Hangi akaryakıt firmasını tercih ediyorsunuz

Tercih ettiğiniz akaryakıt firmasını işaretleyiniz


  • Kullanılan toplam oy
    1,506
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
SHELL ciler;
fullsave mi nitro mu alýyorsunuz? farký var mý?

Bp'den aliyordum 100cc Cub motorum 100km/2.5 litre yakiyordu agresif kullanmıyordum üstelik. Ve arada gaz yemiyordu motor. Shell'e gectim Tuketim 1.8'e dustu bogulma yok performans arttı hemde. Bende inanmiyordum ama gercekten fark ediyor. PO'ya gelince burada ki calisanlar tam dangalak, gittim pompanin basina gectim, pompacinin biri icerde biskuvi yiyo salak salak suratima bakiyo, biri telefonla konusuyo. Bende sinir oldum bir daha gitmedim. kisaca Shell candir.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
SHELL ciler;
fullsave mi nitro mu alıyorsunuz? farkı var mı?

Tabii ki FuelSave 95 Oktan. Çünkü formülasyonunda verimlilik artırıcı katkı var. Aynı zamanda tortu ve kurum birikimini minimumda tutuyor. Adı gibi de koyduğunuz 1 depo yakıtla maksimum mesafe kat etmenizi sağlyor. Şöyle anlatayım:

Motoru teslim aldığımda içinde 2-3 litre yakıt vardı. En yakında BP olduğundan yolda kalmamak için hemen doldurdum depoyu. Ancaaaak hem rodajdaki motorun yakıt tüketimi hem de BP'nin kalitesiz ve çabuk tükenen akaryakıtı ile 14 litrelik depom boş uyarısı verdiğinde 268 kilometredeydim. Muhtemelen 280 civarı tamamen yakıt bitmiş olacaktı. 280'den hesap edecek olursak (14lt x 5,00TL)/280km = 0,25 TL/km yakmışım.

Shell'den aldım 2. benzini (Fuelsave 95). Depo uyarısı almaya başladığım anda 316 küsür kilometre yapmıştım ve tahminimce 350'de depo tamamen bitecekti. Aradaki fark cidden fazla ki GV250, muadillerine göre çok yakan bir motosiklet. Aynı hesabı buna uygularsak (14lt x 5,00TL)/350km = 0,20 TL/km !

Kısacası BP'den aldığım yakıtla kilometrede 25 kuruş yakarken, Shell'in yakıtıyla kilometrede 20 kuruş yakmışım. O 5 kuruş uzun vadede çok kıymetli olur. Motosiklet sıfır alınıp da rodaj dönemindeki ilk 2 benzin dolumundan bahsediyorum. Rodajdan sonra yakıt tüketiminde çok büyük bir değişiklik olmadı gerçi ama ben garanti olması açısından yaklaşık 300-320 km'de bir depoyu full'lerim. Bu konuda da tercihim önce Shell, sonra da üstün hizmet veren Türk kuruluş olduğundan Opet olur.

Mecbur kalmadıkça diğerlerine pek yanaşmam. Aynı hesabı otomobilim için de uyguladığımda yine Shell'in Petrol Ofisi ve BP'den daha tasarruflu ve motora olumlu katkı sağladığını düşündüğüm hesaplar yaptım. Siz siz olun Shell ve Opet'ten şaşmayın.
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
Tabii ki FuelSave 95 Oktan. Çünkü formülasyonunda verimlilik artırıcı katkı var. Aynı zamanda tortu ve kurum birikimini minimumda tutuyor. Adı gibi de koyduğunuz 1 depo yakıtla maksimum mesafe kat etmenizi sağlyor. Şöyle anlatayım:

Motoru teslim aldığımda içinde 2-3 litre yakıt vardı. En yakında BP olduğundan yolda kalmamak için hemen doldurdum depoyu. Ancaaaak hem rodajdaki motorun yakıt tüketimi hem de BP'nin kalitesiz ve çabuk tükenen akaryakıtı ile 14 litrelik depom boş uyarısı verdiğinde 268 kilometredeydim. Muhtemelen 280 civarı tamamen yakıt bitmiş olacaktı. 280'den hesap edecek olursak (14lt x 5,00TL)/280km = 0,25 TL/km yakmışım.

Shell'den aldım 2. benzini (Fuelsave 95). Depo uyarısı almaya başladığım anda 316 küsür kilometre yapmıştım ve tahminimce 350'de depo tamamen bitecekti. Aradaki fark cidden fazla ki GV250, muadillerine göre çok yakan bir motosiklet. Aynı hesabı buna uygularsak (14lt x 5,00TL)/350km = 0,20 TL/km !

Kısacası BP'den aldığım yakıtla kilometrede 25 kuruş yakarken, Shell'in yakıtıyla kilometrede 20 kuruş yakmışım. O 5 kuruş uzun vadede çok kıymetli olur. Motosiklet sıfır alınıp da rodaj dönemindeki ilk 2 benzin dolumundan bahsediyorum. Rodajdan sonra yakıt tüketiminde çok büyük bir değişiklik olmadı gerçi ama ben garanti olması açısından yaklaşık 300-320 km'de bir depoyu full'lerim. Bu konuda da tercihim önce Shell, sonra da üstün hizmet veren Türk kuruluş olduğundan Opet olur.

Mecbur kalmadıkça diğerlerine pek yanaşmam. Aynı hesabı otomobilim için de uyguladığımda yine Shell'in Petrol Ofisi ve BP'den daha tasarruflu ve motora olumlu katkı sağladığını düşündüğüm hesaplar yaptım. Siz siz olun Shell ve Opet'ten şaşmayın.

Teşekkürler. Otomobilimde zaten Shell'den başka yerden almam. Dizel yakıtı gerçekten kaliteli. Benzin konusuna uzak olduğum için sormuştum. İlk depomda fuelsave'i kullandım. Nitro olanıda katkılı ya merak ediyorum açıkçası.
Ama motorum 150cc bir makina katkılısına gerek yok sanırım.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
19
opet opet opet şaşmam başkasından 97 oktan benzin koyar kapatırım gazımı yoluma bakar dicektimki! 97 yi kaldırdılar ilk öğrendiğim gün bunu motoruma çok zor açıkladım arada sırada gahillenip öksürüp tıksırıyor gariban nabsın sizin hiç çok sevdiğiniz o inek sütü alınıp yerine nerelerde üretildiği bilinmeyen o pis pis karton kokan hazır sütü verdilermi? sen fabrikadan çık ilk gözünü onunla aç ilk yollarına onunla koş sonrada kalkıp elinden alsınlar soruyorum bu motorlar ne yapsınlar...
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
1
tabi benzini aldığınız benzinliğe göre de değişir. Ustalar der ki benzini hep aldığınız yerden, bildiğiniz yerden alın. zorda kalmadıkça başka yerden almayın...
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Önce Shell'den alıyordum istasyonları genelde temiz ve bakımlı sonra Türkiye Petrolleri'nde almaya başladım Devlet Şirketi diye... sonra benim olduğum yerde (Esenyurt Merkez)diğer istasyonlardan 10-11 kuruş daha ucuza satmaya başlayınca mecbur kalmadıkça başka istasyondan almadım hep Esenyurt/Türkiye Petrolleri açıkçası bir fark da göremedim tüketimde-performansta son zamanlarda LUKOİL'in taraftar kart kampanyasına aklım yattı %4 daha ucuz veriyor yakıtı şimdilik yine bir sorun yaşamış değilim ( 1 kere kredi kartı sistemleri yüzünden sadece 1-2 gün nakit çalıştılar o kadar bir de bu LUKOİL'in pek çok istasyonu AK-PET ve eski FULL Petrol'ün bayiileri adamlar yakıtı LUKOİL adı altında satıyorlar sadece)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------

Shell ve Mobil birleşti yıllar önce Mobil artık sadece yağ markası oldu..
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
139
Antalya da yaşıyorum lukoilden alıyorum.Sonuçta hepsi aynı rafinerinin ürünü katkı için çok para vermeye gerek yok :D
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
karşı şeride geçmemek için shellden alıyorum ama öyle taraftarlığım yok opet gelse karşıma ordan alırım ama arabaya gaz alacaksam yolda bile kalacağımı bilsem shellden alırım
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
Aklı kelden benzini SHELL'den alacaksın yeğen.

SHELL yoksa koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman çelebi deyip OPET'den alcaksın.

sonra P.O. oda yoksa temiz yakıt deyip B.P. olur.

Dipnot: B.P. nin yakıtı diğerlerine göre daha az kilometre yaptırıyor ( BANA GÖRE ) Ölçerek bu kanaate vardım.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
14
Shell den sasmam performans konusunda ancak 3 gün önce ömerli barajına geziye gittim dönerken çok mecbur kaldım yedek depoyu açık bir şekilde ismini bile hatırlamadığım ilk defa gördüm benzinlikten benzin almaya girdim,şansa çok hazırlıksız çıktım hiç nakidim yoktu.Son 5 liram ile benzin aldım.Yedek depoyu kapadım.5 lira ile 45 km uzaktaki evime gelmeyi başardım.Lakin performansı çok düştü.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Shell den alıyordum bende ama artık almıyorum çünkü ne zaman oradan benzin alsam motor tekleme yapıyor benim motor sevmiyor shell ın benzini Po dan 2defa aldım o gerizekali pompacılar sadece po da var adam basiyor benzini yarısını döküyor resmen bp de sıkıntılı Sadece Opet adam gibi benzin satıyor oda eve 3km ama değer gidip almaya esenyurt da nedense benzin pis çoğu istasyonda böyle bu Opet ın 97oktani kaldirmasi kötü oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

PO dan alınca 4lt ile 80km
BP den alınca 4lt ile 90km
SHELL den alınca 4lt ile 110km
OPET den alınca 4lt ile 140km
yol gidiyorum.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Benzinin bitmeden önce en yakında hangisi varsa oraya. Ama genelde Shell'den.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Benzin karşılaştırması yaptım sonuç
Lukoil in benzini denedim bir daha almam son alışımda benzin çok yaktı 3 litre benzin ile 70 km gitti
Petrol ofisini denedim kesinlikle tavsiye ederim 40 tl ye 8.350 litre benzinle 280-300 km yol yaptı diyebilirim
shelli de denedim 4lt ile 120 km yaptı
Opet 4 litre benzin ile 130 km yaptı
Bp 4 litre benzin ile 120 km yaptı
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
92
shell den alıyorum temiz yakıt veriyor motor teklemiyor vuruntu falan yapmıyo motor rahat gidiyor geçen totalden aldım benzini motoru çalıştıramadım total benzine su katıyor
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Damla Petrol var ankara söğütözünde ordan alıyorum hep, diğer istasyonlara göre 15 kuruş falan indirimi var sürekli. Hilesi yok gayet ekonomik bir yakıt.
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
66
Normalde araçta nitro kullandığımda performansının farkettiğini hissediyordum. 2 gün önce motora ilk defa benzin alırken yine nitro denemek istedim. Sonuç beklentimi karşılamadı. Sanki motor daha kötü bir ses yapmaya başladı ve performansı düştü gibi geldi. Bir dahakine fuelsave deneyeceğim nitro yerine.

Motorum 2011 model CBR250R, 13220km'de.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
229
Daha önceden shellden başka benzin koymazdım ama mersin tulumba durağındaki shell kaçak benzin satıp mühürlenene kadar. Sheel iyi diyırduk megersem kaçak benzin satıyorlarmış. Nerdeyse 1yıldır mühürlü. Nere denk gelirse aytemiz shell bp petrolturk opet v. S... aklıma gelen bunlar
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
lukoil'den alıyorum. taraftar kart zımbırtısıyla %3-5 arası indirim oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst