- Katılım
- 9 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,642
evet
uzun sure forumdan ayriydim saglik sorunum nedeni ile, su siralar islerimin yogunlugundan dolayi ara ara girme firsatim oluyor, elimden geldigince ve zamanim oldukca da yardimci olmaya calisagim. bu arada bir not eklemek istiyorum, burasi guzel ama cennet gibi de degil, tatil icin guzel, icine girince insanlarin o kadar da iyi olmadigini goruyorsunuz, insan hayati doguda emin olun cok daha ucuz, benzin ucuz olabilir ama hersey ucuz, aile akraba arkadaslik,deger yargisi hepsi... benzin buraya bildigim kadari ile malezyadan geliyor, malezyada benzin fiyatlari buradan %50 daha ucuz. dogu hakkindaki en buyuk gercek tam bir motosiklet cenneti ama kucuk ccler icin ozellikle cub ve scooterlar icin. modifiye gene ayni sekilde cennet, ama dahasi yok.