Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-xt-660-r-icin-temiz-akrapovic-egzoz-177299729/detay/
akrep
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-xt-660-r-yan-canta-demiri-177298769/detay/
ve yan çanta demiri satılıktır arkadaşlar.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
GEC OLDU CEVAP YARI ORJİNAL TAKTIM MAŞALLAH GAYET SÜPER :)))):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

SYNUR GEC OLDU CEVAP YARI ORJİNAL TAKTIM MAŞALLAH GAYET SÜPER :)))):)

SYNUR........






FACEBOOK >> YAMAHA XT660 R X CİLER
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
2
herkese merhaba arkadaşlar, motorumda hala anlamadığım bir problem mevcut, servise götürmeden önce sorayım belki daha önceden başına gelmiş olan vardır;

Kontak anahtarını çevirdikten sonra göstergede sürekli motor arıza ışığı yanıyor ( herhangi bir arıza kodu vermedi ama), motoru çalıştırdıktan sonra sönüyor 1-2 dakika sonra tekrar yanıyor. Ayrıca anlamadığım bir sebepten dolayı sürekli sigorta yakıyor (genelde fan veya farların sigortaları) sebebi ne olabilir sizce? ben önceki sahibinin taktırdığı çakma sis farından olduğunu düşünüyorum ama eminde olamıyorum :salut:
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
xt x ön gagası lazım arkadaşlar nerden bulabilirim elinde olan varmı teşekkürler







facebook:::YAMAHA XT X R CILAR
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Bir fotoğraf paylaşayım da hareketlensin sayfa
2YROlA.jpg
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
38
Xt660R apartmanın depo kapısından geçermi?Kapının genişliği 76cm bu konuda deneyimi olan varsa bilgi alabilirmiyim.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Xt660R apartmanın depo kapısından geçermi?Kapının genişliği 76cm bu konuda deneyimi olan varsa bilgi alabilirmiyim.

Motorun gidon genişliği yaklaşık 90cm. Eğer kapının önünde geniş alan varsa bir şekilde sokulur, ama kapı koridor sonunda falansa çok zorlanırsın.
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
36
Merhaba arkadaşlar. 2006 Xt660r aldim sayilir. 76 bin km cokmu? Full aksesuarli elcik isitmaya kadar var sadece yan canta eksik. Sahibide moturuda tanidik. 10 bin tlYe aldım. 76 bin gözüme batiyor ama. Moturcu abiler normal diyor siz ne diyorsunuz? Amacim alip uzun turlar yapmak (yurtdisi). Gördüğünüz en yüksek km kac?
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
36
odaklanman gereken sayı 76 deil yukarıdaki :)

eğer iyi bakılmışsa ve sen de iyi bakarsan çok değil, 660 bloğu sorunsuz olması ile ünlü diye biliyorum. Kullanıcıları daha detaylı bilgilendirecektir elbet. Hayırlı olsun

Fiyat piyasadan ucuz. Elemanin ikinci moturu zaten. Sahibini yakinen tanıyan abilerim var motoru kacirma kesin al dediler aldim. Yani temizliginden şüphem yok. Sahibide cok ilgili sağolsun. Kafama takilan şeyler hem kmsi yüksek mi hemde 10 yıllık motur ve üzerinde ki malzemelerin bir ömrü var sonuçta (bbenzin deposu vs vs gibi ) ne gibi sıkıntı çıkarabilir. Lastikler dişli zincir ve debriyaj balata değişeli 5bin km olmuş.
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
36
Hayırlı olsun. Kaçıncı motorun ?? Yada kaç km tecrüben var?

Çocukluğumdan beri motosikletimiz varda(ortaokulda başladım sürmeye) ciddi manada heves edip yollara düşmeye baslayali 6 ay oldu 6400 km tecrübem var. Nasipse sürüş eğitimi alacağım ama memlelet hatay olduğunda yilda 1-2 defa il dışından gelip eğitim veriyorlar. Yine de moturcu abilerimden biraz birseyler ogrenmeye başlarım. Meselenin surebilmek olmadığınin farkindayim önemli olan doğru şekilde sürüp olagan dışı şeylere müdahele edebilmek.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Merhaba arkadaşlar. 2006 Xt660r aldim sayilir. 76 bin km cokmu? Full aksesuarli elcik isitmaya kadar var sadece yan canta eksik. Sahibide moturuda tanidik. 10 bin tlYe aldım. 76 bin gözüme batiyor ama. Moturcu abiler normal diyor siz ne diyorsunuz? Amacim alip uzun turlar yapmak (yurtdisi). Gördüğünüz en yüksek km kac?

İyi bakıldıysa motorda sorun olacağını sanmıyorum, yabancı forumlarda gördüğüm 100bin km'nin üzerine çıkan çok kullanıcı var.
Tenerede de aynı motor bloğu kullanılıyor, uzun ömürlü sağlam bir motor. Tenereyle 300bin km yapanlar var. (xt660.com)
Boyu çok uzun olmayanlar için şehir içinde sele yüksekliği biraz sıkıntı yaratıyor (87cm).
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
36
İyi bakıldıysa motorda sorun olacağını sanmıyorum, yabancı forumlarda gördüğüm 100bin km'nin üzerine çıkan çok kullanıcı var.
Tenerede de aynı motor bloğu kullanılıyor, uzun ömürlü sağlam bir motor. Tenereyle 300bin km yapanlar var. (xt660.com)
Boyu çok uzun olmayanlar için şehir içinde sele yüksekliği biraz sıkıntı yaratıyor (87cm).
Alcaltma kiti varmi?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Bir forumda kullanan görmüştüm, 2-3 cm gibi alçaltıyormuş yanlış hatırlamıyorsam. Ama kesin bilgim yok malesef.
Sizin boyunuz kaç?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Aynı boydayız, biraz yuksek gelebilir ama alışırsınız heralde. Alacağınız motora binip denemenizi tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst