İstanbul Motosiklet Fuarı 26 Şubat – 01 Mart 2015

Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Hadi bakalım Triumph aşkına...

10955763_789516484476624_2334296506230166482_o.jpg
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar fuara şehir dışından gitmek için otobus veya minibus tarzı kiralama yapan kulupler veya buna benzer bildiğiniz birşey var mı acaba. ankara ve konya için geçerli
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
18 Yaşından küçükler ebeveynsiz girebiliyor mu?
Bir bilet iki farklı günde kullanılıyor mu?

Bunlar da benim sorularım. :D
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Şehir dışından gelecek olan arkadaşlar, google'a "İstanbul raylı sistemler haritası" yazıp göz atarsanız, ilk sayfalarda verilen yönlendirmeler anlam kazanır.

Geçen sene 2 gün gittim, yanımda götürdüğüm abilerin/arkadaşların biletindeki kupona da kendi adımı yazdım,çekilişte şansım artsın diye :cherry:

Ama ne oldu, Ducati Monster gitti bir bayan arkadaşa çıktı :jocolor: %95'i erkek katılımcı olan bir fuardan bahsediyorum, ne şans varmış arkadaşta :)
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
8
Peki bu fuarda böyle indirim falan oluyor mu ybr esd almayı düşünüyorum ama sizce fuarı beklemeli miyim yoksa indirim olmaz mı?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Fuarda motosiklet aksesuarlarında indirim oluyor bazen motorlarda olmuyor orası tanıtım için satış için değil açıkcası
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Hava güzel olursa Anadolu yakasından erken saatlerde iki veya üç motorcu olarak çıkıp geleceğiz. katılmak isteyenler olursa özelden iletişime geçebiir. ( Sancaktepe den yola çıkıp, şile otobanından ( buyaka yolundan ) fsm ye geçip oradan geleceğiz.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
86
Hava güzel olursa Anadolu yakasından erken saatlerde iki veya üç motorcu olarak çıkıp geleceğiz. katılmak isteyenler olursa özelden iletişime geçebiir. ( Sancaktepe den yola çıkıp, şile otobanından ( buyaka yolundan ) fsm ye geçip oradan geleceğiz.

pazar günü çıkarsanız fsm den katılabilirim size
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
53
Xj 6 grubunada söyledim gelmek isteyen varsa 10 kavacık bp den cıkıcaz gelmek isteyenlerin bilgisine.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
bilet bulursak gideceğiz her sene olduğu gibi...

Son 3 yıldır kapıda fazla davetiye verenlere veya davetiye dağıtaqn firmalara denk geliyorum ve o şekilde giriyorum. Davetiyen olmasa bile gözlerini açık tutarsan etraftan bir davetiye denk getirirsin. Yarım saat beklemen yeterli.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Son 3 yıldır kapıda fazla davetiye verenlere veya davetiye dağıtaqn firmalara denk geliyorum ve o şekilde giriyorum. Davetiyen olmasa bile gözlerini açık tutarsan etraftan bir davetiye denk getirirsin. Yarım saat beklemen yeterli.

genellikle hangi firmalar onlar :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Son 3 yýldýr kapýda fazla davetiye verenlere veya davetiye daðýtaqn firmalara denk geliyorum ve o þekilde giriyorum. Davetiyen olmasa bile gözlerini açýk tutarsan etraftan bir davetiye denk getirirsin. Yarým saat beklemen yeterli.

O zaman gelcez beklicez orlarda..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst