İstanbul Motosiklet Fuarı 26 Şubat – 01 Mart 2015

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
Arkadaşlar MotoBike ve Otomobil dergisi şubat sayılarında bilet var perşembe cuma ücretsiz haftasonu ise %50 indirimli ziyaret edebilirsiniz bu biletlerle.
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
İnternet ten 2015 motosiklet fuarına bedava davetiye yazın bir sürü yer dağıtıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
istanbul disindan gelip, kalacak yer problemi yaşayan arkadaşlar bana ulaşabilir.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
Şike var şike bana çıkması lazım dı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Hava güzel olursa Anadolu yakasından erken saatlerde iki veya üç motorcu olarak çıkıp geleceğiz. katılmak isteyenler olursa özelden iletişime geçebiir. ( Sancaktepe den yola çıkıp, şile otobanından ( buyaka yolundan ) fsm ye geçip oradan geleceğiz.

Bende gelebilirim hava güzel olursa
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ben Aydin Kardesler standinda olacagim, hepinizi beklerim. Arkadaslarim onemli sayida davetiye ayarlamaya calisacak ama ekstra davetiye kalirsa buradan mutlaka duyururum
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
Fuar da çalışan arkadaşım sayesinde beleş biletim hazır. Çinli standlarını büyük bir zevkle gezeceğim. :cat:
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Davetiye yokmus yaa.. 3 gün önce d&b hondayi aradım davetiyeler henüz gelmedi dediler bugün aradım bitti kkalmadı diyorlar
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Fuar da çalışan arkadaşım sayesinde beleş biletim hazır. Çinli standlarını büyük bir zevkle gezecdolcat:

Neden çinli standı nevar orda hii:p
fuardan bir gün önce zamanı olan varsa gidebilir tır'lardan indirmeleri baya zevkli oluyor.Ktm spor motorun sitesinde formu doldurup bilet alabiliyormuşsunuz
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
motorondan almıştım ben bu ay onlarda davetiye vermemiş dergilerinde, motomax anes vs. gibi yerlere soracağım olmadı para vererek giricez mecbur
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Motosiklet alamadıktan sonra fuar gelmiş neyime hepsi kol gibi dayamış fiyatları gidicez işte makinelere yalanıp gelcez:salut::pr:
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
Beyler davetiye temin edebilecek olan var mı hafta sonu içi. Şehir dışından gelicem. Yok mu bir hayıırsever ? :)
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
KTM supermoto da fuar davetiyesi var arkadaşlar ben bugün aldım internetten form doldurup gidip elden alabiliyorsunuz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
şimdilik tam belli değil ama sanırım özellikle haftaiçi olmak üzre davetiye fazla kalcak elimde.. kesinleşince haber veririm ama fazla değil tabi 3 5 tane ancak.. vereceğimi veriyim önce ^^
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst