Hangi akaryakıt firmasını tercih ediyorsunuz

Tercih ettiğiniz akaryakıt firmasını işaretleyiniz


  • Kullanılan toplam oy
    1,506
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
3
Bayilere göre değişiyor ama genelde Shell ve BP tercih ediyorum. Shell'in yakıtları performans olarak gerçekten iyi.
Ayrıca şirket araçlarında Shell taşıt tanıma sistemi kullanıyoruz,indirim de veriyorlar ayrıca ödemeleri toplu yapıyorsunuz.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
SHELL V-POWER NİTRO+ kurşunsuz :)
Arkadaşlar tavsiye ediyorum motorunuzda ki farkı hissedeceksiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Tvs apache varken hep shellden alırdım.Bir kaç kere hata edip opetten aldım,benzinin içindeki pislikten motorda stop etme sorunu peydah oldu.Opete tövbe ettim.
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
744
Dizel otomobil kullanırım. Ayda 6000-7000 km yol yaparım. Bakım da sık gelir bu yüzden. Şimdiye kadar bakımda mazot filtresini söktüğümüzde sürekli BP den yakıt aldığım periyotlar sonrası filtre ve filtre yuvası en temiz geldi. Ustam da teyit ederek bana BP den almaya devam etmemi bu yüzden tavsiye etti. O zamandır mümkünse BP den yakıt almaya çalışırım.
 
Katılım
1 May 2023
Mesajlar
81
Küçük bir ilçede yaşıyorum.Sadece Petrol Ofisi,Shell ve BP var.Şehrin biraz dışındayım bu sebeple en yakını BP o yüzden oradan alıyorum.İlçedeki Petrol Ofisi ve Shell'i beğenmiyorum hizmet kalitesi olarak çok güzel değiller.Tercihim BP'den yana.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Eve yakın opet var, arabaya mazotu da motora benzini de oradan alıyorum hep.
Yol üstündeyse de opet, BP, shell artık hangisine denk gelirsem ondan alıyorum. Bilinmedik marka ya da tenha çok işlek olmayan yerlerden almamaya dikkat ediyorum.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Dizel otomobil kullanırım. Ayda 6000-7000 km yol yaparım. Bakım da sık gelir bu yüzden. Şimdiye kadar bakımda mazot filtresini söktüğümüzde sürekli BP den yakıt aldığım periyotlar sonrası filtre ve filtre yuvası en temiz geldi. Ustam da teyit ederek bana BP den almaya devam etmemi bu yüzden tavsiye etti. O zamandır mümkünse BP den yakıt almaya çalışırım.

Night king gibi hortlatıyorsun eskileri maşallah.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benim motor Shell'den fuelsave benzin alınca hem çok yakıyor hem gitmiyor gibi hissediyorum, vpover alınca güzel gidiyor ama çok yakıyor. BP'den alınca fena değil, en güzel gidiyor ve az yakıyor performansını opet benzini ile oluyor, istanbuldayken eve yakın opet vardı hep oradan alırdım, şimdi taşındım, bulunduğum yerde opet uzak, BP yakın, BP'den alırım artık.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
o an neresi denk gelirse oradan alıyorum artık, eskiden seçerdim ama bir fark göremiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Öyle "fikfik pet" gibi tırışkadan yerler hariç artık ben de Opet, Shell, Bp, Petrol Ofisi, Aytemiz ayırt etmiyorum. Hatta ticari bir motivasyonla da olsa motosikletçilere verdikleri destekten ötürü Aytemiz'e daha bir sempati besliyorum.
 
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
96
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araca sürekli aynı mazotu alınca aracın daha düzenli çalıştığını söyleyen ustamın tavsiyesi üzerine sürekli BP den almaya özen gösteriyorum. Güzergahımda BP yoksa, ikinci tercihim Shell oluyor... O da yoksa, -ot oil, bok oil, antin oil, kuntin oil- gibi ayda bir kapanıp açılan kaçak petrolcüler harici petrollerden alıp geçiyorum.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
memeli petrol
2xsg5wj.png


Bu da tosbağa şeysi:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst