olan bir günü yakalarsam yola cıkmayı düşünüyorum tavsiyeleriniz ne olur
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Beyler iki hafta sonra Niğde-Amasya arası 450 km lik bir yol gitmeyi planlıyorum, malum havalar soğuk, o günlere denk gelecek 10 derece civarı olan bir günü yakalarsam yola cıkmayı düşünüyorum tavsiyeleriniz ne olur

Motor için koruma demiri,kendin için korunma ekipmanları (dizlik v.b).Nemli ya da ıslak hava ise max.50-60 km hız.İyi bir lastik varsa 80-90 km hız.Naçizane önerim.Benim bu motorda en korktuğum şey ani virajlarda yatacak,tekerlek kayacak korkusu .. Bu sebeple koruma demirin yoksa taktır derim.50-60 TL gibi bir maliyeti var.
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
anladım hava ıslak olmamak kaydı ile gitmeyi düşünüyorum ve 10 derecenin üzerinde olursa, koruma ekipmanı olarak dizlik, korumalı mont, kask, eldiven var ekstra olarak yanıma neler almalıyım? ayrıca 10 derece sıcaklıkta 450 km yol biter mi bunu merak ediyorum
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
anladım hava ıslak olmamak kaydı ile gitmeyi düşünüyorum ve 10 derecenin üzerinde olursa, koruma ekipmanı olarak dizlik, korumalı mont, kask, eldiven var ekstra olarak yanıma neler almalıyım? ayrıca 10 derece sıcaklıkta 450 km yol biter mi bunu merak ediyorum

450 km yolu hiç test etmedim ancak 3 gün boyunca 120 km git gel yapmıştım bir problem yaşamadım.İşi daha iyi bilen abilerimiz 100 km gidince 10-15 dk motoru dinlendir derler.Bu sebeple tek seferde 450 km sorun yaratır mı?yaratmaz mı? ben de emin değilim.3-4 mola vererek yolu yapabileceğine inanıyorum.Red line seviyelerini de zorlamazsan bir problem olmayacaktır.Koruma ekipmanları olarak mont,dizlik,kask ve eldiven dışında ben de bir şey kullanmıyorum açıkçası.Bunların dışında illa ki ne alayım dersen PARA al:queen:pARA her derdi çözecektir:flower:Neyse,dediğim gibi sadece koruma demirsiz bir sürüş bana riskli geliyor.Bir de madem o kadar uzun yol yapacaksın hem yakıt tasarrufu için hem de senin sersemlememen için motoruna bir rüzgarlık düşünebilirsin.Naçizane önerilerim bunlardır.
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
rüzgarlık olayını da düşündüm acaba aramızda mr a rüzgarlık uydurabilen ve verim alan arkadaşlar var mı, biz de faydalanalım uzun yolda çok faydasını görürüm gibime geliyor
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Arkadaşlar,MR Vulture motosikletin kullanım kitapçığı aşağıdaki gibidir.Bakmanızda fayda var.Motoru çalıştırırken en üst seviye jiklede çalıştırmak,çalıştığı anda orta seviyeye almak ve ısınmasını beklemek,sonrasında ise jikle kapatıp hareket etmek.Motor durduğu zaman benzin musluğunu kapalı konuma getirmek,motosikleti her zaman boşta çalıştırmak gibi bilmediğim faydalı bilgiler edindim.Umarım işinize yarar.

http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c03340584c258b6a/mondial/150-mr-mr/motorsiklet

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Arkadaşlar,MR Vulture motosikletin kullanım kitapçığı aşağıdaki gibidir.Bakmanızda fayda var.Motoru çalıştırırken en üst seviye jiklede çalıştırmak,çalıştığı anda orta seviyeye almak ve ısınmasını beklemek,sonrasında ise jikle kapatıp hareket etmek.Motor durduğu zaman benzin musluğunu kapalı konuma getirmek,motosikleti her zaman boşta çalıştırmak gibi bilmediğim faydalı bilgiler edindim.Umarım işinize yarar.

http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c03340584c258b6a/mondial/150-mr-mr/motorsiklet

Bir önceki mesajda url konusunu atlamışım.Link aşağıdaki gibidir.

http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c03340584c258b6a/2/mondial/150-mr-mr/motorsiklet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst